LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
Tenzij u mij uiterlijk donderdagavond 6 september 21.00 uur een handreiking doet, komt dit dossier maandagmorgen 10 september online op vele voor uw organisatie gevoelige plekken.
Alleen deze dreigende chanterende zin al
Alleen deze dreigende chanterende zin al
Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
In dit geval dus echt "Game, set and match" voor Nedgame. TS: je opzetje is mislukt, Nedgame komt hier, ondanks je poging tot afpersing, gewoon goed uit en jij? Jij maakt hier niks meer van, neem je verlies.
Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
Sommige klanten is een bedrijf liever kwijt dan rijk. Ik denk dat mediane deze klandizie graag aan de concurrent gunt.
Wie schreef ook alweer over afpersing ? TS heeft ook aangifte gedaan wegens oplichting dus waarom zu het bedrijf geen aangifte doen van afpersing en laster en smaad.
Wie schreef ook alweer over afpersing ? TS heeft ook aangifte gedaan wegens oplichting dus waarom zu het bedrijf geen aangifte doen van afpersing en laster en smaad.
Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
Wat mij bevreemdt is het grote aantal negatieve reacties op mijn actie.
Misschien komt dit door verkeerde beeldvorming en is het goed om volgende details in ogenschouw te nemen
- de betaling voor de games heeft op 28 mei plaatsgevonden;
- tijdens het eerste telefoontje met een medewerker van Nedgame bevestigde deze dat hij over het juiste adres beschikte (hij las ons adres terug ter bevestiging) en sprak zijn verbazing uit dat het pakket naar een 'niet bestaand' adres was verstuurd.
Klaarblijkelijk is de automatisering van Nedgame niet feilloos, maar betalen de klanten hiervoor de rekening.
Vervolgens hebben wij talloze malen met Nedgame gebeld, omdat er geen pakket kwam en Nedgame bovendien de afspraak (ons op de hoogte houden) stelselmatig niet nakwam.
Na verschillende telefoontjes in augustus kwam in september een mail kwam met de mededeling dat de fout bij ons lag en Nedgame niet zich aansprakelijk voelde. Toen was de maat vol en heb ik besloten deze firma aan te pakken, overigens niet zonder ze daarvoor te waarschuwen.
De mensen die menen mij van stevige repliek te dienen, zouden zich eerst eens moeten verdiepen in de situatie dat je keurig betaalt, niet geleverd krijgt, vele malen belt en mailt, aan het lijntje wordt gehouden en vervolgens te horen krijgt dat het allemaal je eigen schuld is.
Nedgame durft nu het woord 'coulance' in de mond te nemen en zegt dat het best 'iets meer wil doen voor een klant'. Misschien moet je massa's games afgenomen hebben om hiervoor in aanmerking te komen; onze ervaring is dat Nedgame weigert de consequenties te aanvaarden van een (aantoonbaar) gemaakte fout en de gevolgen afwentelt op de klant. Dat Nedgame op dit moment druk bezig is mijn verhaal van internet af te krijgen vind ik tekenend.
Alle mensen die hier positieve adviezen gaven: bedankt daarvoor.
Misschien komt dit door verkeerde beeldvorming en is het goed om volgende details in ogenschouw te nemen
- de betaling voor de games heeft op 28 mei plaatsgevonden;
- tijdens het eerste telefoontje met een medewerker van Nedgame bevestigde deze dat hij over het juiste adres beschikte (hij las ons adres terug ter bevestiging) en sprak zijn verbazing uit dat het pakket naar een 'niet bestaand' adres was verstuurd.
Klaarblijkelijk is de automatisering van Nedgame niet feilloos, maar betalen de klanten hiervoor de rekening.
Vervolgens hebben wij talloze malen met Nedgame gebeld, omdat er geen pakket kwam en Nedgame bovendien de afspraak (ons op de hoogte houden) stelselmatig niet nakwam.
Na verschillende telefoontjes in augustus kwam in september een mail kwam met de mededeling dat de fout bij ons lag en Nedgame niet zich aansprakelijk voelde. Toen was de maat vol en heb ik besloten deze firma aan te pakken, overigens niet zonder ze daarvoor te waarschuwen.
De mensen die menen mij van stevige repliek te dienen, zouden zich eerst eens moeten verdiepen in de situatie dat je keurig betaalt, niet geleverd krijgt, vele malen belt en mailt, aan het lijntje wordt gehouden en vervolgens te horen krijgt dat het allemaal je eigen schuld is.
Nedgame durft nu het woord 'coulance' in de mond te nemen en zegt dat het best 'iets meer wil doen voor een klant'. Misschien moet je massa's games afgenomen hebben om hiervoor in aanmerking te komen; onze ervaring is dat Nedgame weigert de consequenties te aanvaarden van een (aantoonbaar) gemaakte fout en de gevolgen afwentelt op de klant. Dat Nedgame op dit moment druk bezig is mijn verhaal van internet af te krijgen vind ik tekenend.
Alle mensen die hier positieve adviezen gaven: bedankt daarvoor.
Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
Als je eerste bericht leest en dan de reactie van Nedgame.......father schreef:Wat mij bevreemdt is het grote aantal negatieve reacties op mijn actie.
Misschien komt dit door verkeerde beeldvorming en is het goed om volgende details in ogenschouw te nemen
- de betaling voor de games heeft op 28 mei plaatsgevonden;
- tijdens het eerste telefoontje met een medewerker van Nedgame bevestigde deze dat hij over het juiste adres beschikte (hij las ons adres terug ter bevestiging) en sprak zijn verbazing uit dat het pakket naar een 'niet bestaand' adres was verstuurd.
Klaarblijkelijk is de automatisering van Nedgame niet feilloos, maar betalen de klanten hiervoor de rekening.
Vervolgens hebben wij talloze malen met Nedgame gebeld, omdat er geen pakket kwam en Nedgame bovendien de afspraak (ons op de hoogte houden) stelselmatig niet nakwam.
Na verschillende telefoontjes in augustus kwam in september een mail kwam met de mededeling dat de fout bij ons lag en Nedgame niet zich aansprakelijk voelde. Toen was de maat vol en heb ik besloten deze firma aan te pakken, overigens niet zonder ze daarvoor te waarschuwen.
De mensen die menen mij van stevige repliek te dienen, zouden zich eerst eens moeten verdiepen in de situatie dat je keurig betaalt, niet geleverd krijgt, vele malen belt en mailt, aan het lijntje wordt gehouden en vervolgens te horen krijgt dat het allemaal je eigen schuld is.
Nedgame durft nu het woord 'coulance' in de mond te nemen en zegt dat het best 'iets meer wil doen voor een klant'. Misschien moet je massa's games afgenomen hebben om hiervoor in aanmerking te komen; onze ervaring is dat Nedgame weigert de consequenties te aanvaarden van een (aantoonbaar) gemaakte fout en de gevolgen afwentelt op de klant. Dat Nedgame op dit moment druk bezig is mijn verhaal van internet af te krijgen vind ik tekenend.
Alle mensen die hier positieve adviezen gaven: bedankt daarvoor.
dan vind jij het gek dat je negatieve reacties krijgt ?
Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
Als u inderdaad een poging tot afpersing heeft gedaan op de hier beschreven wijze kunt u zich niet echt verbazen over de reacties.father schreef:Wat mij bevreemdt is het grote aantal negatieve reacties op mijn actie.
Misschien komt dit door verkeerde beeldvorming
Wat u nu ook aan beeldvorming doet, het valt altijd negatief uit - iets dat u als "een professional in (online) communicatie" toch zou moeten weten.
Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
Daarom vroeg ik ook, wat stond er op de orderbevestiging als afleveradres.Klaarblijkelijk is de automatisering van Nedgame niet feilloos, maar betalen de klanten hiervoor de rekening.
Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
Ben benieuwd naar het antwoord bprosman want Nedgame schrijft namelijk dit :bprosman schreef: Daarom vroeg ik ook, wat stond er op de orderbevestiging als afleveradres.
Helaas is dit bovenstaande verdraaide waarheid, kind heeft besteld en een totaal afwijkend adres ingevoerd, dit is een volledig automatisch proces.
Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
Als u zo overtuig bent van uw gelijk hoeft u ook niet talloze malen de bellen, mailen enz. Ik kan me best voorstellen dat dit geen prettige situatie is. U had ook een ingebrekestelling kunnen sturen. Als hier dan niet positief op gereageerd werd, had u net zo gemakkelijk uw vordering voor de rechter kunnen gooien of een deurwaarder / incassobureau erop afsturen. Daar zijn chantage en afpersingspraktijken totaal niet voor nodig. Aangezien u zich hier wel van bediend heeft, vind ik het niet gek dat mensen hier kritisch op reageren.father schreef: De mensen die menen mij van stevige repliek te dienen, zouden zich eerst eens moeten verdiepen in de situatie dat je keurig betaalt, niet geleverd krijgt, vele malen belt en mailt, aan het lijntje wordt gehouden en vervolgens te horen krijgt dat het allemaal je eigen schuld is.
Het is zeker tekenend dat dit vraag onbeantwoord is gebleven.bprosman schreef:Daarom vroeg ik ook, wat stond er op de orderbevestiging als afleveradres.Klaarblijkelijk is de automatisering van Nedgame niet feilloos, maar betalen de klanten hiervoor de rekening.
Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
@bprosman
Nedgame heeft nooit een opdrachtbevestiging gestuurd. Toen het pakket niet aankwam en we geen bewijs hadden van de order, hebben we contact gezocht. De betaling is wel meteen goed gegaan.
Nedgame heeft nooit een opdrachtbevestiging gestuurd. Toen het pakket niet aankwam en we geen bewijs hadden van de order, hebben we contact gezocht. De betaling is wel meteen goed gegaan.
Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
ach het is een bekende truc om bedrijven op te lichten, laat de de bestelling naar een ander adres afleveren en blaas dan vanaf de domtoren dat het bedrijf het fout heeft gedaan of het zijn oplichters! En dan gooi je er een paar kinderen of handicaps tegenaan en de hele wereld moet wel met je meeleven....
De meeste bedrijven zullen liever die 50 euro terugbetalen dan de kosten maken om alles tot op de letter uit te zoeken....
Afijn, deze poging tot afpersing is mislukt,Nedgame is een doodnormaal bedrijf dat u van repliek dient. Gelukkig maar.
De meeste bedrijven zullen liever die 50 euro terugbetalen dan de kosten maken om alles tot op de letter uit te zoeken....
Afijn, deze poging tot afpersing is mislukt,Nedgame is een doodnormaal bedrijf dat u van repliek dient. Gelukkig maar.
Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
voor ze de dupe zijn moeten ze de dupe worden en voor ze de dupe worden moeten ze de dupe worden gemaakt, als ze het niet uit zich zelf wordenMiepje1 schreef:Een 'professional in communicatie'? Die niet eens weet dat 'maakt kinderen de dupe' volkomen verkeerd Nederlands is? Het moet zijn: 'Kinderen zijn de dupe van...' of 'Bedrijf laat zorgt dat kinderen de dupe worden... ' of iets dergelijks.
Moest ik even kwijt
moest ik ook even kwijt
Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
Nog maar wat extra uitleg zodat ''Father'' misschien begrijpt wat er nu gebeurd is:
Natuurlijk is deze wel verstuurd, dit gaat altijd automatisch na het plaatsen van een order (geen menselijke handeling) echter omdat ook het email adres ongeldig was is deze nooit aangekomen.father schreef:@bprosman
Nedgame heeft nooit een opdrachtbevestiging gestuurd. Toen het pakket niet aankwam en we geen bewijs hadden van de order, hebben we contact gezocht. De betaling is wel meteen goed gegaan.
Weer onjuist, wij hebben het juiste adres naderhand toen u belde achterhaald via de Docdata backoffice (Ideal) Vandaar dat we het toen hadden, en constateerden dat er niets klopte van het door u of uw kinderen opgegeven adres.Father schreef:iging) - tijdens het eerste telefoontje met een medewerker van Nedgame bevestigde deze dat hij over het juiste adres beschikte (hij las ons adres terug ter bevestiging) en sprak zijn verbazing uit dat het pakket naar een 'niet bestaand' adres was verstuurd.
Klaarblijkelijk is de automatisering van Nedgame niet feilloos, maar betalen de klanten hiervoor de rekening.
Laatst gewijzigd door Nedgame op 13 sep 2012 11:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
mijn zoons krijgen inderdaad ook altijd een bevestiging per mail (gewoon met wat je besteld hebt en wat dat kost) en dat gaat zo snel dat inderdaad geen mens dat verstuurd kan hebben, (volgens mij zit er ook niet 24 uur per dag iemand bij nedgame achter de computer)
Isabel
Isabel
Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
father schreef:Wat mij bevreemdt is het grote aantal negatieve reacties op mijn actie.
Misschien komt dit door verkeerde beeldvorming en is het goed om volgende details in ogenschouw te nemen
- de betaling voor de games heeft op 28 mei plaatsgevonden;
- tijdens het eerste telefoontje met een medewerker van Nedgame bevestigde deze dat hij over het juiste adres beschikte (hij las ons adres terug ter bevestiging) en sprak zijn verbazing uit dat het pakket naar een 'niet bestaand' adres was verstuurd.
Klaarblijkelijk is de automatisering van Nedgame niet feilloos, maar betalen de klanten hiervoor de rekening.
Vervolgens hebben wij talloze malen met Nedgame gebeld, omdat er geen pakket kwam en Nedgame bovendien de afspraak (ons op de hoogte houden) stelselmatig niet nakwam.
Na verschillende telefoontjes in augustus kwam in september een mail kwam met de mededeling dat de fout bij ons lag en Nedgame niet zich aansprakelijk voelde. Toen was de maat vol en heb ik besloten deze firma aan te pakken, overigens niet zonder ze daarvoor te waarschuwen.
De mensen die menen mij van stevige repliek te dienen, zouden zich eerst eens moeten verdiepen in de situatie dat je keurig betaalt, niet geleverd krijgt, vele malen belt en mailt, aan het lijntje wordt gehouden en vervolgens te horen krijgt dat het allemaal je eigen schuld is.
Nedgame durft nu het woord 'coulance' in de mond te nemen en zegt dat het best 'iets meer wil doen voor een klant'. Misschien moet je massa's games afgenomen hebben om hiervoor in aanmerking te komen; onze ervaring is dat Nedgame weigert de consequenties te aanvaarden van een (aantoonbaar) gemaakte fout en de gevolgen afwentelt op de klant. Dat Nedgame op dit moment druk bezig is mijn verhaal van internet af te krijgen vind ik tekenend.
Alle mensen die hier positieve adviezen gaven: bedankt daarvoor.
deze versie wijkt nogal af van de eerste versie
wat ik me ook afvraag is hoe een telefoniste zou weten of een adres wel of niet bestaat
de onderbouwing dat er door nedgame aantoonbaar een fout is gemaakt ontbreekt ook
er is alleen maar uw verhaal waarvan er nu 2 verschillende versies zijn
Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
Moet je wel t juiste e-mail adres opgeven
Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
er stond letterlijk ongeveer dit ingevuld op de meeste velden: dfshfowhferkl, vandaar dat het met grote zekerheid kon worden vastgesteld. Enkel stond er een plaats ingevuld die juist was, Utrecht echter had dit Bilthoven moeten zijn.ruud_a schreef:father schreef:Wat mij bevreemdt is het grote aantal negatieve reacties op mijn actie.
Misschien komt dit door verkeerde beeldvorming en is het goed om volgende details in ogenschouw te nemen
- de betaling voor de games heeft op 28 mei plaatsgevonden;
- tijdens het eerste telefoontje met een medewerker van Nedgame bevestigde deze dat hij over het juiste adres beschikte (hij las ons adres terug ter bevestiging) en sprak zijn verbazing uit dat het pakket naar een 'niet bestaand' adres was verstuurd.
Klaarblijkelijk is de automatisering van Nedgame niet feilloos, maar betalen de klanten hiervoor de rekening.
Vervolgens hebben wij talloze malen met Nedgame gebeld, omdat er geen pakket kwam en Nedgame bovendien de afspraak (ons op de hoogte houden) stelselmatig niet nakwam.
Na verschillende telefoontjes in augustus kwam in september een mail kwam met de mededeling dat de fout bij ons lag en Nedgame niet zich aansprakelijk voelde. Toen was de maat vol en heb ik besloten deze firma aan te pakken, overigens niet zonder ze daarvoor te waarschuwen.
De mensen die menen mij van stevige repliek te dienen, zouden zich eerst eens moeten verdiepen in de situatie dat je keurig betaalt, niet geleverd krijgt, vele malen belt en mailt, aan het lijntje wordt gehouden en vervolgens te horen krijgt dat het allemaal je eigen schuld is.
Nedgame durft nu het woord 'coulance' in de mond te nemen en zegt dat het best 'iets meer wil doen voor een klant'. Misschien moet je massa's games afgenomen hebben om hiervoor in aanmerking te komen; onze ervaring is dat Nedgame weigert de consequenties te aanvaarden van een (aantoonbaar) gemaakte fout en de gevolgen afwentelt op de klant. Dat Nedgame op dit moment druk bezig is mijn verhaal van internet af te krijgen vind ik tekenend.
Alle mensen die hier positieve adviezen gaven: bedankt daarvoor.
deze versie wijkt nogal af van de eerste versie
wat ik me ook afvraag is hoe een telefoniste zou weten of een adres wel of niet bestaat
de onderbouwing dat er door nedgame aantoonbaar een fout is gemaakt ontbreekt ook
er is alleen maar uw verhaal waarvan er nu 2 verschillende versies zijn
Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
@Nedgame,
Ik schat zo in dat jullie qua ordervolume geen bol.com zijn.
Misschien toch maar een handmatige check op adressen, van de andere kant... neem aan dat de 'adressticker plakken' niet geautomatiseerd is en dat de 'plakker' ook wel iets opgevallen zou moeten zijn.er stond letterlijk ongeveer dit ingevuld op de meeste velden: dfshfowhferkl, vandaar
Ik schat zo in dat jullie qua ordervolume geen bol.com zijn.
Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
ja maar dat werkt natuurlijk alleen als je een adres opgeeft waar je het spel uiteindelijk ook kunt ophalen (bij vrienden of zo) maar bij een compleet onzin adres heeft dit natuurlijk geen zin. Want ook al krijg je dan je geld terug heb je nog steeds niets gewonnen (want je hebt ook geen spel)ach het is een bekende truc om bedrijven op te lichten, laat de de bestelling naar een ander adres afleveren en blaas dan vanaf de domtoren dat het bedrijf het fout heeft gedaan of het zijn oplichters! En dan gooi je er een paar kinderen of handicaps tegenaan en de hele wereld moet wel met je meeleven....
isabel
Re: Nedgame maakt kinderen de dupe van fouten
wat ik me wel afvraag is: waar is het spel nu dan?
het adres bestaat niet dus de post kan het daar niet afgeleverd hebben. Is het spel terug naar nedgame gestuurd of is het bij de post ergens blijven hangen?
isabel
het adres bestaat niet dus de post kan het daar niet afgeleverd hebben. Is het spel terug naar nedgame gestuurd of is het bij de post ergens blijven hangen?
isabel