Tja, het is inmiddels algemeen bekend dat de service bij Media Markt ver te zoeken is. Het is vooral brullen en zo snel mogelijk verkopen.
De goedkoopste zijn ze 9 van de 10 keer ook niet.
Volgens hun slogan ben ik blijkbaar knetter gek hahah..
Maar volgens mij als jij die stekker vervang, vervalt ook de garantie van je koelkast..
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Koelkast van de Media Markt
Re: Koelkast van de Media Markt
Hoe bedoel je? Hoe kun je weten of TS zijn echte of een gefingeerde naam gebruikt heeft?nevermind schreef:jacqueshemert schreef:Goedemorgen,
Vol verbazing heb ik het stukje gelezen van de familie Pruijm over de afhandeling van hun klacht aangaande de gekochte koelkast. Met name het feit dat niet het hele verhaal wordt verteld heeft mij doen besluiten om te reageren, omdat ik mij te kort gedaan voel worden door een onvolledige weergave van feiten.
Bij de eerste melding van de klacht is inderdaad aangegeven dat de afleveringsbon is afgetekend voor akkoord met daarin duidelijk vermeld dat alles in goede staat ontvangen en geplaatst is en dat Media Markt niets kon betekenen voor hen. Nadat ik dit verhaal had gehoord van mijn collega heb ik de familie Pruijm, aan het einde van de dag, gebeld om toch te kijken of ik toch niet iets zou kunnen doen om hun klacht op te lossen. Na overleg heb ik besloten om de volgende dag een nieuwe koelkast te leveren aan de klant met daarbij geen extra kosten behalve de bezorgkosten.
Helaas ook weer door de maand gevallen, want de familie Pruijm is een gefingeerde naam.
Leuk geprobeerd !
Re: Koelkast van de Media Markt
Dit bericht was geplaatst de dag voordat u (of uw collega) ons belde om een oplossing te zoeken. Dit bericht hebben wij geplaatst naar ons eerste bezoek aan uw winkel. Zoals U inderdaad aangeeft heeft de mediamarkt een nieuwe koelkast doen toekomen waarvoor wij alleen de verzendkosten hebben betaald. Prima oplossing.jacqueshemert schreef:Goedemorgen,
Vol verbazing heb ik het stukje gelezen van de familie Pruijm over de afhandeling van hun klacht aangaande de gekochte koelkast. Met name het feit dat niet het hele verhaal wordt verteld heeft mij doen besluiten om te reageren, omdat ik mij te kort gedaan voel worden door een onvolledige weergave van feiten.
Bij de eerste melding van de klacht is inderdaad aangegeven dat de afleveringsbon is afgetekend voor akkoord met daarin duidelijk vermeld dat alles in goede staat ontvangen en geplaatst is en dat Media Markt niets kon betekenen voor hen. Nadat ik dit verhaal had gehoord van mijn collega heb ik de familie Pruijm, aan het einde van de dag, gebeld om toch te kijken of ik toch niet iets zou kunnen doen om hun klacht op te lossen. Na overleg heb ik besloten om de volgende dag een nieuwe koelkast te leveren aan de klant met daarbij geen extra kosten behalve de bezorgkosten.