LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN blijft geld afschrijven van mijn rekening
-
Re: KPN blijft geld afschrijven van mijn rekening
Weer het zoveelste bewijs dat brieven die niet aangetekend aan KPN worden verzonden "niet aankomen".
-
Re: KPN blijft geld afschrijven van mijn rekening
Bob, het kan nog veel gekker.
KPN stuurt een schrijven (met de post) dat we per 27 december 2012 van hun internet contract af zijn.
Binnen een maand zullen we het te veel en vooruit betaalde bedrag terug ontvangen.
En inderdaad, precies binnen een maand een welkomstbrief dat dat we hebben aangegeven Internet te willen zonder bellen. Dat gaan ze nu leveren en vrolijk verder incasseren.
Tja, onze telefoonlijnen worden ook opgeheven bij KPN. En nee, ik heb nooit aangegeven Internet van KPN terug te willen. De kabel is immer vele malen sneller voor beduidend lagere bedragen.
Ze blijven het gewoon proberen. KPN doet het gewoon.
De opmerking dat ik KPN nooit meer een automatische incasso zal geven gaat hier niet op.
Als klant zal ik niet terug keren naar Klungel-Provider-Nederland
klnr.61094564
KPN stuurt een schrijven (met de post) dat we per 27 december 2012 van hun internet contract af zijn.
Binnen een maand zullen we het te veel en vooruit betaalde bedrag terug ontvangen.
En inderdaad, precies binnen een maand een welkomstbrief dat dat we hebben aangegeven Internet te willen zonder bellen. Dat gaan ze nu leveren en vrolijk verder incasseren.
Tja, onze telefoonlijnen worden ook opgeheven bij KPN. En nee, ik heb nooit aangegeven Internet van KPN terug te willen. De kabel is immer vele malen sneller voor beduidend lagere bedragen.
Ze blijven het gewoon proberen. KPN doet het gewoon.
De opmerking dat ik KPN nooit meer een automatische incasso zal geven gaat hier niet op.
Als klant zal ik niet terug keren naar Klungel-Provider-Nederland
klnr.61094564