Ik heb geen contractnr,ben nooit geen klant geweest bij Nuon.Ben klant bij Eneco en dat bevalt me goed.De Nuon Medewerker schreef:Beste Snepke,
Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat er nog steeds geen reactie is gekomen op uw aangetekende brieven en verstuurde e-mailbericht.
Wij helpen u graag verder. Als u er geen bezwaar tegen heeft, neem ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op om het een en ander voor u uit te zoeken. Kunt u mij hiervoor uw contractrekeningnummer opgeven? Dan kan ik op basis daarvan uw telefoonnummer achterhalen.
Uw contractrekening begint met (000)300 en staat bijvoorbeeld op acceptgiro's of uw jaarafrekening. Om u gerust te stellen: met uw contractrekening hebben anderen geen toegang tot uw klantgegevens. U kunt beter niet uw klantnummer op dit forum plaatsen. Als u uw contractrekeningnummer niet weet, mag u ook een privébericht sturen naar [email protected]. Alvast bedankt voor de moeite!
Met vriendelijke groet,
Masja
Nuon Webcare
Mijn man heeft getekend bij een colporteur van Nuon.
Volgende dag heb ik het via aangetekende brief geannuleerd,2 dagen daarna,nog een aangetekende brief verstuurd + een mailtje naar Nuon,om het contract te ontbinden.
Geen reactie op gehad,dus dag later gebeld,die dame zou het in orde maken ,en ik zou een bevestiging krijgen per mail ,dat ik geen klant van Nuon word.
Zou ik diezelfde dag hebben,we zijn inmiddels al 4 dagen verder en nog steeds geen bevestigingsmail gehad.
Nu heb 2 dagen terug weer een brief verstuurd naar Nuon ,met kopie verzendbewijzen van aangetekende brieven,geen reactie(een mail was al goed geweest).
Nuon heeft mijn brieven nog steeds niet,10 min terug stonden ze nog steeds niet op Track & Trace.
Ik word er een beetje moedeloos van.Dit is toch niet meer normaal.
Mijn post ligt al een dikke week in het sorteerdepot.
Wat kan ik nu nog doen om Nuon duidelijk te maken dat ik daar geen klant wil worden?
Op belletjes wordt van alles belooft,en je hoort niets meer,op mailtjes wordt niet gereageerd.
De post heeft geen zin om van hun luie gat te komen.
Grrr,moet niemand van Nuon of Post.nl tegenkomen,sta niet meer voor mezelf in.