LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nooit meer aan het werk voor upc door reactie's forum.

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
juster

Re: nooit meer aan het werk voor upc door reactie's forum.

Ongelezen bericht door juster »

hierop heb ik geantwoord dat dit klopt en of dit verboden was, nee, werd er gezegd.
maar ik zat in een discussie met iemand en ik had gedreigd zijn modem van afstand uit te schakelen.
hierop heb ik geantwoord dat dit sarcastisch was en meer als een beetje over en weer antwoorden geven was.
ik heb ook verder aangegeven dat dit wel vaker het geval was met dit forumlid en dat die het leuk vond de boel een beetje te sarren.
UPC handelt zo omdat zij denken klanten mis te lopen als een monteur hier schrijft dat het mogelijk is bij UPC dat een monteur van afstand een modem kan uitschakelen, volgens mij. Dat is bedrijfsschade.

Verder als die forummer u schade toebrengt dan zou ik die schade daar gaan verhalen. Juridisch loket contacten.

Succes met uw dochtertje.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

wat mij het meest zorgen baart is hoe hij aan mijn gegevens is gekomen aangezien ik op dit forum onder een nickname aanwezig ben.

Is niet zo gek gezien de vele prive gegevens die je hier over jezelf neerzet. Is overigens geen kritiek maar 1+1+2.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

sephora30 schreef: Is niet zo gek gezien de vele prive gegevens die je hier over jezelf neerzet. Is overigens geen kritiek maar 1+1+2.

Daar haal ik toch echt geen naam uit hoor.

Bedrijfschade , hallo zeg, RR helpt hier alleen meer niet.

renegade66

Ongelezen bericht door renegade66 »

Is niet zo gek gezien de vele prive gegevens die je hier over jezelf neerzet. Is overigens geen kritiek maar 1+1+2.
eeehhhmmm welke privé gegevens dan????
als je dit zo goed weet geef dan mijn telefoonnummer en naam eens dan?

weet je hoeveel upc medewerkers er uit friesland komen????? dat zijn er tientallen.

de sec. manager wist alleen mijn telefoonnummer (logisch is bekend bij upc) en mijn werkelijke naam.
verder helemaal niets.

laten dit nu 2 dingen zijn die bij tros radar bekend zijn.

renegade66

UPC handelt zo omdat zij denken klanten mis te lopen als een monteur hier schrijft dat het mogelijk is bij UPC dat een monteur van afstand een modem kan uitschakelen, volgens mij. Dat is bedrijfsschade.
bedrijfsschade???? het is algemeen bekend dat netwerkmonteurs dit kunnen. daar is geen geheim aan.
zelfs op chelloo.com is dit bekend.

snepke

Ongelezen bericht door snepke »

renegade66 schreef:

De Sec Manager Tie... leest hier idd ook mee en houd ook alles in de gaten. en Webcare van UPC.
Dan leest hij nu dus ook dat je niets verkeerds hebt gedaan.
Meneer de manager(leest toch mee)
Ik vind dat u verkeerd bezig bent,er is niets mis mee, om iemand te helpen zoals renegade doet.

Daar moet u juist trots op zijn,dat is iemand met hart voor de zaak.
Jullie mogen in je handjes knijpen dat jullie zo'n goede werknemer in dienst hebben.

sephora30

Iedereen weet wat voor werk ie doet, en met bepaalde prive info, bv niertransplantatie dochter, woonplaats enz, is het mogelijk om iemand als collega/werknemer te herkennen.

Renegade is een tv serie, misschien is hij wel fan of lijkt ie erop en weten collega`s dat.

Kortom, door de inhoud van de berichten van Renegade hier op het forum is zijn indentiteit naar boven gekomen.

Ik geloof Radar wel als zij zeggen dat zij geen prive info doorgeven.

sephora30

als je dit zo goed weet geef dan mijn telefoonnummer en naam eens dan?

Ik ben toch geen collega/werkgever/bekende van je??

Jij vraagt je iets af en ik geef je een verklaring. Zeg niet dat ik gelijk heb, maar zou heel goed kunnen.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Ik geloof Radar ook maar ik kan van RR niks anders maken dan hem pietje of klaassie te noemen.

Als ze uit zijn schrijven opmaken wie het is, dan weten ze ook dat hij niks negatiefs over UPC heeft gezet.

By the way, je mag als medewerken van wie dan ook op een forum crossen.

renegade66

sephora30 schreef:Iedereen weet wat voor werk ie doet, en met bepaalde prive info, bv niertransplantatie dochter, woonplaats enz, is het mogelijk om iemand als collega/werknemer te herkennen.

Renegade is een tv serie, misschien is hij wel fan of lijkt ie erop en weten collega`s dat.

Kortom, door de inhoud van de berichten van Renegade hier op het forum is zijn indentiteit naar boven gekomen.

Ik geloof Radar wel als zij zeggen dat zij geen prive info doorgeven.
`

Die dingen die later erop gezet zijn die stonden er nog niet op voordat de Security Manager dhr Tie... contact met mij opnam. Bij de werknemers en werkgever is ook niet bekend dat ik op dit forum zit, ik moet bepaalde dingen toch gewoon netjes gescheiden kunnen houden.

snepke

vogels schreef:
Jullie mogen in je handjes knijpen dat jullie zo'n goede werknemer in dienst hebben.
RR is geen werknemer van UPC.
Dat misschien niet,maar hij werkt er al 12 jaar als ingehuurde werkkracht.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

renegade66, al nagedacht over voorstel van "protest mail"? Dit kan, hoe goed bedoeld, ook ten nadele gaan werken, zit ik me te bedenken. Kan zo'n persoon zijn kont tegen de krib gooien en zou je nog verder van huis zijn en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling. Iemand met een strakker, zakelijker idee?

S. Amson

Ongelezen bericht door S. Amson »

ciske schreef:Ik geloof Radar ook maar ik kan van RR niks anders maken dan hem pietje of klaassie te noemen.

Als ze uit zijn schrijven opmaken wie het is, dan weten ze ook dat hij niks negatiefs over UPC heeft gezet.

By the way, je mag als medewerken van wie dan ook op een forum crossen.
Op verzoek kunnen gegevens van gebruikers bij ernstige overtredingen van de gedragsregels aan Justitie en in uitzonderlijke gevallen andere derden worden verstrekt.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

ja vogels, dat bedacht ik me later ook, vandaar mijn tweede bericht.

Nicky_The

Ongelezen bericht door Nicky_The »

Ik zou geen slapende honden wekken. Wie weet was het wel iemand die zich voor deed als Tie?

En als ze je wel willen ontslaan, dan kun jij aantonen (print de topics even voordat ze weg zijn!!) dat je niets verkeerds gedaan hebt en kunnen ze je dus niet ontslaan. Eventuele forum leden kunnen zich DAN voor jou inzetten. Eerder zou ik niets ondernemen.

Ik heb nogsteeds het gevoel dat iemand jou gewoon zit te neppen.. Als een manager ontevreden over jou is, dan zegt hij dat in een gesprek, niet over de telefoon..

Ennuh.. wat betreft het uit zetten van de modem op afstand... Volgens mij kunnen ze dat bij elke provider ook vanaf het kantoor doen ;) Dat is dus zeker geen 'bedrijfs geheim'.
Laatst gewijzigd door Nicky_The op 02 sep 2012 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.

snepke

Nicky_The schreef:
Maar ik heb nogsteeds het gevoel dat iemand jou gewoon zit te neppen..
Als dat zo is,heeft diegene wel een bizar gevoel voor humor.

Zoiets doe je toch niet.
Je bezorgd iemand zo een hartverzakking.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Misschien dat een goed en openhartig gesprek beter werkt? Zeker als de betreffende forummer eerlijk wil vertellen hoe het echt zit?

Je probeert het goed te doen, door belangeloos en kosteloos mensen hier een beetje op weg te helpen, krijg je zoiets. En dit zal niet de eerste keer zijn, Deurwaarder Mark was ineens ook met de noorderzon vertrokken. Een hele goede forummer, die vaak uitlegde wat zijn werk inhield, en mensen passende adviezen gaf. Ik heb al heel lang het vermoeden dat ook zijn werkgever hier niet blij mee was.

Jammer eigenlijk. Fora als dit zijn gebaat bij mensen die weten waar ze over praten, er zijn er al genoeg die er van alles uitflappen en daardoor mensen op het verkeerde been zetten. Met als gevolg nog meer werk voor de betreffende bedrijven omdat die aan de telefoon/per brief/per mail alles nog een keertje extra uit kunnen gaan leggen aan de hier verkeerd voorgelichte consument. Maar dat is mijn mening.

Nicky_The

Ongelezen bericht door Nicky_The »

snepke schreef:
Nicky_The schreef:

Zoiets doe je toch niet.
Tja, maar die 'trollen' toestanden op dit forum vind ik ook niet bepaald normaal en ook geen humor hebben..

Ik zal er echt niet raar van op kijken..

snepke

Nicky_The schreef:
snepke schreef:
Nicky_The schreef:

Zoiets doe je toch niet.
Tja, maar die 'trollen' toestanden op dit forum vind ik ook niet bepaald normaal en ook geen humor hebben..

Ik zal er echt niet raar van op kijken..
Ja ,je hebt wel gelijk met dat opbellen.Je zet weer aan het denken.
Vind ik ook vreemd,normaal als er iets is,moet je op kantoor komen en wordt dat niet telefonisch afgehandeld

Postbus 45

Ongelezen bericht door Postbus 45 »

Deze link lijkt mij wel toepasselijk:
http://plazilla.com/anoniem-blijven-op-het-internet

Gesloten