Re: 30 euro administratiekosten
Geplaatst: 01 feb 2004 18:25
Inderdaad, weg bij UPC en ADSL nemen. Lijkt net of de mensen die hier als gast inloggen zelf bij UPC werken. Krijgen jullie korting of zo als jullie hierop reageren en het voor UPC opnemen?
Kan me verder ook niet schelen wat andere maatschappijen berekenen en wat UPC aan kosten moet betalen. Klantgericht zijn ze in ieder geval niet.
Als ik een klachtenbrief schrijf, verwacht ik een schriftelijk antwoord binnen redelijke tijd (uiterlijk 2 weken). Niet gekregen. Als men het assortiment wijzigd, is het niet correct om dan je klanten niet te informeren en de mogelijkheid te geven om ZELF te bepalen welk abonnement voor hen het beste zou aansluiten. Nee, ik ben klaar met deze discussie en ook met UPC! De groeten!
Kan me verder ook niet schelen wat andere maatschappijen berekenen en wat UPC aan kosten moet betalen. Klantgericht zijn ze in ieder geval niet.
Als ik een klachtenbrief schrijf, verwacht ik een schriftelijk antwoord binnen redelijke tijd (uiterlijk 2 weken). Niet gekregen. Als men het assortiment wijzigd, is het niet correct om dan je klanten niet te informeren en de mogelijkheid te geven om ZELF te bepalen welk abonnement voor hen het beste zou aansluiten. Nee, ik ben klaar met deze discussie en ook met UPC! De groeten!