Pagina 2 van 2

Re: Hoezo is de inboedelverzekering van Unive " Superieur "?

Geplaatst: 16 aug 2012 10:34
door wiwes
Hallo Byop,

Je hebt gelijk vwb de tekst die wordt gehanteerd door Klacht.nl
Het is echter zo dat Unive zelf de mogelijkheid heeft om de klacht en de staat van de klacht in te vullen / veranderen zo blijkt.
De staat is i.d.d. dat Unive met klant in contact is getreden maar dat dit nog niet is gebeurd in goed onderling overleg met de klant. Dat staat toch wel haaks op de tekst die men hanteert waardoor men de indruk wekt dat er samen met de klant naar een passende oplossing gezocht zal gaan worden...toch?

Ik hou je op de hoogte van de afloop.

Re: Hoezo is de inboedelverzekering van Unive " Superieur "?

Geplaatst: 20 aug 2012 20:03
door wiwes
Unive heeft afgelopen week vrijdag in de persoon van Dhr de B. telefonisch contact met mij gezocht. Dit nadat een vorige persoon had toegezegd mij op diezelfde dag meer te kunnen vertellen over de verloop van de klacht. Helaas was dat niet het geval en kon ook Unive medewerker die zich met de klachtenafhandeling bezig hield niet zijn belofte waarmaken.

Unive is tot een voorlopig voorstel gekomen. Nieuwwaarde van het toestel BB 9780 299 euro, minus eigen risico. Komt neer op een tegemoetkoming in de kosten van 199 euro in het totaal.
Hiermee ben ik akkoord gegaan althans met hun voorstel.
Als het goed is komt dhr de B. van Unive nog met een definitief afrondend contact waarin hij kan bevestigen dat dit bedrag ook uitgekeerd zal gaan worden.

Eind goed al goed zoals het er nu uitziet? Ik blijf het volgen en houdt u op de hoogte van de afloop en beloofde vooruitzichten van Unive afdeling klachtenbehandeling mbt de inboedelverzekering Superieur.

Re: Hoezo is de inboedelverzekering van Unive " Superieur "?

Geplaatst: 28 aug 2012 08:30
door wiwes
Even de afloop van het geheel met Unive laten weten.
Men is tot uitkeren overgegaan in goed onderling overleg met mij als klant. Dit heeft voordien echter heel wat voeten in aarde gehad zoals men kan lezen uit de voorgaande berichten. Dat geeft te denken over de interne processen die men bij Unive hanteert en de klant mee op zadelt....dat is jammer te noemen!
Unive heeft inmiddels het bedrag van 200 euro op onze rekening overgemaakt. Men sprak van een fout in het lezen van het schadebedrag. Daarover had men mij ook kunnen benaderen en laten uitleggen hoe e.e.a. in elkaar steekt.

Voor nu...het is goed zo. :D