Je lijkt wel familie van deze TS:nommeke schreef:Mijn moeder van in de 70 had de afgelopen periode problemen met eten omdat haar wang vanbinnen kapot was. Alleen hele zachte dingen kon ze goed verdragen. Vandaar dat ze de afgelopen weken met name geleefd heeft op gebakken eieren en boterhammen met plakjes zalm. Helaas, ongeluk komt nooit alleen: ze heeft, naar blijkt nu, de besmette zalm van Foppen, gekocht bij Albert Heijn gegeten. Gevolg: ze is 10 dagen geleden in elkaar gezakt en afgevoerd per ambulance. Uiteindelijk heeft ze enkele dagen in het ziekenhuis moeten doorbrengen. Door de zeer zware diarree was ze zwaar uitgedroogd en heeft ze uiteindelijk aantal dagen aan de hartbewaking gelegen. Haar hart (waar ze normaal geen enkel probleem mee heeft) functioneerde door deze ellende niet meer goed. Inmiddels is in het laboratorium ook vastgesteld dat het om een salmonella-vergiftiging ging. Mijn vraag: wat kan ik het beste doen? Kan ik hier iemand voor aansprakelijk stellen? Zo ja wie? Albert Heijn? Foppen? Beiden? Wat moet ik daarvoor allemaal doen? Wat kan mij dit opleveren? Wat zijn de kosten? Ik heb het 0800-nummer van Foppen gebeld dat voor dit doel is opengesteld. De reactie daar vond ik overigens erg bedroevend: "Sorry, wij zijn maar ingehuurd. Ik adviseer u een brief te sturen naar Foppen. Beterschap!". Alvast dank voor jullie reacties. PS Naar omstandigheden gaat het weer ok met mijn moeder. Ze is weer thuis, maar heeft natuurlijk wel enorme klap gehad.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 9&t=123671Mijn opa en oma zouden het er bijna bij laten zitten, maar wij natuurlijk niet!!
Is de kraaicultuur dan al zo ver gevorderd?