Spreek van geluk dat je in Nederland woont en de reclames redelijk kort zijn.
Ik zelf woon in Spanje en daar zijn de reclames zo lang dat precies genoeg tijd hebt om een aantal boodschappen te doen of zelf je eten te gaan koken..
Als je geluk hebt kijk je 15 minuten film afgewisseld door 25 minuten reclame
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] reclame word nog langer dan de programma dat je kijkt!
Re: reclame word nog langer dan de programma dat je kijkt!
tip voor alle gasten die hier zo moeilijk doen, haal gewoon de commercielen van je tv af, kunnen jullie weer lekker kijken naar de herhalingen van ned. 1,2&3 waar we nog een hoop belastinggeld aan kwijt zijn ook
ik ben er blij mee als er een reclameblok komt dat het volume hoger wordt waarop mijn reclamefilter is afgesteld zodat ik niet naar het hindelijk gezeur van de reclame moet luisteren
zodra, het volume enige sec weer normaal wordt gemeten, wordt mijn geluid van de tv weer ingeschakeld. simpel toch?
ff langs een elektronicazaak gaan waar je die spulletjes kan kopen, ze leggen het precies uit hoe je dat moet maken.
veel sucses
zodra, het volume enige sec weer normaal wordt gemeten, wordt mijn geluid van de tv weer ingeschakeld. simpel toch?
ff langs een elektronicazaak gaan waar je die spulletjes kan kopen, ze leggen het precies uit hoe je dat moet maken.
veel sucses
Dit is onzin. Je betaald door middel van de hogere prijs van de producten. Uiteindelijk betaal je het dus zelf.Hierbij moeten jullie wel bedenken dat het feit dat je deze programma's kunt kijken, alleen maar mogelijk is doordat de adverteerders hiervoor betalen....