LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] datingsite Lexa .nl
-
Re: datingsite Lexa .nl
lees dit ook maar eens, mischien snap je het dan ..
http://www.nietnep.nl/index.php/hoe-wer ... -fake-site
Weer die site, dat begint bij mij toch wat de nare smaak van spam in de mond op te leveren..tweewielertje schreef:lees dit ook maar eens, mischien snap je het dan ..
-
gewoon duidelijke uitleg .. niks meer niks minder , maar zo werkt het wel ..
er zijn echt wel ECHT site's maar die kosten 0, nada ...
er zijn echt wel ECHT site's maar die kosten 0, nada ...
-
En dan kom ik weer gelijk met een 2e berichtje..
kijk hier ook nog maar even als je een andere site wilt zien ..
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=49478
kijk hier ook nog maar even als je een andere site wilt zien ..
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=49478
-
wel het hele topic lezen .. heb ik ook gedaan.
pepe43 schreef:Voor een Thaise vriendin heeft zij een profiel geopend en wilde haar, voor als zij binnenkort naar Nederland komt, contact laten leggen. Een reageerder zou meteen eerlijk verteld worden dat het om een Thaise vriendin gaat, die graag met een Nederlander in contact zou komen voor een serieuze relatie.
Na de betaling en een eerste bericht was het profiel afgesloten, het lidmaatschap heeft precies enkele minuten geduurd. Op e-mails met vragen om uitleg of restitutie wordt helemaal niet gereageerd. Zak-maar-in-de-soep, denkt Lexa.
Lexa is zo onbeschoft om dat meteen te doen onder het mom van "strijd met de regels". Helemaal geen uitleg of dat men eerst waarschuwt dat regels worden overtreden. Welke die regels zijn is niet duidelijk en je kunt toch niet verwachten dat iemand eerst 24 pagina's tekst (voorwaarden) gaat doornemen. Mijn vriendin is precies enkele minuten lid geweest.
Nee, helemaal geen klantvriendelijkheid. Voor mij staat Lexa gelijk met oplichting. Dating is bij hun niet van belang, geld binnenhalen, alleen daar gaat het om.
Dus je vindt het te veel werk om eerst 24 pagina's tekst (voorwaarden) door te lezen, maar vindt het geen probleem om aan te vinken dat je ze gelezen hebt. Wie licht de boel dan op?
Het is trouwens vrij simpel. Je mag geen profiel voor een derde aanmaken.
Wel raar inderdaad dat er niemand reageert op iemand met zo'n innemende persoonlijkheid.tweewielertje schreef:Gaan we nu mij afzeiken, of ?
volgens mij gaat deze thread over oplichting bij lexa ..
En vrijwillig idd. ja, maar dat geeft niet het recht om iemand op te lichten.
-
- Contacteer:
Je word niet afgezeken.tweewielertje schreef:Gaan we nu mij afzeiken, of ?
volgens mij gaat deze thread over oplichting bij lexa ..
En vrijwillig idd. ja, maar dat geeft niet het recht om iemand op te lichten.
Maar als jij berichtjes stuurt, zijn anderen niet verplicht om een antwoord te sturen - mogelijk zagen de aangeschreven personen niet direct een match/link/klik of anderszins iets waardoor ze bewogen werden om te reageren.
Hoewel ik Lexa niet als betrouwbaar bedrijf ken (spam verzenden), betekent dat niet dat er sprake is van oplichting. Een dergelijke bewering zal je toch iets beter moeten onderbouwen.
-
- Contacteer:
Waarom naar spamlink gaan - weet je zeker dat er neppers tussen zitten, terwijl bij Lexa je in elk geval nog de kans hebt om een echt persoon te treffen, ipv een 06-profiel.mango11 schreef:Waarom betalen voor dating als het gratis kan op SPAMLINK
-
- Contacteer:
Waarom blijven herhalen? En waarom is deze site zo wanhopig dat ze blijven spammen?mango11 schreef:Waarom betalen voor dating als het gratis kan? Er zijn veel sites die niks kosten te vinden, bijv dezelfde domme spamlink
Hallo,
vanaf nu kunnen members van Lexa hun stem uitbrengen over de website van Lexa
Dit is een mooie gelegenheid voor alle ''gedupeerden'' om je mening over deze site te geven!!
mvg, F
vanaf nu kunnen members van Lexa hun stem uitbrengen over de website van Lexa
Dit is een mooie gelegenheid voor alle ''gedupeerden'' om je mening over deze site te geven!!
mvg, F
Heb mij een paar dagen geleden nogal kritisch uitgelaten over het functioneren van de website van Lexa;
En dat het in mijn geval niet mogelijk is geweest om, met op zijn minst met 1 persoon in contact te komen. En dan te weten dat ik vele honderden flirts en mails verstuurd heb....?? Dat is dan het trieste resultaat van een maand Lexa membership.....hier waren ze bij Lexa denk ik niet zo blij mee want vanaf vandaag kan ik niet meer inloggen op de site....(terwijl ik nog een paar dagen membership te gaan heb)
Als je het mij vraagt is het een GROTE OPLICHTERS BENDE!!
En dat het in mijn geval niet mogelijk is geweest om, met op zijn minst met 1 persoon in contact te komen. En dan te weten dat ik vele honderden flirts en mails verstuurd heb....?? Dat is dan het trieste resultaat van een maand Lexa membership.....hier waren ze bij Lexa denk ik niet zo blij mee want vanaf vandaag kan ik niet meer inloggen op de site....(terwijl ik nog een paar dagen membership te gaan heb)
Als je het mij vraagt is het een GROTE OPLICHTERS BENDE!!