Krijg je "gratis en voor niks" bij je WW-uitkering hoor. Dat noemen ze met 'n duur woord "e-dienstverlening" (ben zó blij dat ik er geen gebruik van hoef te maken, en ik wens iedereen die er wél mee te maken heeft oprecht veel sterkte en vooral veel succes bij het vinden van 'n behoorlijke baan!!)vogels schreef:Inderdaad! Je zal het maar met zo'n nitwit moeten doen als ww-er!'k Ben alleen bang dat de UWV-coach dat niet uit de "vacature" kon halen (zegt wat over 't niveau...)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verplicht baan aan te nemen op commissiebasis?
Re: Verplicht baan aan te nemen op commissiebasis?
Ik heb de meneer van de commissiebaan aan de lijn gehad. Het ging om de telefonische verkoop van mobiele websites, van huisuit, op basis van provisie als zijnde freelancer.
Op mijn vraag waarom hij in hemelsnaam mijn cv eruit had gelicht kreeg ik een vaag antwoord, dat dat aan de site van Werk.nl ligt. Vreemd, maar oke, dat kan. Ik heb bedankt voor de eer.
In ieder geval hartelijk bedankt voor het meedenken en alle adviezen.
Liseanne
Op mijn vraag waarom hij in hemelsnaam mijn cv eruit had gelicht kreeg ik een vaag antwoord, dat dat aan de site van Werk.nl ligt. Vreemd, maar oke, dat kan. Ik heb bedankt voor de eer.
In ieder geval hartelijk bedankt voor het meedenken en alle adviezen.
Liseanne
Goed dat je gebeld hebt en nu zéker weet dat het niks is. Je kan niet van de ene op de andere dag aan de slag gaan voor niks. Zeker niet met een product waar je, zoals je zelf zegt, niets van afweet.
Ik wens je heel veel succes met het vinden van een passende baan!
Ik wens je heel veel succes met het vinden van een passende baan!