LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Euphony mobiel / tv / internet / telefoon

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Belinda70
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 mar 2013 14:08

Re: Euphony mobiel / tv / internet / telefoon

Ongelezen bericht door Belinda70 »

youngconnect schreef:Ik wil hier toch graag enige nuance in aanbrengen.

Ik zie dit namelijk als een lastercampagne.
Mensen zijn altijd heel goed in vermelden dat dingen niet goed gaan, maar bij ieder bedrijf gaat er wel eens wat mis.
Zelf zit ik bij Euphony, ook enkele familieleden en ik heb nog nergens enig probleem bespeurd.

En wat betreft de reactie van Sebastian83.
Als je een factuur van een klant niet begrijpt, vraag je het na bij een collega die het wel snapt.
Ik heb een klant die in het begin hetzelfde probleem had en ik heb dat ter plekke opgelost voor haar.

Dus je kan wel zeggen dat Euphony haar verantwoordelijkheid niet neemt, maar de verantwoordelijkheid ligt natuurlijk ook bij jou als jij klanten werft.

Maar goed. Mijn ervaringen zijn dus alleen maar positief rond dit bedrijf.

Ik ga hier nog meer nuance in aanbrengen. Alle contracten die door de BC's van Euphony in Nederland zijn afgesloten middels colportage zijn NIET GELDIG. Volgens de regels bij colportage moet in het contract de bedenktijd van 8 dagen staan, aangezien dit er niet instaat zijn alle overeenkomsten niet geldig. Zie site consuwijzer http://www.consuwijzer.nl/thema/colport ... onstraties Klanten hebben meestal het recht om hun betalingen terug te krijgen. Mocht u dit niet snappen dan kunt u dit aan u collega's navragen. Het is alleen de vraag of ze dit niet weten. Ach en anders kunt u kijken op de site van consuwijzer of op mijn Facebookpagina "Euphony waarschuwing"

Met vriendelijke groet.

Belinda70
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 mar 2013 14:08

Re: Euphony mobiel / tv / internet / telefoon

Ongelezen bericht door Belinda70 »

youngconnect schreef:Ik wil hier toch graag enige nuance in aanbrengen.

Ik zie dit namelijk als een lastercampagne.
Mensen zijn altijd heel goed in vermelden dat dingen niet goed gaan, maar bij ieder bedrijf gaat er wel eens wat mis.
Zelf zit ik bij Euphony, ook enkele familieleden en ik heb nog nergens enig probleem bespeurd.

En wat betreft de reactie van Sebastian83.
Als je een factuur van een klant niet begrijpt, vraag je het na bij een collega die het wel snapt.
Ik heb een klant die in het begin hetzelfde probleem had en ik heb dat ter plekke opgelost voor haar.

Dus je kan wel zeggen dat Euphony haar verantwoordelijkheid niet neemt, maar de verantwoordelijkheid ligt natuurlijk ook bij jou als jij klanten werft.

Maar goed. Mijn ervaringen zijn dus alleen maar positief rond dit bedrijf.


raquel
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jun 2013 18:21

Re: Euphony mobiel / tv / internet / telefoon

Ongelezen bericht door raquel »

ook ik ben erin getrapt!
de prijzen zijn indd hoger door BTW die ze extra berekenen terwijl op het contract staat dat de prijzen incl btw zijn.
Ook heb ik 3in1 pakket genomen en nooit gebruik van kunnen maken. Tv deed het pas na 4 maanden zogenaamd door een storing, maar geen enkele medewerker wist me dat te vertellen al die keren dat ik aan de telefoon met ze hing. Via brief werd ik ook nie top de hoopgte gesteld maar moest wel volle mep betalen. Telefoon heeft het 1 dag gedaan, internet alleen als de telefoon werd uitgetrokken. KPN monteur geweest, gezegd dat ik analoge lijn had en dat die door euphony omgezte moest worden naar digitaal en alles het dan zou doen. Meerdere klachten geschreven en 1x klein bedrag gekort gekregen op rekening, maar nooit iemand komen kijken of de lijn omgezet naar digitaal of überhaupt nog gereageerd op de klachten..is uiteindelijk afgesloten omdat ik niet geholpen werd !!!!!!!!!!!!!!JAAR LANG!!!!!!!!!!!!!! en rekeningen bleven komen die ik dus gewoon niet meer betaalde omdat ik niet de diensten kreeg waar z egeld voor vroegen en nu incassobureau/deurwaarder.

Gesloten