Re: Prijsfout Bol.com
Geplaatst: 10 okt 2012 09:09
Op 9 oktober heb ik de klacht geplaatst op klachtenkompas.nl, dezelfde dag heeft Bol laten weten deze in behandeling te nemen en 's avonds laat kwam er een geautomatiseerd bericht dat de camera verzonden is (voor de afgesproken prijs). Inhoudelijk heeft men nog niet gereageerd, maar dat kan vandaag natuurlijk nog komen.
Hoezo: Panasonic levert niet? Nu ineens kan hij binnen een paar uur verzonden worden, dat had ook medio vorige week bij het contact met de klantenservice kunnen gebeuren, dan had ik niet met twee camera's gezeten.
Oke, dat ik hem elders al heb gekocht is wel veroorzaakt door het getalm van Bol, maar is uiteraard wel mijn eigen keuze geweest. Mogelijk wil onze dochter er eentje overnemen waarbij we de prijzen middelen. En anders heb ik een toestel nieuw in de doos te koop
Mijn gevoel jegens Bol.com is niet echt verbeterd, weliswaar heb ik mijn doel bereikt, maar de vraag blijft of ze hem zonder mijn actie ook geleverd zouden hebben en hoe lang dat nog geduurd zou hebben, daar komen we misschien nog achter als er nog anderen reageren na afloop van de verlengde levertermijn.
Vooral de smoesjes van de klantenservice hebben me niet positief gestemd, wat is de toegevoegde waarde van een klantenservice als ze niet mogen handelen en niet inhoudelijk mogen reageren?
De foute prijs heeft een poosje op veel vergelijkings- en review sites gestaan, er zouden best wel eens veel bestellingen op geplaatst kunnen zijn, door te vertragen haken er natuurlijk een aantal daarvan af, die niet willen wachten of er van uit gaan dat ze hem toch niet voor die prijs krijgen, ik blijf van mening dat dat ook de taktiek is.
Als Bol bij het ontdekken van de fout dezelfde dag nog open en eerlijk gecommuniceerd zou hebben zou het misschien heel anders gelopen zijn, waar gewerkt wordt worden nu eenmaal fouten gemaakt.
Ik ben benieuwd of ik nog een reactie van Bol.com krijg, maar een volgende bestelling zal ik er nog steeds niet snel meer plaatsen.
@AaduitDelft, ik raad je aan om zo snel mogelijk ook je klacht aan te melden bij Klachtenkompas.nl.
Hoezo: Panasonic levert niet? Nu ineens kan hij binnen een paar uur verzonden worden, dat had ook medio vorige week bij het contact met de klantenservice kunnen gebeuren, dan had ik niet met twee camera's gezeten.
Oke, dat ik hem elders al heb gekocht is wel veroorzaakt door het getalm van Bol, maar is uiteraard wel mijn eigen keuze geweest. Mogelijk wil onze dochter er eentje overnemen waarbij we de prijzen middelen. En anders heb ik een toestel nieuw in de doos te koop

Mijn gevoel jegens Bol.com is niet echt verbeterd, weliswaar heb ik mijn doel bereikt, maar de vraag blijft of ze hem zonder mijn actie ook geleverd zouden hebben en hoe lang dat nog geduurd zou hebben, daar komen we misschien nog achter als er nog anderen reageren na afloop van de verlengde levertermijn.
Vooral de smoesjes van de klantenservice hebben me niet positief gestemd, wat is de toegevoegde waarde van een klantenservice als ze niet mogen handelen en niet inhoudelijk mogen reageren?
De foute prijs heeft een poosje op veel vergelijkings- en review sites gestaan, er zouden best wel eens veel bestellingen op geplaatst kunnen zijn, door te vertragen haken er natuurlijk een aantal daarvan af, die niet willen wachten of er van uit gaan dat ze hem toch niet voor die prijs krijgen, ik blijf van mening dat dat ook de taktiek is.
Als Bol bij het ontdekken van de fout dezelfde dag nog open en eerlijk gecommuniceerd zou hebben zou het misschien heel anders gelopen zijn, waar gewerkt wordt worden nu eenmaal fouten gemaakt.
Ik ben benieuwd of ik nog een reactie van Bol.com krijg, maar een volgende bestelling zal ik er nog steeds niet snel meer plaatsen.
@AaduitDelft, ik raad je aan om zo snel mogelijk ook je klacht aan te melden bij Klachtenkompas.nl.