Wilsophie schreef:Een aanval om een topic te openen is alleen maar een reden om de boel te vertroebelen.
Dat uw topic vertroebelt, bent u zelf ook debet aan. U begint nu ook al te klagen over allerlei punten waar
anderen over klagen in diverse reviews. U begint over allerlei faciliteiten die u niet gebruikt en waarvoor u maar korting moet krijgen. U sneeuwt uw eigen topic onder met tig non-argumenten. Volgens mij eerder omdat u zelf ook wel weet waar de schoen wringt.
De klachten die u (en niet anderen) heeft zijn:
1. U vond de overnachting te duur.
2. Het door u bezochte toiletgebouw / doucheruimte was niet netjes en schoon.
Ad 1 U bent gewoon vergeten dit van tevoren even na te vragen of uit te zoeken. Nu kan dat ook een keer gebeuren door de drukte en de hectiek dat is niet erg, maar neem dit verlies dan en leer ervan. Dan kunt u nog zo hard roeptoeteren en stampvoeten het is toch echt uw eigen fout en daar begint het hele verhaal mee. En daar houdt het hele verhaal ook mee op voor de meesten.
Ad 2 Dat is natuurlijk niet goed. Maar zoals gezegd er waren meer gebouwen waar u niet meer bent wezen kijken. Zoiets kan incidenteel best een keer gebeuren, da's nog steeds niet goed maarja ze kunnen ook niet veel meer doen dat het probleem aanpakken op dat moment.
Wilsophie schreef: En ook in een hotel kies je voor duurdere en goedkopere kamers met minder faciliteiten, dus die opmerking van iemand over hotels is niet relevant.
Het ging niet om de duurdere en goedkopere kamers want daar is de prijs na, precies zoals u zelf al schrijft over de betere (comfort) en mindere plekken.
Die opmerkingen over een hotel is wel degelijk relevant, alleen ontbreekt het u aan een beter argument. U begint in uw openingspost zelf over het meertje, het zwembad de glijbaan, skifaciliteit en jeu de boule baan wat u allemaal niet gebruikt en daarom vindt u dat u korting moet krijgen. De volgende keer dat ik naar een hotel ga, ga ik korting eisen omdat in niet alle zwembaden gebruik enkel maar 1tje, dat ik niet naar het mexicaans restaurant ga omdat ik dat niet lekker vind, dat ik geen gebruik maak van het animatieteam enz. Als dat bij een hotel niet kan waarom dat wel bij een camping ?