Nou Miepje, op een smartphone kun je meer doen dan je verveling verdrijven, en nee veslaaft ben ik niet aan de phone,jij hebt een tablet om je forum mee aan te sturen lees ik,verder doe je er niets mee: facebook, nieuws, weer, google etc etc.Miepje1 schreef:Dat is dus 420 euro per 2 jaar. Mb's heb ik helemaal niet nodig, want ik gebruik het ding alleen als telefoon en voor af en toe een SMS.
Ik betaal 12,95 per maand = 310,80 in 2 jaar plus de telefoon. Is ongeveer het gelijke bedrag, terwijl mijn telefoon echt wel langer meegaat dan 2 jaar en ik bovendien mijn minuten hou.
Het is maar waar je voor kiest hoor.
Ik heb thuis een desktop voor het werk en de administratie en het beheren van een forum. Ik heb een tablet om lekker op de bank e.e.a. te kunnen doen, die hangt aan de wifi thuis en gaat mee op zakenreis als het nodig is. En een telefoon om mee te bellen. Fijn toch? Ik ben gelukkig niet zo'n verslaafde die overal en altijd wil kunnen mailen en mensen op de hoogte houden van wat ik doe. Heb ik het veel te druk voor.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oplopend beltegoed probleem voor consument
Re: Oplopend beltegoed probleem voor consument
Klopt, Har. Ik zit niet op Facebook. Nieuws zie ik op tv. Ik lees meestal 's avonds. In een papieren boek, want dat is een hobby/bijbaan. Vrienden bel ik gewoon op of ik mail, en mijn man zit naast me 
-
witte angora
Voor het weer kijk ik wel naar buiten, heb ik niet zo'n apparaatje voor nodig.facebook, nieuws, weer, google etc etc
En Google, pfff, ik heb een computer voor als ik iets weten wil, een beetje geduld af en toe als je iets niet meteen op kunt zoeken is ook niet verkeerd hoor. Een beetje meer geduld zou helemaal niet mis staan in de huidige maatschappij, naar mijn mening.