Pagina 2 van 2
Re: Slechte ervaring met TourTime / QK Reizen
Geplaatst: 05 jul 2013 13:30
door Tourtime
Juist hierom heer [naam verwijderd door moderator]... U ziet en wilt niet anders zien als uw persceptie!!
U kunt raadplegen bij de ANVR of zelfs bij een jurist, wij hebben gehandeld naar behoren volgens de reisvoorwaarden en u kiest er voor om ons zwart te maken, beschuldigen... gaat u gang, wij bevestigen hierbij dat wij ten tijde van uw boeking de zelfde ANVR voorwaarden hanteerden ook al waren wij niet deelnemer van de ANVR! dat wil zeggen dat u de zelfde rechten heeft als nu dat wij ANVR deelnemer zijn.
Hoogachtend,
Tourtime
Re: Slechte ervaring met TourTime / QK Reizen
Geplaatst: 05 jul 2013 13:55
door Har06
Tourtime schreef:Juist hierom heer [naam verwijderd door moderator]... U ziet en wilt niet anders zien als uw persceptie!!
U kunt raadplegen bij de ANVR of zelfs bij een jurist, wij hebben gehandeld naar behoren volgens de reisvoorwaarden en u kiest er voor om ons zwart te maken, beschuldigen... gaat u gang, wij bevestigen hierbij dat wij ten tijde van uw boeking de zelfde ANVR voorwaarden hanteerden ook al waren wij niet deelnemer van de ANVR! dat wil zeggen dat u de zelfde rechten heeft als nu dat wij ANVR deelnemer zijn.
Hoogachtend,
Tourtime
Moet die club Tourtime zo op een forum reageren?? ipv een menselijke afhandeling van hun probleem, gedrag is zoals ook te zien op de turkse prikborden
Re: Slechte ervaring met TourTime / QK Reizen
Geplaatst: 06 jul 2013 19:06
door Sarah40
Onbegrijpelijk dat deze organisatie hiert zo reageert en hun eigen straatje op deze erbarmelijke manier blijft goedpraten. Dat de TO vroegboekkorting heeft gehad staat hiet helemaal los van of is dat bij jullie een 'go' om dan dus slecht te communiceren en verkeerde accomodatie aan te bieden en de TO zo onprofessioneel te behandelen?
Misschien wordt het tijd dat jullie investeren in een echte communicatiemedewerker zodat deze op openbare fora kan reageren. Jullie maken werkelijk elke fout in het boekje op het gebied van webcare en er is mij na het lezen van jullie reacties een ding heel goed duidelijk te worden. Toutime mijden. Doe eens iets aan klantcommunicatie, en de klant centraal zetten ipv jullie zelf centraal te stellen. Daar win je klanten mee. Hiermee? Raak je zelfs de klanten kwijt die je nog niet hebt.
De argumenten waar jullie mee komen om jullie fouten goed te praten zijn werkelijk totaal irrelevant en jullie maken fout op fout om dat op een publiek forum te doen. Google is medogenloos. En nu helemaal voor jullie.
Re: Slechte ervaring met TourTime / QK Reizen
Geplaatst: 06 jul 2013 19:14
door Sarah40
Ook bijzonder dat jullie al vanaf 2009 niet meer met een fax werken en nu, 4!!!! Jaar later het blijkbaar nog steeds te veel moeite is om die gegevens van jullie website te verwijderen. Want het faxnummer staat nu nog steeds op jullie website. Dat alleen al zegt meer dan genoeg over de kwaliteit van een bedrijf.
Re: Slechte ervaring met TourTime / QK Reizen
Geplaatst: 29 sep 2013 12:10
door geelienat
over Tour time of QK reizen
wij hebben vorig jaar met touroperator Tour Time (onderdeel van QK reizen)op reis geweest naar Turkije, en ik moet zeggen dat is heel goed meegevallen, van vertrek in brussel ,trasfer naar hotel en hotel zelf was alles piekfijn geregeld,ook familie en vrienden van ons zijn met Tour time (specialist in pakketreizen Turkije)op reis geweest en waren allemaal ZEER positief!!het scheelt ook wat aan centen ,bij een groter reisbureau zal dezelfde pakketreis een pak meer kosten en de service blijft hetzelfde,wij hebben al direct terug geboekt voor 2014 zo tevreden zijn wij!
Re: Slechte ervaring met TourTime / QK Reizen
Geplaatst: 12 nov 2013 19:15
door Christiaans
Wij zijn voor faillissementsaanvraag op zoek naar mede gedupeerden die ook met QKreizen (ook bekend onder TourTime) te maken hebben gehad.
Voor alle andere mensen die zich oriƫnteren op dit forum: boek niet bij deze partij. Garantiefondsen en ANVR lidmaatschap zijn niks waard.
Gedupeerden: meld u aub.
Re: Slechte ervaring met TourTime / QK Reizen
Geplaatst: 02 feb 2014 13:18
door JJO
Ik heb zojuist de Titel van dit topic gewijzigd.
Dit mede omdat, door alle aanpassingen vanuit de forum moderator, de titel niet meer strookte met de inhoud van de berichten.
Re: Slechte ervaring met TourTime / QK Reizen
Geplaatst: 21 apr 2014 17:26
door ijssie
Jullie zijn niet de enige met deze problemen in 2012, ik ben yj de Jong ..
Ik werd bestolen van tasje met een niet noemenswaardig bedragje ..
De kluis sleutel zat erin, in deze safe zaten mijn medicijnen voor epalepsie wat wij keer op keer zeiden tegen de medewerkers..wat heeft qk gedaan met de klachten.....
Na de diefstal en dus al een half verprutste vakantie, werd ons beloofd......
De dag erop zoude ze een slotenmaker halen en hem openen,de vorige bezoekers hadden de sleutel al meegenomen,dus de reserve was er niet..
Toen ik s,morgens een aanval kreeg,en er een dokter en ambulance kwam,waar alleen onze zorgverzekering de helft van heeft vergoed...Door 1 telefoontje.......i.v.b.m de kwitantie-verzekering.
Dit zonder kwitantie,dus moesten ze wel bellen want die lag in de safe van de Magic Sun Hotel.....
Wij hebben de laatste drie dagen zonder safe gezeten......
Vreemd dat ze in bijzijn van de arts direct de safe konden open boren..
En als klap op de vuurpijl,na een dag onnodig ziekenhuis,omdat ik mijn medicatie toen had,en daarvoor al van de arts...bij het hotel....En ik vrij snel bij positieven was,en mijn vrouw na 11 jaar wel weet wat te doen.....
Toen kreeg ik de rekening van de safe,,heb deze betaald,,de bon lag in de hotel safe..reisverzekering.
Wij zouden volgens de magic sun 1700 uur vliegen,dat wisten ze zeker,,waarop ik dacht. wij vliegen toch in de nacht,hebben wij dan 9 dagen..........
Nee boem boem om 2 uur..wij moesten opstaan want we vlogen 0500 wat ik ook al 2 maal had aangegeven...
Toen ik om de bonnen en cd van onze para sailing vroeg,,ja toen kon men in de nacht niet bij de safe..
Dit werd nagestuurd..
Niet dus,al geloof ik wel dat qk reizen de magic sun hotel keer op keer heeft gevraagt om deze kwitantie,s. Dat weet ik via de reislijder,,gaven keer op keer niet thuis. beloftes en toen waren ze weg. reis 478 euro hoger als geplant en 160 euro voor de safe,en je bent er compleet vanaf....
Wij moesten maar weer boeken,en qk zou zien wat voor korting ze DAN op die reis gingen geven...
Vind ik omgekeerd,,je geeft korting voor je betaald........
Ik wil het best proberen nu ze bij verschillende organisaties zijn aangesloten..
Maar wat gaat qk aan deze situatie doen,,En ze weten van onze reislijder dat het niet tof was hoe wij zijn behandeld.
Daarom wacht ik af..Gaat qk dit goed maken,of weer eerst boeken dan zien..
Dan zal u vragen,jeetje waarom weer qk...
Juist omdat mijn broer zijn collega in 2013 goede ervaring heeft gehad,en ik hoor al wat meer lof..
Magic sun kemer scoort op zoover nu nog maar een 4.3 toen een 6.8, dus mijn advies,ga nooit naar de magic sun.........
Groet ysbrand de Jong