LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht door OXXIO, wie ook? en wil getuigen in rechtszaak

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
triple7300

Re: Opgelicht door OXXIO, wie ook? en wil getuigen in rechtszaak

Ongelezen bericht door triple7300 »

http://www.energieleveranciers.nl/oxxio/ervaringen Via deze website nog meer mensen gevonden met zeer negatieve ervaringen, genoeg getuigen nu, iedereen bedankt voor alle reacties!

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Alsof wildvreemden die niks met jou te maken hebben mogen getuigen voor jou in een rechtzaak :roll:

Suc6 dr mee.

TheDutchess

Ongelezen bericht door TheDutchess »

nou ik wil wel getuigen en zo ken ik er nog wel een stuk of vijf. die allemaal dezelfde **** hebben bij oxxio en intrum justitia. Mijn zaak is al voor de rechter. Ik moet namelijk drie maanden betalen dat ik geen producten van hen had en ook niet meer op dat adres woonde. Ook beweren zij dat ik in die drie maanden bijna 200 euro extra verbruikt heb. Haal knap als de eindstand al opgegeven was.
Er is zoveel te zeggen over wat er mis is bij oxxio. incassodatum. eindafrekening. Klantnummers. etcetc.

MisW

Ongelezen bericht door MisW »

Zoals iemand eerder schreef moet je niet zomaar onder dwang van een Intrum Justitia gaan betalen. Oxxio heeft bij mij nooit meterstanden geschat, maar wel altijd heel erg hoog de maand betalingen geincasseerd waardoor ik stopte met betalen omdat schrijven geen zin had. Ook een keer iets ontvangen van Intrum Justitia en vroeg naar bewijzen van alle betalingen, echter die werden door Oxxio gemanipuleerd en Intrum Justitia heeft later zijn handen terug getrokken van het dossier.

Intrum Justitia heeft zeer waarschijnlijk helemaal zijn handen terug getrokken van Oxxio want DAS Incasso Rotterdam B.V. neemt dit nu over van Intrum Justitia. Het kan natuurlijk ook zijn dat Oxxio een ander incasso bureau wilde.

Ik ben geen klant van Oxxio en DAS Incasso Rotterdam B.V. komt met een vordering omdat Oxxio zegt dat ik wel klant ben en een vordering op mij heeft. DAS Incasso Rotterdam B.V. zal ook spoedig merken welk bedrijf Oxxio is.

Gesloten