LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] pb,s verwijderd door tros radar!
-
Re: pb,s verwijderd door tros radar!
Hoe wis je de berichten, kom er niet uit !
Je gaat naar je inbox, klikt daar de berichten aan die je zou willen
verwijderen. ( in het vakje ernaast, dus niet het bericht openen)
Dan staat er markeer als belangrijk dat kan je omschakelen in verwijder
gemarkeerde.
Dan op ga
verwijderen. ( in het vakje ernaast, dus niet het bericht openen)
Dan staat er markeer als belangrijk dat kan je omschakelen in verwijder
gemarkeerde.
Dan op ga
Laatst gewijzigd door Chocomelk op 22 aug 2012 23:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Is toch gewoon nog het zelfde als dat het was??
Ik doe het maar voor zekerheid alles wissen..
Je weet maar nooit,niet dat er staatgeheimen in staan ,maar het is niet voor niks een PB...dus wissen die handel
Ik doe het maar voor zekerheid alles wissen..
Je weet maar nooit,niet dat er staatgeheimen in staan ,maar het is niet voor niks een PB...dus wissen die handel
Ja is hetzelfde gebleven (gelukkig).rozemarijntje schreef:Is toch gewoon nog het zelfde als dat het was??
-
Thanx choc gelukt!! Alles gewist.
Mischien heb je er nu geen last meer van....stond je inbox vol toevallig ?manondoris schreef:Thanx choc gelukt!! Alles gewist.
Hetzelfde kun je doen met verzonden berichten Manondoris.
-
Ik dacht al, ik zie geen pb-functie bij je naam staan.ciske schreef:Zal de persoon in kwestie zelf wel doen?
Ik heb de functie effe vakantie gegeven
-
Er zijn wat duo's actief op dit forum die te grazen zijn genomen door jullie
Bepaalde woorden die op dit forum door een filter in *** worden omgezet een ongewenste reclame kunnen ze tegen houden.
Dat gebeurde bij meerdere forums om te voorkomen dat ongewenste personen foute berichten sturen.
Het is slechts een alternatief omdat E mail adressen geheim moeten blijven en daarom is controle mogelijk.
Zowel de redactie als de verzender kan mits ze nog niet opgehaald zijn verwijderen.
Ook is er vaak enige vertraging tussen sturen en ontvangen ontdekte ik na van mijn naar buren iets gestuurd te hebben.
Dat gebeurde bij meerdere forums om te voorkomen dat ongewenste personen foute berichten sturen.
Het is slechts een alternatief omdat E mail adressen geheim moeten blijven en daarom is controle mogelijk.
Zowel de redactie als de verzender kan mits ze nog niet opgehaald zijn verwijderen.
Ook is er vaak enige vertraging tussen sturen en ontvangen ontdekte ik na van mijn naar buren iets gestuurd te hebben.
-
sorry had ik niet gezien maar is het daarna een tijdje goedgegaan ?snepke schreef:http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 1&t=100348
witte angora schreef:Ik dacht al, ik zie geen pb-functie bij je naam staan.ciske schreef:Zal de persoon in kwestie zelf wel doen?
-
Gelezen en begrepen.ciske schreef:witte angora schreef:Ik dacht al, ik zie geen pb-functie bij je naam staan.ciske schreef:Zal de persoon in kwestie zelf wel doen?
-
nou als jij het leuk kan houden en de trollen weg kan jagen...heb je mijn zegen...
maar wel gezellig houden he en niet mijn pb's lezen
maar wel gezellig houden he en niet mijn pb's lezen
Ik dacht al, ik zie geen pb-functie bij je naam staan. [/quote]witte angora schreef:?
[/quote]Gelezen en begrepen. [/quote]
-
ik denk dat ik hem ook even op vakantie ga sturen.....
eventjes
eventjes
-
Je zou ook contact met ze op kunnen nemen....Chocomelk schreef:Zou fijn zijn als redactie op dit topic zou reageren hoe dit mogelijk is, ik heb nog
nooit zo'n melding gehad.
Gaat nog regelmatig fout,en van de mods heb ik nooit niets gehoord of het is uitgezocht oidmanondoris schreef:sorry had ik niet gezien maar is het daarna een tijdje goedgegaan ?snepke schreef:http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 1&t=100348
-
het zou toch kunnen dat ik mijn mailbox vol had en dat er steeds 2 binnenkwamen en dat er dan 2 oude verwijderd worden??? ik wacht even af hoe het nu gaat, alles is nu gewist !
Zou het even aankijken Manondoris of het nu anders is dan voorheen.manondoris schreef:het zou toch kunnen dat ik mijn mailbox vol had en dat er steeds 2 binnenkwamen en dat er dan 2 oude verwijderd worden??? ik wacht even af hoe het nu gaat, alles is nu gewist !
Mijn PB functie ga ik niet uitzetten, laat die lekker aan staan.