LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Orange

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
??

Re: Orange

Ongelezen bericht door ?? »

Orange goedkoop? Kijk nog maar eens goed naar de tarieven. T-Mobile en Telfort zijn zo'n 30 tot 40 procent goedkoper dan Orange (in de meeste gevallen)!!

Reken het maar eens na.

marieke3

Ongelezen bericht door marieke3 »

Ntuurlijk komt het bereik van je orange. Maar testen wijzen uit dat het zeker ook aan je soort telefoon ligt. Siemens heeft bv een slecht bereik. Of er nu een sim van KPN of orange etc inzit. Dat is gewoon echt zo. En als ik mijn sim in een andere telefoon stop, heb ik 4echt minder bereik!! Probeer het toch zelf!!!!

Theo vD

Ongelezen bericht door Theo vD »

Dat klopt, ik heb ook ooit een siemens gehad, en daarmee had ik heel vaak gen bereik, toen kreeg ik van Orange een Samsung T100, en nu heb ik nooit meer problemen met bereik, dus het type telefoon heeft er wel degelijk iets mee te maken.

cox

Ongelezen bericht door cox »

:twisted: Ik ben verrast door deze opmerkingen van orange want ik ben zeker een half jaar bezig geweest om te kunnen bellen met het netwerk van orange dit echter zonder resultaat. De klantenservice vertelde mij steeds dat ik de enige met dit probleem was kortom ik was aan het liegen toen na 25 testen en 300 keer te hebben gebeld heel boos zouden ze een einde maken aan mijn contract ik moest mijn telefoon opsturen en het probleem was opgelost! niet dus ik kreeg de dag erna de telefoon weer tereug met de boodschap dat er niets aan de hand was maar het gekraak door de lijn was er nog steeds ik heb mijn incasso stopgezet en na een jaar kreeg ik een incassobureau aan de deur deze heb ik gemeld dat ik al een jaar geen klant meer was van orange ik ik heb al 5 maanden niets meer gehoord dus misschien een tip voor iedereen die dezelfde ervaring heeft met orange

Paultje

Ongelezen bericht door Paultje »

Ik zei daarom toch zo... Orange en bereik... PFFF... Dat zijn twee woorden die niet samnegaan! Natuurlijk heb je geen bereik met Orange. Die luitjes daar deugen voor geen enkele meter. Je mag ze van mij de hemel in prijzen, maar dat heeft echt geen nut ze zullen er niet beter van worden. Maar goed ieder zijn eiigen mening! Het wordt tijd dat die anonieme gast maar eens op rot met zijn Paulinne!!! Zeker niks beters te zeggen, dan ingaan op de feiten. Nee deze een of nadere gast moet maar gaan afwijken van het thema... Het thema is Orange!!! Maar goed luisteren doe je toch niet!!!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Paula heeft niets beters te doen dan orange af te zeuren, ga lekker je telfort vriendjes in hun r**t n**ken.............

Ansje

Ongelezen bericht door Ansje »

Nou, nou, nou, zo erg is Orange nu ook weer niet hoor! Ik heb in Nederland en zelfs ook hier en daar wel in het buitenland prima bereik. Alleen kan ik niet smsen met SFR in Frankrijk, en daar moest ik hem wel voor hebben. Dat doet ie dus niet. Maar dat had ik al 100.0000 keer op het forum verteld!

MVG, Ansje

Mo

Ongelezen bericht door Mo »

Zijn er echt mensen die zon problemen met orange hebben?
Ik heb echt geen problemen ermee. Ik woon zelfs in een gehucht in Limburg en heb daar zlefs heel goed bereik!! ( en dat terwijl ik met T-mobile , toen nog Ben niets kon thuis)

Ooit heb ik een sony J7 gehad en toen geen beriek met orange, maar ze hebben dat opgelost met een andere telefoon, netjes bij mij thuisbezorgt, en geen prblemen meer!! Goede servise dus ook!!

Paultje wat heb jij voor soort telefoon? Want dat kan dus echt uitmaken!

Paultje

Ongelezen bericht door Paultje »

Ik had een Siemens M35i en later nog een Nokia 3410, maar geen van beiden hadden bereik met dat Orange toen ook nog dutchtone, ik besloot maar naar een andere aanbieder te gaan die wel bereik had!!! Buiten had ik met beide telefoons 2 of 1 streep bereik of zelfs helemaal geen streepjes en binnen kon ik wel fluiten naar bereik, alleen als ik uit het raam hing kon ik bellen!! :evil:

Liza

Ongelezen bericht door Liza »

hey Paultje, hou jij nou eens je bek dicht... jij hebt het ook wel over hele oude mobieltjes... maar goed, het ligt niet alleen aan het netwerk maar ook echt zeker aan het toestel... beter toch als het aan het toestel ligt en Orange je een nieuwe geeft en ook nog eens geheel gratis... ze behoren wel niet tot de goedkoopste maar wel tot de beste... :lol:
en dat is toch even iets belangrijker, toch?!?!
kijk naar de consumentenbond er zijn al verschillende uitreikingengeweest dit jaar en Orange stond telkens weer op de eerste plaats.... :P
nou, ga bellen met wie je wilt ik blijf bij de beste; ORANGE

PAULTJE

Ongelezen bericht door PAULTJE »

IK PRAAT OVER EEN JAAR TERUG!!! iK HEB inmiddels nu een Samsung S300, dus zeker geen oud toestel!!! Maar ja
Orange blijft echt niet de beste op het gebied van bereik!!! KPN en VODAFONE zijn nog steeds bter

Gast

bter ???

Het valt ook niet mee voor een bosm*ng**l als jij bent........

Gast

AMSTERDAM (ANP) - Klanten van de mobieletelecomaanbieder Telfort hebben de afgelopen dagen veel last gehad van ongevraagde sms-berichten, zogenoemde spam. De onderneming heeft daarover ,,een paar honderd telefoontjes en e-mails'' ontvangen, aldus een woordvoerster donderdag.

Telfort zegt inmiddels de dader te hebben gevonden en hoopt dat het lek is gedicht. ,,Dit is heel erg vervelend'', aldus de woordvoerster. De meeste berichten boden een datingservice, een geldprijs of een gratis vakantie aan. De berichten zouden uit de Verenigde Staten zijn verstuurd met een anonieme sms-centrale. Telfort overweegt juridische stappen, maar heeft daarvoor nog maar heel weinig wapens in handen.

Telfort had in september vorig jaar bijna 1,6 miljoen klanten. KPN, de grootste aanbieder van mobiele telefonie in Nederland, zegt geen last te hebben van spam.

Gast

Orange laat klanten nummer samenstellen

Gepubliceerd op vrijdag 16 januari 2004

DEN HAAG (IPB) - Klanten van Orange kunnen binnenkort hun eigen telefoonnummer samenstellen. Vanaf 1 februari kunnen zij zes cijfers kiezen die volgen op het standaardnummer 06-48. Dat heeft de mobiele telecomaanbieder vrijdag bekendgemaakt.

Orange gaat ervan uit dat klanten ervoor kiezen hun geboortedatum in cijfers om te zetten. Wie op 18 mei 1974 geboren is, krijgt dan het nummer 06-48180574. De dienst is verkrijgbaar bij de veertig winkels van Orange en kost 99 euro extra, naast de kosten van een prepaidkaart of een abonnement.

Naast de geboortedatum als telefoonnummer kunnen klanten ook een gouden, zilveren of bronzen nummer kopen. Dit zijn nummers die gemakkelijk te onthouden zijn door een eenvoudige cijferreeks. Een voorbeeld van een 'gouden nummer' is 06-18102020. Zo'n nummer kost 399 euro.

Orange Nederland heeft ruim 1,1 miljoen klanten en heeft een marktaandeel van ongeveer 10 procent.

pete

Ongelezen bericht door pete »

(gast)
:D Wij hebben hier zeker met een verkoper van Orange te maken(ha,ha)

Gast

Orange lokt nieuwe klanten met een fiets
DEN HAAG - Fietsen, bellen en je telefoon opladen. Telecombedrijf Orange geeft nieuwe klanten vanaf dinsdag een fiets bij een tweejarig abonnement. Daarmee gaat de strijd om de beller een nieuwe fase in. Met het nieuwste mobieltje lokt een telecombedrijf al lang geen nieuwe abonnees meer in de verzadigde markt.

De mobiele telefoon kan op het stuur van de Orange-fiets worden geplaatst. De nieuwe klanten krijgen ook een koptelefoontje en door ingebouwde techniek in de fiets is het mogelijk om draadloos te bellen. Daarnaast loopt er een snoertje van de dynamo naar het opzetstukje op het stuur waardoor de telefoon tijdens het fietsen wordt opgeladen.

Orange heeft in Nederland ongeveer 1,3 miljoen klanten en is daarmee nummer vier op de markt voor mobiele telefonie

!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door !!!!!!!!!!!! »

Leuk artikel ORANGEmedewerker!!! Tot mijn grote spijt moet ik je meedelen dat Orange voor jou helaas de numr. 5 is op de markt voor mobiele telefonie!! :lol: T-Mobile is numr. 3 en Telfort numr. 4! Orange is numr. 5! Dat weet iedereen, maar ja...

Aranka

Ongelezen bericht door Aranka »

:cry:
Nu wat een heen en weer geschrijf over de dekking van Orange zeg. Ik heb er ook net een aangeschaft voor 20 euro per maand voor de duur van twee jaar. Ja, ik had op de Orangesite gekeken hoe het zat met de dekking in het gebied waar ik woon. Goede dekking gaf de site aan. Nu je raad het al, niet te bereiken voor 80% van de dag en als ik gebeld wordt valt de helft van het gesprek weg. Diverse malen contact opgenomen met klantenservice van Orange en vanavond kreeg ik te horen dat ik gewoon domme pech heb en voor twee jaar vast zit aan een Orange Free 20 abonnement waar ik niet mee kan bellen. God wat een service zeg. Ik begrijp dat er nog wel dekkingsproblemen zijn her en der, maar informeer de klant dan goed en als er dan problemen zijn los dit dan op en zeg niet, gewoon domme pech!!!!

Ansje

Ongelezen bericht door Ansje »

Heel herkenbaar Aranka. Ik heb vorig jaar bijna hetzelfde meegemaakt met Orange. Staat elders hier op een topic. Reken maar dat ze echt NIETS voor je doen. Valse voorlichting en dan zeggen, had je maar niet moeten tekenen. Geen enkele coulance van zowel Orange als de Phonehouse!

Maar mijn èènjarig abbonnement, zit er deze maand op en heb al opgezegd . Afwachten of dat wel lukt! Nu, sterkte ermee Aranka.
Ansje.

!!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door !!!!!!!!!!!!!! »

Je zit nu mooi opgescheept met dat ORANGE :evil: . Het is de grootste verschrikking voor mobiel bellend NL. Ten eerste het is duur en over service en kwaliteit valt niet te spreken.

Stuur de klantenservice een aangetekende brief en eis antwoord of actie, zoniet dreig dan met verschillende instanties, zoals de OMBUDSMAN en consumentenprogramma's. Je betaalt immers goed geld voor het abonnement. Ik hoop dat het helpt!

GROETEN

Gesloten