LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring APT Buitenleven

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Myrka

Re: Ervaring APT Buitenleven

Ongelezen bericht door Myrka »

Als ik het goed begrijp betreft het hier het bedrijf Isbjorn hottubs uit Rijssen. Wij zijn erg ontevreden over dit bedrijf. Bij aanschaf van de hottub werden we prima geholpen, maar bij klachten geven ze niet thuis. Het houten deksel van de hottub was na enkele maanden gebruik al aan het vergaan, bij melding werd ons gevraagd dit per mail te doen met foto's. Er is vervolgens niet meer op de klacht teruggekomen. Toen wij na 1,5 jaar vroegen waarom ze niet reageerden op de klacht gaven ze aan dat er een hond aan het hout geknaagd moet hebben. We hebben geen hond en het hout is gewoon niet goed. Conclusie: we mogen een nieuw deksel bestellen met 10% korting, zelf afhalen in Rijssen. We wonen in Breda. Wat een slechte klantenserice! Wij komen er niet meer terug.

davevdh

Ongelezen bericht door davevdh »

Ook wij hebben inmiddels problemen met dit bedrijf, voornamelijk mijn ouders waardoor ik op onderzoek ben gegaan. Helaas dit topic tegengekomen waar dus blijkt dat er meer mensen de dupe zijn van de pratijken van dit bedrijf (Isbjorn). Bizar dat dit al zolang kan spelen eerste topic is van 2012 zie ik. Komt misschien ook door feit dat meneer telkens van naam veranderd en nu zijn er ook een aantal bedrijven die zijn producten verkopen heel bar...

Mijn ouders hebben een hottub aangeschaft die uiteindelijk deels geleverd was. Na aantal keer gebruiken waren er al veel problemen onder andere met de kachel. Stoken duurde lang en kachel is erg gaan roesten. Heb zelf nog even zitten googlen om te kijken of ik wat informatie kon vinden over de opwarmtijd van de kachels, ook daar kwam ik rare dingen tegen. Zelfde kachels van Isbjorn, hottubsite enzovoorts kan ik vinden bij waarschijnlijk zijn leverancier, maar dan zijn de kW aanduidingen opeens heel wat lager dan wat meneer zelf zegt. Je wordt gewoon op elk vlak opgelicht met de informatie en het product.

Pas dus op mensen wij gaan rechtsbijstand inschakelen om ons geld terug te krijgen zodat we ergens anders toch een leuke hottub kunnen gaan kopen. APT Buitenleven heeft inmiddels meerdere andere websites en namen, isbjorn, hottubsite, hottubshop, verhuurhottubs, eurotubs, hottub-ervaring

Entius

Ongelezen bericht door Entius »

Ook wij hebben helaas zeer negatieve ervaringen met de firma Isbjorn.
Met de bewuste Ard.
Deksel is stuk, RvS plaat is krom getrokken, water loopt aan verschillende kanten in de tub. Houten rek is altijd nat
staat te rotten. Hetzelfde verhaal, gebeld,Ik werd verzocht om foto’s op te sturen. Zijn reactie was: daar kunnen wij niets aandoen. Verder niet bereikbaar.
Ronduit schandalig. WEES GEWAARSCHUWD. Las in een vorige reactie over inschakelen rechtsbijstand.
Heeft dit iets opgeleverd? Kan deze zwendelaar gewoon zo doorgaan?

Gesloten