En wat schiet je daar dan mee op, behalve dat je meer betaalt?53o schreef:Doe even gewoon, koop deze gewoon in een eletronica winkel.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kijkshop Beverwijk; Tablet Polaroid
Re: Kijkshop Beverwijk; Tablet Polaroid
53o heeft wel gelijk.
Je koopt een tablet in een winkel die er niet voor bedoelt is. Dan kan je ook geen service verwachten. Gewoon in een elektronica zaak kopen. Dan betaal je wel meer maar dan heb je wel de voorlichting en de service die je bij de kijkshop niet hebt op dat gebied.
En een winkel hoeft niet alles op te lossen. U heeft zelf internet en een telefoon en kan zo contact opnemen met de fabrikant
Je koopt een tablet in een winkel die er niet voor bedoelt is. Dan kan je ook geen service verwachten. Gewoon in een elektronica zaak kopen. Dan betaal je wel meer maar dan heb je wel de voorlichting en de service die je bij de kijkshop niet hebt op dat gebied.
En een winkel hoeft niet alles op te lossen. U heeft zelf internet en een telefoon en kan zo contact opnemen met de fabrikant
Dan nogmaals de vraag, wat als je geen service of voorlichting nodig hebt?CHPT schreef:53o heeft wel gelijk.
-
Bob Schurkjens
Het merk Polaroid bestaat helemaal niet meer. Maar omdat het bekend en vertrouwd klinkt bij veel mensen, kan het tegen betaling aan de merkeigenaar op allerlei rommel geplakt worden. Zo ook op tablets van de Kijkshop. Die worden in China geproduceerd door het merk WingWangWongDingDong. En die verkopen dus beter als je er "Polaroid" op zet.
ik was eerst tevreden over de afhandeling,
maar nu weer gezeik met UPS elke keer bellen de lange stappen volgen en dan komt het dat je je telefoon nummer moet zeggen en elke keer krijg ik te horen "sorry dit telefoonnummer bevindt zich niet in onze databank" en dan word je doorverbonden en dan hoor je niks en kan je weer helemaal overnieuw gaan bellen en ik ontvang ook geen reactie meer van chartbox. echt waardeloos dat je ook moet bellen en niks meer van ze hoort. nooit meer een goedkope budget tablet. dan maar iets meer voor een duurdere betalen en goede kwaliteit hebben .
maar nu weer gezeik met UPS elke keer bellen de lange stappen volgen en dan komt het dat je je telefoon nummer moet zeggen en elke keer krijg ik te horen "sorry dit telefoonnummer bevindt zich niet in onze databank" en dan word je doorverbonden en dan hoor je niks en kan je weer helemaal overnieuw gaan bellen en ik ontvang ook geen reactie meer van chartbox. echt waardeloos dat je ook moet bellen en niks meer van ze hoort. nooit meer een goedkope budget tablet. dan maar iets meer voor een duurdere betalen en goede kwaliteit hebben .
Laatst gewijzigd door jerryNL op 17 feb 2013 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
polaroid bestaat nog wel alleen is het nu lid van chartbox en daar horen meerdere merken bij zoals "difrnce" en "denver"Bob Schurkjens schreef:Het merk Polaroid bestaat helemaal niet meer. Maar omdat het bekend en vertrouwd klinkt bij veel mensen, kan het tegen betaling aan de merkeigenaar op allerlei rommel geplakt worden. Zo ook op tablets van de Kijkshop. Die worden in China geproduceerd door het merk WingWangWongDingDong. En die verkopen dus beter als je er "Polaroid" op zet.
-
Teunbosseman
- Contacteer:
Heb paar jaar gelee zo'n polatroep tablet gewonnen via een loterij.....wat een baggerding is dat zeg.
Er zijn reeds enkele topics over maar zal hier nogmaals uiteenzetten.
Wifi deed het niet, terug gegaan en kreeg zowaar een nieuwe....zonder morren......wifi deed het.....voor 5 minuten, ook al zat ik naast de router, na 5 min signaal weg.
Weer terug gebracht en tegoedkaart gekregen, kreeg te horen dat die polaroid meuk met bossen retour kwamen.
Er zit blijkbaar nogal verschil tussen uitvoering in kijkshops.
s6 ermee !
Er zijn reeds enkele topics over maar zal hier nogmaals uiteenzetten.
Wifi deed het niet, terug gegaan en kreeg zowaar een nieuwe....zonder morren......wifi deed het.....voor 5 minuten, ook al zat ik naast de router, na 5 min signaal weg.
Weer terug gebracht en tegoedkaart gekregen, kreeg te horen dat die polaroid meuk met bossen retour kwamen.
Er zit blijkbaar nogal verschil tussen uitvoering in kijkshops.
s6 ermee !
-
rankiepankie
Ook ik heb een tablet bij de Kijkshop gekocht, in okt 2012 gekocht, in febr 2013 bij de Kijkshop geweest.(Venray) die hebben mij duidelijk uitgelegd, dat dit een thuisservice artikel was, d.w.z., dat Polaroid wilt dat klanten via hun deze laten repareren, omdat het sneller gaat, de Kijkshop verkoopt ze wel, maar polaroid is de leverancier, en bepaalt deze regels dus. Okee, dat was mij duidelijk, ik kreeg een stencil mee met daarop telefoon en emailnummer, binnen enkele dagen kwam UPC of wat dan ook deze ophalen, in de mail stond ook dat deze binnen 2 weken weer geretourneerd kwam(bij de Kijkshop zou dit dus 4 tot 6 weken geweest zijn!) Ergens in maart krijg ik een mail, dat ze onderdelen moeten bestellen, in April weer maar eens gemaild naar chartbox (polaroid/Difrence) nog steeds niet, vandaag maar weer gebeld, na 10 minuten krijg ik iemand die gebrekkig Nederlands praat en het ook allemaal niet begrijpt, hij zou mij terug bellen.....ja, op het eind van de middag belt hij terug, ik krijg na 5 maanden wachten een nieuwe tablet!!!! want ze konden niet meer aan de onderdelen komen.................leuk hoor, ik moet er 5 maanden op wachten, mijn kinderen hadden er dus niks aan, en nu binnen 1 week sturen ze hem op, zijn wij met vakantie...........kunnen de kids nog niks...........volgende keer koop ik bij de Kijkshop een tablet van Samsung of Denver, die zijn stukken beter dan Polaroid!!!! En wat de service betreft, van polaroid 10 x slechter dan de Kijkshop, want die hebben mij altijd goed geholpen, geadviseerd en uitgelegd, hoe iets soms te werk gaat, maar er zijn altijd mensen die dit niet willen snappen, en gaan meteen lopen roepen, dat Kijkshop geen service biedt.......mensen, dit heeft te maken met de leveranciers overeenkomsten!!! Als je er dan ook naar vraagt, wordt het tegen mij tenminste heel goed uitgelegd!
-
Teunbosseman
- Contacteer:
rankiepankie schreef:Ook ik heb een tablet bij de Kijkshop gekocht, in okt 2012 gekocht, in febr 2013 bij de Kijkshop geweest.(Venray) die hebben mij duidelijk uitgelegd, dat dit een thuisservice artikel was, d.w.z., dat Polaroid wilt dat klanten via hun deze laten repareren, omdat het sneller gaat, de Kijkshop verkoopt ze wel, maar polaroid is de leverancier, en bepaalt deze regels dus. Okee, dat was mij duidelijk, ik kreeg een stencil mee met daarop telefoon en emailnummer, binnen enkele dagen kwam UPC of wat dan ook deze ophalen, in de mail stond ook dat deze binnen 2 weken weer geretourneerd kwam(bij de Kijkshop zou dit dus 4 tot 6 weken geweest zijn!) Ergens in maart krijg ik een mail, dat ze onderdelen moeten bestellen, in April weer maar eens gemaild naar chartbox (polaroid/Difrence) nog steeds niet, vandaag maar weer gebeld, na 10 minuten krijg ik iemand die gebrekkig Nederlands praat en het ook allemaal niet begrijpt, hij zou mij terug bellen.....ja, op het eind van de middag belt hij terug, ik krijg na 5 maanden wachten een nieuwe tablet!!!! want ze konden niet meer aan de onderdelen komen.................leuk hoor, ik moet er 5 maanden op wachten, mijn kinderen hadden er dus niks aan, en nu binnen 1 week sturen ze hem op, zijn wij met vakantie...........kunnen de kids nog niks...........volgende keer koop ik bij de Kijkshop een tablet van Samsung of Denver, die zijn stukken beter dan Polaroid!!!! En wat de service betreft, van polaroid 10 x slechter dan de Kijkshop, want die hebben mij altijd goed geholpen, geadviseerd en uitgelegd, hoe iets soms te werk gaat, maar er zijn altijd mensen die dit niet willen snappen, en gaan meteen lopen roepen, dat Kijkshop geen service biedt.......mensen, dit heeft te maken met de leveranciers overeenkomsten!!![.b] Als je er dan ook naar vraagt, wordt het tegen mij tenminste heel goed uitgelegd!
Daar heeft een klant geen k*nt mee te maken. Jij koopt bij Kijkshop dus hoort Kijkshop dit op te lossen.
In mijn geval gingen zij buiten de leveranciers afspraken om en gaven eerst een nieuwe en toen een tegoedbon vanwege de vele vele klachten.
-
Brownie1977
Ik reageer op een wel oud bericht maar toch. Ik heb ook een polaroid tablet gekocht en deze blijft in zijn opstartscherm hangen en bij wel opstarten moeten wij hem steeds vanuit de fabrieksinstellingen opnieuw installeren.
Wij hebben hem bij de Blokker gekocht en zijn daar mee terug gegaan. Daar gaven zij dat zij geen reparaties aannamen en dat ze met het hoofdkantoor moesten bellen. Aangezien het zaterdag was waren die er (natuurlijk) niet. Toen we thuis kwamen en de doos op de kast hadden gelegd zag mijn man op de onderkant van de doos een rood vlak met daarop de volgende melding " Dit product heeft 2 jaar pick up and return service, bij eventueel defect of technische vragen betreft uw polaroid. Ga niet terug naar de winkel! Neem contact op met volgende service nummer: 00800 344 483 78"
Dit nummer heb ik gebeld, heb mijn storing gemeld. De dame zij dat ik 2 mails zou krijgen, 1 met de storingsmelding en 1 met een etiket die geprint moet worden en op de doos geplakt moet worden. De doos met tablet samen met de kopie aankoop bon bij het dichts bij zijnde postkantoor inleveren voor verzending.
Ik moet hem nog wel versturen en we zullen wel zien wat het wordt. Maar ik hoop dat bovenstaande tekst anderen misschien kan helpen bij het melden van een storing van het merk Polaroid.
Wij hebben hem bij de Blokker gekocht en zijn daar mee terug gegaan. Daar gaven zij dat zij geen reparaties aannamen en dat ze met het hoofdkantoor moesten bellen. Aangezien het zaterdag was waren die er (natuurlijk) niet. Toen we thuis kwamen en de doos op de kast hadden gelegd zag mijn man op de onderkant van de doos een rood vlak met daarop de volgende melding " Dit product heeft 2 jaar pick up and return service, bij eventueel defect of technische vragen betreft uw polaroid. Ga niet terug naar de winkel! Neem contact op met volgende service nummer: 00800 344 483 78"
Dit nummer heb ik gebeld, heb mijn storing gemeld. De dame zij dat ik 2 mails zou krijgen, 1 met de storingsmelding en 1 met een etiket die geprint moet worden en op de doos geplakt moet worden. De doos met tablet samen met de kopie aankoop bon bij het dichts bij zijnde postkantoor inleveren voor verzending.
Ik moet hem nog wel versturen en we zullen wel zien wat het wordt. Maar ik hoop dat bovenstaande tekst anderen misschien kan helpen bij het melden van een storing van het merk Polaroid.
nieuwe fw of alleen een andere bootstrap en klaar ben je. Begrijp je niet waar ik het over heb, dan kun je idd beter gebruik maken van de pickup&return service
-
Teunbosseman
- Contacteer:
encore schreef:nieuwe fw of alleen een andere bootstrap en klaar ben je. Begrijp je niet waar ik het over heb, dan kun je idd beter gebruik maken van de pickup&return service
Ik weet wel waar je het over hebt maar dan nog blijft die polaroid tablets meuk. Ongeacht of ze nu bij Kijkshop, Kruitvat, Trekpleister of Blokker vandaan komen.
Daarentegen worden de goedkope tablets wel beter.
ik had het ook niet tegen jou, Teunbosseman 
En hier in huis hebben we inmiddels een stuk of tien van die goedkope dingen en ze bevallen nog steeds net zo goed als de Tab3. Natuurlijk zijn er mindere dingetjes op te noemen, maar voor dat geld..hoor je mij echt niet klagen. En als je eens een keer iets nieuws in de fw wil bakken is er altijd wel een forum dat het allang heeft uitgeprobeerd.
En hier in huis hebben we inmiddels een stuk of tien van die goedkope dingen en ze bevallen nog steeds net zo goed als de Tab3. Natuurlijk zijn er mindere dingetjes op te noemen, maar voor dat geld..hoor je mij echt niet klagen. En als je eens een keer iets nieuws in de fw wil bakken is er altijd wel een forum dat het allang heeft uitgeprobeerd.
-
Teunbosseman
- Contacteer:
encore schreef:ik had het ook niet tegen jou, Teunbosseman
Oh, maar ik voelde mij ook niet aangesproken.....ik reageer dat ik wel weet wat jij bedoelt, of poster brownie1977 dit ook weet, weet ik niet.
Goed voor jou dat die goedkope imitatie meuk goed werkt bij jou. Bij mij en zoveel anderen niet. Blij dat ik eraf ben en een tablet heb welke wel goed werkt en degelijke aansluitingen heeft.
Ik blijf er ver van weg, dan maar wat meer betalen.