Pagina 2 van 2

Re: incasso gepruts van Tele2

Geplaatst: 24 okt 2012 09:20
door Tele2 Webcare
Beste SoundBoard,

Bedankt voor je positieve update! Ik ben blij te lezen dat je het geld inmiddels hebt ontvangen. Mijn excuses dat dit even op zich heeft laten wachten.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Re: incasso gepruts van Tele2

Geplaatst: 24 okt 2012 10:30
door ciske
@SoundBoard

Ben blij voor je, weet bijna zeker dat het door het forum komt.

Re: incasso gepruts van Tele2

Geplaatst: 24 okt 2012 10:55
door SoundBoard
ciske schreef:@SoundBoard

Ben blij voor je, weet bijna zeker dat het door het forum komt.
Laten we dat maar aannemen, maar het zal ook te maken hebben gehad dat Danielle van Tele2 hier ook nog items leest die over haar werkgever gaan. Daarom: Danielle bedankt als je er wat aan hebt gedaan.

FO

Re: incasso gepruts van Tele2

Geplaatst: 24 okt 2012 13:07
door alfatrion
Voor de volgende keer zou ik je adviseren om Tele2 vrij snel in gebreke te stellen. In dit geval had ik als termijn 5 werkdagen aangehouden.

Re: incasso gepruts van Tele2

Geplaatst: 24 okt 2012 13:12
door ciske
alfatrion schreef:Voor de volgende keer zou ik je adviseren om Tele2 vrij snel in gebreke te stellen. In dit geval had ik als termijn 5 werkdagen aangehouden.

Ben het zowaar een keer met je eens.

Re: incasso gepruts van Tele2

Geplaatst: 24 okt 2012 13:13
door SoundBoard
Daar raken ze niet van onder de indruk. Het gaat om een relatief klein bedrag en dan is het sop de kool niet waard. Aannemende dat het nu is opgelost doordat ik hier een onderwerp over opstartte, denk ik dat negatieve publiciteit veel effectiever werkt.

FO

Re: incasso gepruts van Tele2

Geplaatst: 24 okt 2012 13:22
door alfatrion
Het is belangrijk voor als je er later verder had moeten gaan. Bovendien heb je na het verstrijken van de termijn recht op veertig euro.