Pagina 2 van 2

Re: niet leveren door playmasters.co

Geplaatst: 18 dec 2012 08:41
door kiretnerd
En dan opeens staat de postbode op de stoep met een pakketje....
De status online geeft nog niet aan dat hij verzonden is, daarnaast ook nog steeds geen enkele reactie van de klantenservice.

Ik ben blij dat ik hem toch nog heb, maar dit was eens, en niet meer via Playmasters.co

Re: niet leveren door playmasters.co

Geplaatst: 27 dec 2012 20:18
door opgelichttineke
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Ipod besteld voor mijn zoon bij Playmasters. Het was niet zo'n prijsverschil waarbij je meteen denkt dat dit niet mogelijk is, maar aantrekkelijk genoeg om te bestellen.
Betaald via IDEAL. Bestelstatus staat op verzonden. We zijn nu een maand en heel veel mailtjes verder, maar nog niets ontvangen. Achteraf inderdaad allerlei verhalen op internet gelezen. Ik denk dat we ons geld kwijt zijn. Ik heb overigens wel aangifte gedaan van internetfraude en ik heb een klacht ingediend bij IDEAL. Verder mijn klacht geregistreerd bij klachtencompas. Ik las in een van de vorige berichten iets over een brief die je na 30 dagen kan sturen. Is dat een in gebrekestelling? Heeft iemand al eens zo'n brief opgesteld en misschien een voorbeeldje voor mij?

Re: niet leveren door playmasters.co

Geplaatst: 28 dec 2012 13:09
door opgelichttineke
Gisteren toch nog maar eens gemaild naar playmasters en nogmaals verzocht om annulering. Verder opgemerkt dat ik inmiddels aangifte heb gedaan van internetfraude. Krijg ik ineens zomaar twee mailtjes terug. Eerst met de melding dat mijn bestelling geannuleerd is, daarna met de melding dat de terugbetaling is uitgevoerd en of ik niet wil vergeten de aangifte in te trekken als ik mijn geld terug heb.
Nou eerst maar eens afwachten of dat gebeurt en dan zal ik binnen 48 uur reageren tijdens werkdagen :wink:

Re: niet leveren door playmasters.co

Geplaatst: 15 feb 2013 14:11
door gerben.teeler
opgelichttineke schreef:Gisteren toch nog maar eens gemaild naar playmasters en nogmaals verzocht om annulering. Verder opgemerkt dat ik inmiddels aangifte heb gedaan van internetfraude. Krijg ik ineens zomaar twee mailtjes terug. Eerst met de melding dat mijn bestelling geannuleerd is, daarna met de melding dat de terugbetaling is uitgevoerd en of ik niet wil vergeten de aangifte in te trekken als ik mijn geld terug heb.
Nou eerst maar eens afwachten of dat gebeurt en dan zal ik binnen 48 uur reageren tijdens werkdagen :wink:
Dat heb ik ook al gedaan, en tot op heden is het bij die twee berichten gebleven. Ondertussen zijn we een paar maanden verder en nog steeds geen terugbetaling.

Mijn klacht:
Eind november 2012 heb ik een iPad 2 besteld en betaald à €364,00. Nadat er geen voortgang in het leveren zat, heb ik half december de order per mail geannuleerd. Maar geen terugboeking ontvangen. Vervolgens heb ik een maand later aangifte gedaan op mijnpolitie.nl en toen ik Playmasters daarvan informeerde kreeg ik direct 2 mails met daarin de boodschap dat het terugbetaald gaat worden en dat ik niet moet vergeten de aangifte weer in te trekken. Eind januari heb ik via de consumentenbond (klachtenkompas) ook een klacht ingeschoten en nog geen 5 minuten later kwam er reactie van Playmasters, dat ze het in orde gaan maken. Inmiddels is het alweer 3 weken verder en nog steeds hebben ze mijn geld niet teruggeboekt.

Op Tweakers, Kieskeurig en Consumentenbond kom ik zoveel berichten tegen over deze club. Kunnen we niet met z'n allen verdere juridische stappen ondernemen? Blijkbaar kom je er in je eentje niet doorheen!

Re: niet leveren door playmasters.co

Geplaatst: 15 feb 2013 14:54
door ArneLH
gerben.teeler schreef:Kunnen we niet met z'n allen verdere juridische stappen ondernemen? Blijkbaar kom je er in je eentje niet doorheen!
Dat kun je natuurlijk ook zelfstandig doen.

Re: niet leveren door playmasters.co

Geplaatst: 20 feb 2013 14:41
door gerben.teeler
ArneLH schreef:
gerben.teeler schreef:Kunnen we niet met z'n allen verdere juridische stappen ondernemen? Blijkbaar kom je er in je eentje niet doorheen!
Dat kun je natuurlijk ook zelfstandig doen.
Ondertussen is het voor mij nu klaar. ArneLH is een incassospecialist, hij heeft mijn vordering van mij overgekocht. Ik heb nu ongeveer 70% van het verschuldigde bedrag overgemaakt gekregen. De rest is voor Arne.

Wat hebben we hiervan geleerd: nooit iets bij Playmasters.co bestellen.

Re: niet leveren door playmasters.co

Geplaatst: 07 mar 2013 09:20
door ArneLH
Jullie zijn vast blij om te horen dat ook volgens het Handelsregister de eigenaar momenteel in Thailand woont.

Re: niet leveren door playmasters.co

Geplaatst: 07 mar 2013 10:09
door Guardian72
ArneLH schreef:Jullie zijn vast blij om te horen dat ook volgens het Handelsregister de eigenaar momenteel in Thailand woont.
Dit was vorige week maandag in Radar te zien.
De eigenaar zou "zijn best doen om alles recht te zetten" (maar wil niet naar NL komen).

Ik ben bang dat er weinig recht gezet gaat worden.

Re: niet leveren door playmasters.co

Geplaatst: 07 mar 2013 10:18
door ArneLH
Guardian72 schreef:
ArneLH schreef:Jullie zijn vast blij om te horen dat ook volgens het Handelsregister de eigenaar momenteel in Thailand woont.
Dit was vorige week maandag in Radar te zien.
De eigenaar zou "zijn best doen om alles recht te zetten" (maar wil niet naar NL komen).

Ik ben bang dat er weinig recht gezet gaat worden.
Daar was niet te zien dat de inschrijving bij de KvK ook was gewijzigd.

Re: niet leveren door playmasters.co

Geplaatst: 20 mar 2013 08:52
door Opie
Toch jammer dat Radar er niet eerder aandacht aan heeft besteed. Hadden er minder slachtoffers geweest. Nu was hij al gevlogen!!

Re: niet leveren door playmasters.co

Geplaatst: 20 mar 2013 09:15
door lozevisser
Kijk eens op opgeletopinternet, daar loopt een uitgebreid topic in samenwerking met diverse instanties.