Re: Bank wordt kapot geleverd en nu??
Geplaatst: 12 okt 2012 20:24
Even het vervolg. Heb van van Gils bericht gekregen dat ze de bank geheel hersteld gingen leveren.
Dit is woensdag gebeurd. De bank was wederom niet gemaakt of niet goed gemaakt. Aangegeven dat ik er niet voor ging betalen. Ze mochten van mij de bank laten staan en een nieuwe bestellen.Dit wilde ze wel als ik van de 1244 die ik nog moest betalen 1000 euro al vast zou betalen. Dit dus geweigerd.
Bij het naar buiten dragen van de bank bleek de rugleuning niet goed vast te zitten, deze viel al los. Dus helemaal blij dat ik nog niet alles betaald had. Daarna een gesprek gehad met een van de grote bazen van van Gils. Uitgelegd dat dit geen manier van doen is. Met hem het volgende afgesproken. Donderdag zouden we een nieuw bankstel uitzoeken.Donderdag avond een nieuwe bankstel bij Montel uitgezocht, is ook van van Gils. Afgesproken dat we het showmodel zouden krijgen en dat deze de volgende dag zou worden bezorgd. We hebben op het bankstel een korting van ongeveer 24 procent gekregen. Ook zouden ze de beschermkapjes die los waren geraakt bij het bankstel weer maken.Vandaag is het bankstel bij ons thuis bezorgd. De beschermkapjes zijn nog niet gemaakt. Hierover opgebeld en ik hoop dat ze deze nog gaan maken. Dit is in een notendop het verhaal zoals het nu is geregeld.
Een ding heb ik hier wel van geleerd , een zaak die zegt dat het kwaliteitsmeubels levert is nog geen zaak die een kwaliteit service biedt en ik hoop dat de heren bij van Gils deze fouten die ze bij ons hebben gemaakt zullen gebruiken om hun service te verbeteren.Ik vond dat ik jullie het vervolg van het verhaal schuldig was dus vandaar dat ik die deze hier neer heb geschreven.
Dit is woensdag gebeurd. De bank was wederom niet gemaakt of niet goed gemaakt. Aangegeven dat ik er niet voor ging betalen. Ze mochten van mij de bank laten staan en een nieuwe bestellen.Dit wilde ze wel als ik van de 1244 die ik nog moest betalen 1000 euro al vast zou betalen. Dit dus geweigerd.
Bij het naar buiten dragen van de bank bleek de rugleuning niet goed vast te zitten, deze viel al los. Dus helemaal blij dat ik nog niet alles betaald had. Daarna een gesprek gehad met een van de grote bazen van van Gils. Uitgelegd dat dit geen manier van doen is. Met hem het volgende afgesproken. Donderdag zouden we een nieuw bankstel uitzoeken.Donderdag avond een nieuwe bankstel bij Montel uitgezocht, is ook van van Gils. Afgesproken dat we het showmodel zouden krijgen en dat deze de volgende dag zou worden bezorgd. We hebben op het bankstel een korting van ongeveer 24 procent gekregen. Ook zouden ze de beschermkapjes die los waren geraakt bij het bankstel weer maken.Vandaag is het bankstel bij ons thuis bezorgd. De beschermkapjes zijn nog niet gemaakt. Hierover opgebeld en ik hoop dat ze deze nog gaan maken. Dit is in een notendop het verhaal zoals het nu is geregeld.
Een ding heb ik hier wel van geleerd , een zaak die zegt dat het kwaliteitsmeubels levert is nog geen zaak die een kwaliteit service biedt en ik hoop dat de heren bij van Gils deze fouten die ze bij ons hebben gemaakt zullen gebruiken om hun service te verbeteren.Ik vond dat ik jullie het vervolg van het verhaal schuldig was dus vandaar dat ik die deze hier neer heb geschreven.