LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hotmail-account geblokkeerd, validatie duurt te lang!
Re: Hotmail-account geblokkeerd, validatie duurt te lang!
JanTinusPlukvet ; Inderdaad gaat het over het Microsoft-account herstellen.
Heb het formulier al wel 6 x ingevuld, maar ik kan niet meer of anders invullen als ik nog weet van de ruim 15 jaar dat ik deze account gebruik, met het gevolg dat ik dan ook telkens hetzelfde invul!
Ik heb voor de correspondentie nu het adres van mijn man gebruikt. Nu heeft hij een sms gekregen met een code om te deblokkeren, alleen werkt dat natuurlijk niet om mijn account te herstellen omdat ik zijn telefoon nummer nooit heb opgegeven. Dit telefoon nummer is natuurlijk gekoppeld aan zijn account.
Groetjes Myriam
Heb het formulier al wel 6 x ingevuld, maar ik kan niet meer of anders invullen als ik nog weet van de ruim 15 jaar dat ik deze account gebruik, met het gevolg dat ik dan ook telkens hetzelfde invul!
Ik heb voor de correspondentie nu het adres van mijn man gebruikt. Nu heeft hij een sms gekregen met een code om te deblokkeren, alleen werkt dat natuurlijk niet om mijn account te herstellen omdat ik zijn telefoon nummer nooit heb opgegeven. Dit telefoon nummer is natuurlijk gekoppeld aan zijn account.
Groetjes Myriam
Je kunt je vraag eventueel posten op het Hotmail forum, daar lezen ook MSFT medewerkers mee :
Engels :
http://answers.microsoft.com/en-us/wind ... ail?auth=1
Nederlands :
http://answers.microsoft.com/nl-nl/wind ... ail?auth=1
Of schrijf een moderator aan :
http://windows.microsoft.com/en-us/wind ... ey=wolmain
Engels :
http://answers.microsoft.com/en-us/wind ... ail?auth=1
Nederlands :
http://answers.microsoft.com/nl-nl/wind ... ail?auth=1
Of schrijf een moderator aan :
http://windows.microsoft.com/en-us/wind ... ey=wolmain
Jammer dat de verdienmodellen op het Internet anders werken. Als je betaald ben je klant, is het gratis ben je "een product" voor de marketeers.Er word niet op deze manier omgegaan met klanten!
Als eerste heb ik gereageerd op het hotmail forum. Maar ook daar nog steeds geen antwoord. Daar zijn een grote groep mensen aan het klagen.
Vandaar dat ik dacht het hier te melden zodat er misschien iets gezamenlijk ondernomen kon worden!
Groetjes Myriam
Vandaar dat ik dacht het hier te melden zodat er misschien iets gezamenlijk ondernomen kon worden!
Groetjes Myriam
Nog steeds geen positieve reactie!
Ik heb Microsoft voor deze actie aangemeld voor een koude douche!
Groetjes Myriam
Ik heb Microsoft voor deze actie aangemeld voor een koude douche!
Groetjes Myriam
-
- Contacteer:
Hiervoor hoef je geen akkoord te geven hoor.ciske schreef:Bij gmail vragen ze om je telefoonnummer.
-
- Contacteer:
groetnoetwinzem schreef:Grappig hoor... dat abonnementsgeld
En ik heb ook wel een ander emailadres, maar daarmee krijg ik nog niet mn gegevens terug van mijn hotmail account. Mijn mails, mijn opgeslagen contacten etc.
Andere "zinnige" tips?
Als je een emailclient hebt download je gewoon je emails naar je pc.
Bv: incredimail
-
- Contacteer:
Guardian72 schreef:Het kan aan mij liggen - maar elke webmail provider waarschuwt er juist voor dat je NIET EN NOOIT op een link om te valideren moet klikken - en al helemaal niet na een melding van "verdachte activiteit".
Ik denk dat MS van niets weet - maar dat je slachtoffer bent van Phishing.
Dat wil zeggen - dat onbekenden (spammers) nu de controle over je email account hebben, en deze voor god-mag-weten-wat gebruiken (spam etc.).
Probeer eens om gewoon naar de startpagina te gaan - en kijk of je in kan loggen? Zo niet, kijk welke stappen je moet doen.
Als je ingelogd bent - verander je wachtwoord en je geheime vragen.
Aangezien hotmail gratis is, zit er geen team van support mensen op - dus kan een oplossing inderdaad even op zich laten wachten.
Even als tip - voor een nieuw wachtwoord - neem een aantal tekens die voor jou betekenis hebben - of een woord - maar verander letters in cijfers, speciale tekens en wissel hoofdletters en kleine letters af. Een wachtwoord als 'password' (je zou ze de kost moeten geven die dit inderdaad gebruiken) word dan 'P@s$w0Rd' ..
Succes in elk geval.
Das niet helemaal waar opdat GMAIL wel degelijk dit soort berichten online laat zien.
Je dient dan inderdaad via validatie je account weer vrij te geven.
Onlangs nog een maat geholpen welke dit bericht kreeg waarvan illegale activiteit vanuit Peru was geconstateerd.
Heb ook een hotmail voor als ik moet registreren bij bedrijven ( sjonge waarom toch zo'n spam ) maar bij hotmail ind nog nooit een soort gelijk bericht gehad.
Ook s6 voor TS
-
- Contacteer:
Har06 schreef:Ts ik zou zelf even het hotmail account geheel verwijderen en daarna je opnieuw registreren cq aanmelden met hetzelfde account naam en wachtwoord
Registreren met zelfde naam kan niet op korte termijn. Gaat ff de ijskast in.
Ook al zou kunnen zou kunnen dan is beter om ander ww te maken dan zelfde om een vervolg te voorkomen.
We zijn nu 11 dagen verder en nog geen positief bericht!
Dit kreeg ik weer de 16e
Bedankt dat je contact opneemt met het Microsoft ondersteuningsteam.
We hebben je wachtwoordherstelbericht ontvangen voor for Microsoft-account xxxxxxx. Je referentienummer voor dit verzoek is 49865912.
Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn hebben wij het eerder door u ingediende probleem 49283199 gesloten.
Dus weer minimaal 72 uur wachten!
Myriam
Dit kreeg ik weer de 16e
Bedankt dat je contact opneemt met het Microsoft ondersteuningsteam.
We hebben je wachtwoordherstelbericht ontvangen voor for Microsoft-account xxxxxxx. Je referentienummer voor dit verzoek is 49865912.
Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn hebben wij het eerder door u ingediende probleem 49283199 gesloten.
Dus weer minimaal 72 uur wachten!
Myriam