Pagina 2 van 2

Re: Hollandsnieuwe, teleurstellende 'vis' die duur betaald wordt

Geplaatst: 04 sep 2012 12:46
door Geesje1964
Vreemd dat ik weken bezig ben met berichten te sturen naar Hollands Nieuwe en ik zet EEN bericht op tros rader en mij word meteen gevraagd een prive bericht te sturen zodat ik zo snel mogelijk antwoord krijg.
Ik maar hier uit op dat jullie toch personeel hebben die wel lezen en schrijven kunnen vreemd wat ik heb tot nu toe 14 berichten gestuurd en tot op heden GEEN antwoord gehad.
Maar ik ga daar ook geen moeiten meer insteken daar ik GEEN vertrouwen meer heb in Hollandse Nieuwe en ik reeds met een advocaat bezig ben mijn contracten te beeindigen en de klachten openbaar te maken.Ik ben gelukkig niet de enige in mijn eigen omgeving met de zelfde klachten.
Miischien eens een iedee jullie een avond uit te nodigen bij tros rader (hoop dat de zaal groot genoeg is om de mensen met klachten over Hollands Nieuwe te plaatsen)
En een klant die zich als koning gedraag wil ook als koning behandeld worden misschien toch de mensen netjes met U aanspreken.

Geesje

Re: Hollandsnieuwe, teleurstellende 'vis' die duur betaald wordt

Geplaatst: 04 sep 2012 13:04
door hunkiedorrie
Volgende keer even 5 minuten doorbrengen op google in plaats van je te laten verblinde door nieuwe tellefoons en hoe goedkoop alles wel niet is!!

Re: Hollandsnieuwe, teleurstellende 'vis' die duur betaald wordt

Geplaatst: 04 sep 2012 15:13
door Ex-beheerder
Het is gewoon "zielig" dat Hollandsnieuwe schijnbaar alleen problemen oplost via fora. Boycotten die provider!