LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Groente fruit tas gratis bij jumbo?? PURE ONZIN!!

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
rozemarijntje

Re: Groente fruit tas gratis bij jumbo?? PURE ONZIN!!

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

bron site jumbo,staat geen datum bij

Onze groenteman staat voor zijn allerbeste groenten en fruit en garandeert u dat deze producten 100% vers zijn. De Versgarantie voor groenten en fruit werkt als volgt:

Komt u in de winkel toch groente of fruit tegen dat niet meer vers is? Dan krijgt u een tas vol verse groenten en fruit helemaal gratis.
Meld uw klacht bij de servicebalie of op de groenten- en fruit afdeling van de betreffende supermarkt.
De tas wordt voor u ter plekke door een medewerker gevuld.
Een product is niet meer vers indien het product zelf fysieke kenmerken vertoont waaruit blijkt dat het product niet meer vers is.
De inhoud van de tas kan afwijken van de afbeelding.
Maximaal 1 tas per klant per dag.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

newmikey schreef:
witte angora schreef:Het speeksel spat van de openingspost af, als ik eerlijk mag zijn, zo woest komt de topicstarter op mij over.
+1

Volgens mij is dit het type klant wat de hele dag op de loer ligt om een beschimmeld bakje aardbeien te vinden om daarmee de bedrijfsleider om de oren te slaan: "EN NOU HIER ERMEE, GEEF HIER ZEG IK DIE GRATIS TAS!!!"

Winkelverbod want dit is misbruik van een anderszins sympathieke reclameactie.

Misschien niet helemaal onbelangrijk: "Deze actie geldt tot en met dinsdag 24 april."
Toen ik nog bij de AH werkte, en op zaterdag ~16.00 begon met het afprijzen van vlees wat de maandag over datum zou zijn, kwam het regelmatig voor dat mensen met vlees aan kwamen, met de vraag of ik dat ook wilde afprijzen. Dit terwijl het die ochtend gevuld was, en nog 7 dagen had tot aan de THT datum. En dan nog gepikeerd weglopen ook, als ik het niet wilde doen.

Ook moest je de afprijs-stickers met je leven bewaken, die werden gewoon gepakt, en dan zag je ze in een hoekje met een pen zelf de prijs halveren. (vroegah moesten we afprijzen met van/voor stickers, en de prijs dus handmatig invullen per product) Dat is 1 van de redenen geweest dat bij AH die 35% stickers ingevoerd zijn.

rozemarijntje

ja idd! ik heb er ook gewerkt en idd zo ging het wel...

er liepen ook mensen op,die wisten hoe laat er afgeprijst werd en dan kwamen ze...ook goed beter als de kliko in!

we mochten de stickers ook echt niet laten liggen...

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik had indertijd een collega (ook bij AH) die wist iedere zaterdag met een paar pakjes roomboter aan te komen zetten waarvan de verpakking dusdanig beschadigd was dat het onverkoopbaar was. Of ik ff wilde afprijzen. Ook dat komt voor, ja... :?

Dat is hem overigens drie keer gelukt, de vierde keer durfde hij niet meer. :mrgreen:

atesli

Ongelezen bericht door atesli »

Vind ook dat de TS een beetje doorslaat maar moet ook eerlijk zeggen dat de Jumbo vaak dingen roept , ze weten dat veel mensen de moeite toch niet nemen.

Gratis tas fruit/groente klinkt leuk maar er zijn er maar weinig die ervan gebruik zullen maken.
Laagste prijsgarantie? Elders goedkoper dan gratis?
Klopt ze geven het wel gratis , maar bijna niemand doet het.
Naast de Jumbo hier zit een Bas van der Heijden en die is vaak toch goedkoper.

Klinkt leuk in de reclames , en als er iemand komt betalen ze gewoon.
Het brengt wel extra klanten , want veel geloven dat de Jumbo zo goedkoop is.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

O.T. Aangezien ik nogal achterlijk bent, gebeurt dit vaker dat TROS-RADAR in een starters topic ingrijpt? Maar goed, terug naar het gratis fruit.

Deze mevrouw wil gewoon iedere dag gratis fruit, duidelijk.
Deze mevrouw krijgt bij de Jumbo niet wat ze wil, duidelijk.
Deze mevrouw heeft geen financieële problemen, duidelijk
Waarom gaat deze mevrouw dan telkens terug naar de Jumbo? onduidelijk. Moet me eerlijkheidshalve wel van het hart dat JUMBO ook niet duidelijk is in zijn advertenties, als ik de doorverwijzingen lees.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

tenormin schreef:O.T. gebeurt dit vaker dat TROS-RADAR in een starters topic ingrijpt?
Als de moderator het na een melding nodig vindt dan wel.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

newmikey schreef:Winkelverbod want dit is misbruik van een anderszins sympathieke reclameactie.
Dat is onredelijk, omdat Jumbo zelf aangeeft dat het om één tas per klant per dag gaat. Als Jumbo een klant niet iedere dag een verse tas vol verse groenten en fruit wil meegeven dan moeten ze hun aanbod veranderen. Het geven van een winkelverbod aan klanten die van je aanbod gebruik maken is een zwaktebod.
newmikey schreef:Misschien niet helemaal onbelangrijk: "Deze actie geldt tot en met dinsdag 24 april."
Dat zie ik er niet bijstaan.
http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepag ... sgarantie/

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

alfatrion schreef:
newmikey schreef:Misschien niet helemaal onbelangrijk: "Deze actie geldt tot en met dinsdag 24 april."
Dat zie ik er niet bijstaan.

Misschien een brilletje kopen? :lol:

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

ciske schreef: Misschien een brilletje kopen? :lol:
Misschien even dóórzoeken op andere sites waar de actie in maart werd aangekondigd?

tenormin

newmikey schreef:
ciske schreef: Misschien een brilletje kopen? :lol:
Misschien even dóórzoeken op andere sites waar de actie in maart werd aangekondigd?
wil ook wel weten waar ik dat brilletje kan kopen, ik zie die datum ook niet. Misschien brilletje ook niet vers, dus gratis? Of zijn jullie aan de google gegaan (geen zin in).

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

witte angora schreef:
Aan de andere kant, dat is ook al gezegd, iedere dag voor een paar euro boodschappen doen bij steeds dezelfde supermarkt? Ik ga één keer in de week naar de Deka, één keer in de week naar de Aldi, en heel af en toe naar de Appie. Dan haal ik bij iedereen wat ik voor de hele week nodig heb.
Ik ga ook elke dag naar onze AH, dussssssss..........

Maar om nou iedere dag de hele groentenafdeling af te speuren, desnoods naar iets dat je niet wilde kopen, maar dat je kunt gebruiken om een gratis tas te scoren?
Dit is het werk dat de medewerkers van de groentenafdeling behoren te doen, blijkbaar doen ze dat niet(goed), klant wel, dus de gratis tas is de beloning voor de klant die het werk overneemt.

Dat de winkel niet zo happig is om dagelijks die tas mee te geven, zal ongetwijfeld een reden hebben, denk je niet?
Is jammer voor de winkel dan, moeten zij hun werk maar goed doen. Het is hun eigen idee.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

newmikey schreef:
Volgens mij is dit het type klant wat de hele dag op de loer ligt om een beschimmeld bakje aardbeien te vinden

Tja, de klant doet dus het werk dat de medewerkers eigelijk zouden moeten doen.

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

ciske schreef: Nou wij hebben geen brilletje nodig hoor, Alfa heeft die nodig :lol:
Heb een brilletje op en zie op de site niet staan dat de tasactie geldig is t/m 24 april. Het staat (bij mij) gewoon bij de versgarantie/regels.
Hier komt 'ie nog een keer.

Ciske, mag ik jouw bril?

rozemarijntje

Jolijn

Ik heb vanmiddag ook de tekst neergezet hier ergens van de jumbo site,maar staat ook geen datum bij?
Zijn gewoon de ?? Ja wat zijn het voorwaardes..

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

rozemarijntje schreef:Jolijn

Ik heb vanmiddag ook de tekst neergezet hier ergens van de jumbo site,maar staat ook geen datum bij?
Zijn gewoon de ?? Ja wat zijn het voorwaardes..
Ja, zo lees ik het ook, maar vlgs ciske hebben we een bril nodig, :| 't zijn zeker hele kleine lettertjes waarvan het natuurlijk niet nodig is dat ze nu op de site staan als het maar tot 24 april, 2012 neem ik aan, geldig is.

rozemarijntje

:lol: :lol:

tenormin

Jolijn schreef:
ciske schreef: Nou wij hebben geen brilletje nodig hoor, Alfa heeft die nodig :lol:
Heb een brilletje op en zie op de site niet staan dat de tasactie geldig is t/m 24 april. Het staat (bij mij) gewoon bij de versgarantie/regels.
Hier komt 'ie nog een keer.

Ciske, mag ik jouw bril?
Hé, eindelijk iemand die het ook niet leest; ik zit al met leesbrilletje op, had dubbel (nee, niet scheel) gelezen maar kon t/m 24 april niet vinden. Dan ga je twijfelen aan jezelf, hé! Was die datum duidelijk geworden was het hele topic overbodig geweest.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

tenormin schreef:Hé, eindelijk iemand die het ook niet leest; ik zit al met leesbrilletje op, had dubbel (nee, niet scheel) gelezen maar kon t/m 24 april niet vinden.
Een overgrote meerderheid ziet het er niet staan. In dergelijke gevallen kopieer ik de tekst en plak deze in de zoekfunctie van de browser. Als die het niet vind, dan staat het er niet. Maar goed sommige denken daar anders over. Wedden dat als Jolijn, net als in het andere Jumbo topic, navraag doet bij het hoofdkantoor, dat ze als reactie geven dat het aanbod ook nu nog geldig is? Overigens wisten sommige het in die draad ook beter dan anderen.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

sephora30 schreef:
newmikey schreef:
Volgens mij is dit het type klant wat de hele dag op de loer ligt om een beschimmeld bakje aardbeien te vinden

Tja, de klant doet dus het werk dat de medewerkers eigelijk zouden moeten doen.
Als je op zaterdag, zo rond 14.30 een rondje doet is de kans groot dat je in elke supermarkt wel iets zal vinden, al was het alleen maar omdat veel kinderen het blijkbaar leuk vinden om de stellingen met groente en fruit als een soort van grabbelton te gebruiken. Idem trouwens voor de woensdagmiddag.

De algemene bepalingen staan overigens nog wel een paar mitsen en maren mbt deze regeling zo te lezen, bij (vermeend) misbruik wordt niet het product gratis weggegeven, en de supermarkt manager heeft de laatste stem. En als ik de eerste post zo lees, over hoe zo ongeveer alle medewerkers van die supermarkt worden afgeserveerd als incompetente klant-hatende nietsnutten, zou ik deze klant als SM na de 2e keer ook vriendelijk doch dringend verzoeken om voortaan bij haar eigen filiaal, haar GFT-gestapo werkzaamheden uit te voeren.
Laatst gewijzigd door sjohie op 14 aug 2012 08:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten