Pagina 2 van 2

Re: Hoe krijg ik mijn geld van "KLUSHANDEL" terug ?

Geplaatst: 24 okt 2014 16:46
door esthervdwal
Ook wij zijn 'slachtoffer' van deze webwinkel geworden. Wij bestelden 200 steunen voor gordijnrails. Grootverpakking stond erbij en 250 runners voor gordijnrails(eveneens grootverpakking).

Eergisteren werd de boel geleverd althans 250 runners maar slechts 20 steunen! Ik dacht bij mezelf ben ik dan zo in de war geweest? Dus ben meteen naar de website gesurft om te controleren. Nu stond er bij de steunen ineens 20 stuks.

Ik heb vervolgens de bestelbevestiging erbij gepakt en ja hoor daar staat dus wel 200 stuks bij!

Ik heb gemaild, niets gehoord, ik heb gebeld en dan is het "Ik moet het met mij collega overleggen" Opnieuw net gebeld en ja hoor voicemail bandje dat ik maar moet mailen...

Re: Hoe krijg ik mijn geld van "KLUSHANDEL" terug ?

Geplaatst: 02 feb 2015 16:37
door MARS Webshops BV
Geachte mw. van der Wal,

wij hebben u aangeboden om alles retour te halen maar hiervan heeft u geen gebruik willen maken.

Vervelend dat u zich miskend voelt maar als u geen gebruik wilt maken van de geboden oplossingen vinden we dat heel erg spijtig.

Onze excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,
MARS Webshops BV

Minke van Oudheusden

Re: Hoe krijg ik mijn geld van "KLUSHANDEL" terug ?

Geplaatst: 02 feb 2015 16:42
door MARS Webshops BV
Huug74,

helaas was er een manco bij uw order.

Deze wilden wij nasturen maar bleek niet meer leverbaar bij de fabrikant. Deze hebben wij gecrediteerd en u hiervan op de hoogte gesteld.

Dat het enige tijd duurde voordat wij de creditering hebben uitgevoerd komt doordat wij getracht hebben u een vervangend artikel aan te bieden. Echter was dit geen optie meer waarna wij het bedrag van het manco geleverde artikel hebben gecrediteerd.

Soms kunnen we namelijk bij collega's nog een artikel vinden waardoor wij de klant alsnog kunnen naleveren. Echter gaat hier wat tijd overheen.

Onze excuses voor het ongemak.

Minke van Oudheusden

Re: Hoe krijg ik mijn geld van "KLUSHANDEL" terug ?

Geplaatst: 02 feb 2015 16:54
door Teunbosseman
MARS Webshops BV schreef:Geachte mw. van der Wal,

wij hebben u aangeboden om alles retour te halen maar hiervan heeft u geen gebruik willen maken.

Vervelend dat u zich miskend voelt maar als u geen gebruik wilt maken van de geboden oplossingen vinden we dat heel erg spijtig.

Onze excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,
MARS Webshops BV

Minke van Oudheusden

Zo, een reactie na 3 maanden ??

Re: Hoe krijg ik mijn geld van "KLUSHANDEL" terug ?

Geplaatst: 02 feb 2015 16:56
door Teunbosseman
MARS Webshops BV schreef:Huug74,

helaas was er een manco bij uw order.

Deze wilden wij nasturen maar bleek niet meer leverbaar bij de fabrikant. Deze hebben wij gecrediteerd en u hiervan op de hoogte gesteld.

Dat het enige tijd duurde voordat wij de creditering hebben uitgevoerd komt doordat wij getracht hebben u een vervangend artikel aan te bieden. Echter was dit geen optie meer waarna wij het bedrag van het manco geleverde artikel hebben gecrediteerd.

Soms kunnen we namelijk bij collega's nog een artikel vinden waardoor wij de klant alsnog kunnen naleveren. Echter gaat hier wat tijd overheen.

Onze excuses voor het ongemak.

Minke van Oudheusden

Zo, een reactie na 5 maanden ??

Bietje damage control aan het uitvoeren ?

Re: Hoe krijg ik mijn geld van "KLUSHANDEL" terug ?

Geplaatst: 04 feb 2015 09:01
door MARS Webshops BV
Teunbosseman schreef:
MARS Webshops BV schreef:Huug74,

helaas was er een manco bij uw order.

Deze wilden wij nasturen maar bleek niet meer leverbaar bij de fabrikant. Deze hebben wij gecrediteerd en u hiervan op de hoogte gesteld.

Dat het enige tijd duurde voordat wij de creditering hebben uitgevoerd komt doordat wij getracht hebben u een vervangend artikel aan te bieden. Echter was dit geen optie meer waarna wij het bedrag van het manco geleverde artikel hebben gecrediteerd.

Soms kunnen we namelijk bij collega's nog een artikel vinden waardoor wij de klant alsnog kunnen naleveren. Echter gaat hier wat tijd overheen.

Onze excuses voor het ongemak.

Minke van Oudheusden

Zo, een reactie na 5 maanden ??

Bietje damage control aan het uitvoeren ?
Er is geen sprake van damage control. Alleen is het probleem al lang opgelost en dat willen we even melden.

Minke

Re: Hoe krijg ik mijn geld van "KLUSHANDEL" terug ?

Geplaatst: 04 feb 2015 12:36
door Teunbosseman
MARS Webshops BV schreef:
Teunbosseman schreef:
MARS Webshops BV schreef:Huug74,

helaas was er een manco bij uw order.

Deze wilden wij nasturen maar bleek niet meer leverbaar bij de fabrikant. Deze hebben wij gecrediteerd en u hiervan op de hoogte gesteld.

Dat het enige tijd duurde voordat wij de creditering hebben uitgevoerd komt doordat wij getracht hebben u een vervangend artikel aan te bieden. Echter was dit geen optie meer waarna wij het bedrag van het manco geleverde artikel hebben gecrediteerd.

Soms kunnen we namelijk bij collega's nog een artikel vinden waardoor wij de klant alsnog kunnen naleveren. Echter gaat hier wat tijd overheen.

Onze excuses voor het ongemak.

Minke van Oudheusden

Zo, een reactie na 5 maanden ??

Bietje damage control aan het uitvoeren ?
Er is geen sprake van damage control. Alleen is het probleem al lang opgelost en dat willen we even melden.

Minke
Als je dit pas na 3 respectievelijk 5 maanden pas gaat berichten.......... :roll: :roll: