LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AEG laat je niet in de steek??!!???

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Bob Schurkjens

Re: AEG laat je niet in de steek??!!???

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Een betere slogan voor AEG zou zijn:
AEG, daar is wat mee.
Misschien kunnen ze die vanaf 2013 gebruiken in hun marketing

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Gelukkig één opluchting voor mij: mijn wasmachine kan in ieder geval niet overlijden aan een code. Is ie kennelijk te oud voor. Hoef geen reactie dat hij dan niet energie zuinig is: dat zal mij worst wezen, zit inmiddels na al die jaren in mijn uppie, dus zoveel is er niet meer te wassen en ik adoreer nog steeds my good old Bosch.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Heb ik ook nog gehad. Zo'n oude Bosch met zo'n ratelende programmaklok. Die brandde ooit door. Reparatie was 5 minuten werk door de klok te vervangen. Fijne spullen die je zelf kan repareren. Kom daar tegenwoordig nog eens om.

Deze was 't http://www.youtube.com/watch?v=orV-pRCKoxc

:)

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Hij lijkt er wel op, Bob, maar geen nummer maar Bosch Maxx. Maar goed, zag net dat er nog steeds een Maxx bestaat, maar veel moderner dan de mijne. Heb hem toen ik hier in '96 kwam wonen, 1 x kaduuk, net voor verlopen garantie van 5 jaar, sindsdien prima. (Bijgelovig, moet ik niet schrijven).

hawkwind

Ongelezen bericht door hawkwind »

[quote="vogels"] Ook de kwaliteit van het binnenwerk is bij de AEG stukken beter.

{/quote]

Volgens mij bedoel je: "iets minder slecht"

[email protected]

Ongelezen bericht door [email protected] »

Wij hebben ook een AEG gekocht destijds met het idee dat het een hoogwaardig product was. Helaas voor een half jaar terug een nieuwe pomp gekregen. Dit toch maar laten doen omdat de aanschafwaarde van een dergelijke machine al aardig wat geld kost. Deze reparatie kostte ons meer dan 400 euro. terwijl wij daarvoor ook al een reparatie hadden van een trommel die los zat. Tot onze verbazing deed de machine het gisteren ook weer niet en lag er een onderdeel los onderin, terwijl de ring van het rubber los was geschoten. Deze hebben wij zelf na sleutelen weer op de plaats gekregen, anders hadden wij hier ook nog een onkosten van reparatie aan gehad. Wij zijn er doodmoe van dat een dergelijk duur product, waarbij je denkt dat het een hoogwaardig product is voor de 4de keer in twee jaar tijd stuk is!!!!!!!!!

Slobberbone

Ongelezen bericht door Slobberbone »

Valt mij vaak op dat mensen ook veel te makkelijk omspringen met hun machine, was erin en draaien maar.zakken leegmaken,broeken sluiten desnoods binnenste buiten,goed beladen dus niet teweinig maar ook niet te vol, bh,s netje in netje of sok etc.....iedere was machine na lopen ook manchet geen overdadig waspoeder toevoegen wie doet dit allemaal nog :roll:

IKKE :wink:

Gesloten