Pagina 2 van 2
Re: Neckermann-Reizen rekt bewust klachtafhandeling. ANVR deugt
Geplaatst: 23 apr 2006 21:18
door Frankdekeizer
Re: Neckermann-Reizen rekt bewust klachtafhandeling. ANVR deugt
Geplaatst: 26 apr 2006 11:50
door Mr1
Ik ben het geheel met iedereen eens hier in dit topic, maar dan ook iedereen. Want de nederlander wil tegenwoordig ook voor 199 euro eerste range all inclusive ergens zitten en vergeet dan wel eens dat hij dan ook waar voor zijn 199 euro kan krijgen. Maar ik ben het ook eens met de stelling dat touroperators laxer worden.
Dus het mes snijdt altijd aan twee kanten.
Re: Neckermann-Reizen rekt bewust klachtafhandeling. ANVR deugt
Geplaatst: 26 apr 2006 12:10
door Laurent
Re: Neckermann-Reizen rekt bewust klachtafhandeling. ANVR deugt
Geplaatst: 31 mei 2006 22:15
door Nadine
Wanneer u een klacht indiend en het antwoord laat lang op zich wachten, of u ontvangt een antwoord waar u zich niet in kunt vinden en een nieuwe reactie naar de touroperator stuurd (al dan niet via uw reisagent) dan kunt u uw verhaal pro forma indienen bij de geschillen commisie. Dit is geheel gratis en u gaat pas betalen als u uw klacht dadwerkelijk in behandeling laat nemen. Zo bent u nooit te laat met het indienen van uw verhaal.
Zo, nu niet meer zeuren he.