LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Miele wasmachine maakt gaatjes in kleding
-
Re: Miele wasmachine maakt gaatjes in kleding
Nou serieus had ook een tijdje elke keer gaatjes in mijn nw shirtjes bleek dus idd de riem te zijn!
Maar dat de wasmachine dit zou veroorzaken?
Beugels enz gaan in speciale zak...spijkergoed apart..
Maar dat de wasmachine dit zou veroorzaken?
Beugels enz gaan in speciale zak...spijkergoed apart..
Laat je orthodontist het maar niet horen.Beugels enz gaan in speciale zak
Een delicaat lingeriesetje op 2000 toeren of hoe snel die nieuwe wasmachines ook centrifugeren geeft wel gaatjes die je niet wil. Maar zonder dollen, aan de Miele ligt het niet meer de haast van het inproppen en overbelading.
Off topic gaatjes zijn zo normaal in onze taal dat iedereen begrijpt wat er bedoeld wordt. Een gat kan bijvoorbeeld nooit groeien het is het materiaal dat slinkt. Als iedereen nu gaat zeggen de trommel van deze Miele heeft meer dan honderd poriën/openingen waarvan er één met alle waarschijnlijkheid niet tegenstaande dat het anders kan zijn toch een opstaande scherpe kant heeft waardoor het wasgoed een opening niet zijnde gewenst heeft ontvangen, dan begrijpt er toch niemand geen hout met van en ziet geen gat meer in.
Off topic gaatjes zijn zo normaal in onze taal dat iedereen begrijpt wat er bedoeld wordt. Een gat kan bijvoorbeeld nooit groeien het is het materiaal dat slinkt. Als iedereen nu gaat zeggen de trommel van deze Miele heeft meer dan honderd poriën/openingen waarvan er één met alle waarschijnlijkheid niet tegenstaande dat het anders kan zijn toch een opstaande scherpe kant heeft waardoor het wasgoed een opening niet zijnde gewenst heeft ontvangen, dan begrijpt er toch niemand geen hout met van en ziet geen gat meer in.
-
bprosman schreef:Laat je orthodontist het maar niet horen.Beugels enz gaan in speciale zak
Ja hij is leuk...nou mankeer van alles aan gebitje maar de nog nooit gehad
-
Bij mij lag he dus niet aan de machine..
Maar off topic..vreet een wasmachine nou sokken?
Heb nu sinds half jr nieuwe nu geen last meer,maar die andere elke keer sokken kwijt...pleite??
Heb nu sinds half jr nieuwe nu geen last meer,maar die andere elke keer sokken kwijt...pleite??
Kijk eens in een andere opening...
-
Sorry?? De hoe heet dat ding ,oh god..beneden ,oh ja filter? Die opening?
Maar oude was machine was het hoor,maar mensen zeggen ,kan niet..ja hey ik vreet ze niet op?
Dus voor ik weer wat kwijt ben??
Maar oude was machine was het hoor,maar mensen zeggen ,kan niet..ja hey ik vreet ze niet op?
Sokken tellen voor je ze in de machine doet.
Het gaat verder weer helemaal nergens over, we kunnen net zo goed een chatbox oprichten.
Het gaat verder weer helemaal nergens over, we kunnen net zo goed een chatbox oprichten.
Die opening beneden ja. Gaat vaak schuin omhoog. Klep met knopje.
-
Ja die was elke keer schoon
@ boef,nee serieus hoor!!! Maak geen geintje
@ boef,nee serieus hoor!!! Maak geen geintje
Gaatjes in kleding komt soms ook door een aanrechtblad dat ruw is aan de onderkant.
En natuurlijk zoals de andere aan opmerkten, ritsen van jassen (spijker)broeken enz.
Maar nu even serieus.. Sokken in een waszakje doen wil ook wel helpen.. Zakje niet te vol proppen anders gewoon paar zakjes in de machine.
En natuurlijk zoals de andere aan opmerkten, ritsen van jassen (spijker)broeken enz.
dat eerste stuk is ook lekker dubbelzinnig.rozemarijntje schreef:Sorry?? De hoe heet dat ding ,oh god..beneden ,oh ja filter? Die opening?
Maar nu even serieus.. Sokken in een waszakje doen wil ook wel helpen.. Zakje niet te vol proppen anders gewoon paar zakjes in de machine.
Kijk eens onder het bed enzo...rozemarijntje schreef:Bij mij lag he dus niet aan de machine..
Maar inderdaad sokken in een waszak doen kan ook.
-
onder het bed,nee man daar ligt niks ihihihiih achter de machine ook niet
Valt op nu nw machine en gebeurd niks meer...geen gein hoor heb , het wel eens vaker gelezen..over sokken die kwijtraken ...
Nou ja..hij heeft nu Allemaal nieuwe..meneer rozemRijn dan he..
@ emmy ihihih had ik niet eens in de gate hahahahahah sorry ja als je het zo leest uuhhh ja..oeps..o was henie bedoeld
Valt op nu nw machine en gebeurd niks meer...geen gein hoor heb , het wel eens vaker gelezen..over sokken die kwijtraken ...
Nou ja..hij heeft nu Allemaal nieuwe..meneer rozemRijn dan he..
@ emmy ihihih had ik niet eens in de gate hahahahahah sorry ja als je het zo leest uuhhh ja..oeps..o was henie bedoeld
gaatjes zijn geen luchtsjoegel schreef:Nou niet de gaatjes in ieder geval zoals eerder voorgesteld. Gaatjes zijn geen dingen die bestaan. Dat is lucht.
ze kunnen zich wel met lucht vullen, of met vloeistof, of bijvoorbeeld kleding en vaak met praatjes.
met die praatjes komen ze echter nooit vol
wel als je niets hebt, waar je kleding dacht te hebbensjoegel schreef:Ik zit nog even te denken. Als gaatjes "niets is" heb je ook geen probleem.
dan begin je wat op een zekere keizer te lijken
soms zelfs gatensjoegel schreef:Het is altijd goed de zakken te controleren. Hier zitten vaak merkwaardige zaken in.