LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hof bevestigt: ook compensatie bij vertraagde vlucht.
Re: Hof bevestigt: ook compensatie bij vertraagde vlucht.
Waar volgt uit dat Sjohie een vaatwasser aan hen ter beschikking zou moeten stellen?
-
Mag wel, maar ik krijg ook geen vliegtuig.alfatrion schreef:Waar volgt uit dat Sjohie een vaatwasser aan hen ter beschikking zou moeten stellen?
Maar waar ging dit topic ook al weer over ?
Jij beweerde dat er duidelijk spraken zou zijn van overmacht, als er iets kapot was aan het vliegtuig. Dat is weerlegt door mij op 8 okt 2013 23:26 en door sjohie op 09 okt 2013 08:08. Daarop kwam jij met "ja maar, dat zou betekenen dat als de vaatwasser van een gezinslid kapot gaat...". Dit kun alleen niet sluitend onderbouwen en is dus dikke duim werk, net zoals het verhaal met overmacht en het defect aan het vliegtuig. Voorbeelden van duidelijke overmachtsituaties zijn natuurrampen, vulkaan uitbarstingen, burgeroorlogen. Een defect aan een vliegtuig is geen overmachtsituatie.
Dikke duimwerk? Da's dus ongeveer hetzelfde als al dat 'glazen bollen werk' van jou in talloze topics...alfatrion schreef:Jij beweerde dat er duidelijk spraken zou zijn van overmacht, als er iets kapot was aan het vliegtuig. Dat is weerlegt door mij op 8 okt 2013 23:26 en door sjohie op 09 okt 2013 08:08. Daarop kwam jij met "ja maar, dat zou betekenen dat als de vaatwasser van een gezinslid kapot gaat...". Dit kun alleen niet sluitend onderbouwen en is dus dikke duim werk, net zoals het verhaal met overmacht en het defect aan het vliegtuig. Voorbeelden van duidelijke overmachtsituaties zijn natuurrampen, vulkaan uitbarstingen, burgeroorlogen. Een defect aan een vliegtuig is geen overmachtsituatie.
-
alfatrion schreef:Jij beweerde dat er duidelijk spraken zou zijn van overmacht, als er iets kapot was aan het vliegtuig. Dat is weerlegt door mij op 8 okt 2013 23:26 en door sjohie op 09 okt 2013 08:08. Daarop kwam jij met "ja maar, dat zou betekenen dat als de vaatwasser van een gezinslid kapot gaat...". Dit kun alleen niet sluitend onderbouwen en is dus dikke duim werk, net zoals het verhaal met overmacht en het defect aan het vliegtuig. Voorbeelden van duidelijke overmachtsituaties zijn natuurrampen, vulkaan uitbarstingen, burgeroorlogen. Een defect aan een vliegtuig is geen overmachtsituatie.
Neemt u even contact op met de vliegtuig maatschappijen, en kom dan met een zinnig antwoord.
Die stellingen van u gaan nergens meer over.
Suc6 verder.
F.van Holten schreef:Mag wel, maar ik krijg ook geen vliegtuig.alfatrion schreef:Waar volgt uit dat Sjohie een vaatwasser aan hen ter beschikking zou moeten stellen?
weet van Holten niet meer waar deze topic over gaat???
-
Ah, u heeft mij weer gevonden, gezellig, en op u vraag,Har06 schreef:F.van Holten schreef:Mag wel, maar ik krijg ook geen vliegtuig.alfatrion schreef:Waar volgt uit dat Sjohie een vaatwasser aan hen ter beschikking zou moeten stellen?
weet van Holten niet meer waar deze topic over gaat???
Ja hoor, over Marinus Hoorntje, heb ik nog een paar brieven van mogen ontvangen.
Dat ga ik niet doen. De vliegtuigmaatschappij beweren dat het overmacht is omdat zij anders 200 x een paar honderd euro moeten uitbetalen. Natuurlijk roepen ze dat het overmacht is en daar trappen mensen in. Gevalletje eigen vlees keuren.F.van Holten schreef:Neemt u even contact op met de vliegtuig maatschappijen, (...).
-
Jammer, weer geen bewijs van u stelling, die nergens over gaat.
Suc6 verder met u stellingen.
F.van Holten schreef:Jammer, weer geen bewijs van u stelling, die nergens over gaat.
heeft van Holten geen verzekering lopen?
-
Har06 schreef:F.van Holten schreef:Jammer, weer geen bewijs van u stelling, die nergens over gaat.
U zit in het verkeerde topic, het ging toch over u boxen, die u had weggegooid, en dan geld wou terug krijgen, op een vreemde manier, dus nogmaals, via u verzekering, dat is u eerder gelukt.
Beetje opletten is wel nodig, en u weet al het antwoord op u vraag toch.
Suc6 verder met u oplettendheid.
v Holten, wederom beticht je mij van list en bedrog, dit is onacceptabelF.van Holten schreef:Har06 schreef:F.van Holten schreef:Jammer, weer geen bewijs van u stelling, die nergens over gaat.
U zit in het verkeerde topic, het ging toch over u boxen, die u had weggegooid, en dan geld wou terug krijgen, op een vreemde manier, dus nogmaals, via u verzekering, dat is u eerder gelukt.
Beetje opletten is wel nodig, en u weet al het antwoord op u vraag toch.
Suc6 verder met u oplettendheid.
-
Schandalig, ik ga m'n leven beteren denk ik
te laatF.van Holten schreef:Schandalig, ik ga m'n leven beteren denk ik
eveneens te laat met je ±±± claims ±±`±
Wat ik denk, is dat er niemand met mijn vaatwasser vliegt, en er geen doden vallen als de vaatwasser midden tijdens het gebruik kapot gaat.sjohie schreef:Dus als u vaatwasser stuk gaat, is dit gebrekkig onderhoud van u kant, want u had dit kunnen voorkomen door onderhoud te plegen.F.van Holten schreef:Dit is wel de waarheid, bij ons een metertje stuk, 6 uur reparatie, dus duidelijk gevalletje van overmacht, en voor 200 man geen compensatie.Har06 schreef:Niet allemaal een gat in de lucht springen, de luchtvaart firma,s zullen zich op overmacht beroepen, je moet het tegendeel bewijzen
Metertje stuk is geen overmacht, maar gebrekkig onderhoud. Werkelijke overmacht is een natuurramp/blikseminslag/vulkaanas, en volgens mij ook een staking van zeg de Griekse verkeersleiders, dus dingen die zich buiten de invloed en dus verantwoordelijkheid van de maatschappij voor doen.
Kapotte onderdelen zijn hun verantwoordelijkheid, echter een vogel die in een motor vliegt weer niet.
Wat denkt uzelf.
Overmacht is in de context van dit verhaal dus geen defecte motor op de grond, want dat valt onder regulier onderhoud voor een vliegtuig, maar is wél overmacht als deze tijdens de vlucht kapot gaat door zeg vulkaanas.
-
Har06 schreef:te laatF.van Holten schreef:Schandalig, ik ga m'n leven beteren denk ik
eveneens te laat met je ±±± claims ±±`±
U begrijpt het voor de zoveelste keer nog steeds niet, neem toch eens even de moeite om het topic begrijpend terug te lezen, helaas was ik niet te laat, maar dat wil maar niet bij u in het hoofdje.
Het staat er toch zeer duidelijk in, en u blijft maar doorgaan op iets wat er niet staat.
prettige dag verder, en nu goed lezen graag.
Vulkaanas kun je zien. Daar moeten piloten om heen vliegen. Om deze reden worden bepaalde vliegvelden dan gesloten.sjohie schreef:Overmacht is in de context van dit verhaal dus geen defecte motor op de grond, want dat valt onder regulier onderhoud voor een vliegtuig, maar is wél overmacht als deze tijdens de vlucht kapot gaat door zeg vulkaanas.