newmikey schreef:Nicky_The schreef:Maar goed, ik zal de snijmachine in de vuilnisbak dumpen (ben er nu helemaal klaar mee!) en mijn woede daar even botvieren
Brengt u uw auto ook naar de sloop als de accu kapot is?
Mijn goedkope brood snij mes, vlees messen etc (geloof dat het 3 euro was voor een heel blok met messen) gaan overigens wel gewoon in de vaatwasser en die is zeker 3x zo oud als die snijmachine en vertonen geen enkele vorm van roest.
Vreemde vergelijking.
Maar goed, voor de zoveelste keer een TS die op géén enkele wijze de hand in eigen boezem steekt, een volstrekt onredelijk verwachtingspatroon hanteert en alleen maar op dit forum komt om medestanders te zoeken.
Zonde van de tijd eigenlijk...
Dat is pas een rare vergelijking!
Ok, dus als men verwacht dat mensen onderling goed met elkaar om gaan en mede leven tonen, begrijpen dat je tijdens (ernstige) ziekte niet naar de winkel kunt komen, dan ben je onredelijk? Zegt veel over de mentaliteit die u hanteerd!
Hoe kan ik mezelf de schuld geven als ik alles volgens het boekje van de fabrikant heb gedaan?
Wat is een vreemde vergelijking tussen een dure machine die net na 2 jaar stuk gaat en extra onderhoud vergt (kan niet in de vaatwasser), maar die net zo veel kan (als hij niet stuk of verroest is) als een blok met messen?
Als je het zo zonde van je tijd vind om hier te reageren, reageer dan niet! Ook dit zegt meer over u!