LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 4 folders winstverdriedubbelaar beschikbaar

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: 4 folders winstverdriedubbelaar beschikbaar

Ongelezen bericht door CB »

Gast,

Je zou je eens kunnen verdiepen in de Nadere Regelgeving Effectenverkeer en de bijlage's daarvan. Deze kun je vinden op de site van de AFM. Heel misschien gaat er bij jou dan ook een :idea: branden.

frits
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 nov 2003 21:01

Re: 4 folders winstverdriedubbelaar beschikbaar

Ongelezen bericht door frits »

Hoi Gast,

Ik heb ook niet geschreven dat er in het contract nergens staat dat de kosten van het aanschaffen van de aandelen betaald moeten worden, in het contract staat dat de waarde van de waarden( zo worden de aandelen genoemd) in principe verrekend worden met de opbrengst van de waarden . Hieruit kan ik dus niet opmaken dat IK degene ben die na afloop van de afgesproken lease termijn het verschil zou moeten bijbetalen.

In de kranten advertentie stond voorzover ik mij kan herinneren niet vermeld dat er een “restschuld” zou kunnen ontstaan.
De zin “behaalde resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst” komt zeker niet in mijn contract voor, dat dit wel in folders en reclamemateriaal zou staan is heel mooi maar dan zal je in het contract minimaal de tekst op moeten nemen dat de folder met voorwaarden ontvangen en gelezen is. Anders kunnen er naar mijn idee aan de in de folder genoemde voorwaarden, welke niet in het contract genoemd worden geen rechten worden verleend. (als je zo door redeneerd zou Dexia ook de winst niet hoeven uit te betalen maar daar gaat het nu niet om).

Gesloten