LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC Horizon box

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC Horizon box

Ongelezen bericht door Har06 »

40jaar schreef:Wat ben ik blij dat ik nog net op tijd tot inkeer ben gekomen. Overigens moet ik vertellen dat ik wel door Monique van de klantenservice goed ben geholpen. Zij was de uitzondering.

waarmee heeft Monique geholpen?, heeft zij een telefoonnummer ? :wink:

40jaar
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 jun 2008 22:11

Re: UPC Horizon box

Ongelezen bericht door 40jaar »

Monique is een medewerkster klantenservice die ik via het 0900-1580 nummer heb gebeld. Ik heb met haar ook diverse malen gemaild en ze heeft mij daar keurig geholpen. Ik ben echt niet de makkelijkste, maar zij had geduld en bleek ter zake kundig.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC Horizon box

Ongelezen bericht door ciske »

maar zij had geduld en bleek ter zake kundig.
Lijkt mij een normale zaak, de klant kan je ook netjes behandelen.

40jaar
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 jun 2008 22:11

Re: UPC Horizon box

Ongelezen bericht door 40jaar »

40jaar schreef:Monique is een medewerkster klantenservice die ik via het 0900-1580 nummer heb gebeld. Ik heb met haar ook diverse malen gemaild en ze heeft mij daar keurig geholpen. Ik ben echt niet de makkelijkste, maar zij had geduld en bleek ter zake kundig.
Tuurlijk, wie goed doet die goed ontmoet

UPC Webcare
verified
Berichten: 118
Lid geworden op: 18 okt 2010 13:34

Re: UPC Horizon box

Ongelezen bericht door UPC Webcare »

@ Clem Witselm & benhetbeu,

Vervelend om te horen dat jullie zo veel problemen ervaren.

Als je ons een e-mail stuurt naar [email protected] onder vermelding van: 'Reactie Tros Radar forum'? Dan nemen we zo spoedig mogelijk contact op en kijken we graag wat we voor je kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,
Marcel

Teunbosseman
Berichten: 4378
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: UPC Horizon box

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Har06 schreef:
40jaar schreef:Wat ben ik blij dat ik nog net op tijd tot inkeer ben gekomen. Overigens moet ik vertellen dat ik wel door Monique van de klantenservice goed ben geholpen. Zij was de uitzondering.

waarmee heeft Monique geholpen?, heeft zij een telefoonnummer ? :wink:
Das vragen naar de bij jou wel heeeeeel bekende weg. Antwoord van niks dus.

Mn buren hebben horizon, heb ze tot nu toe nog niet horen tieren......

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC Horizon box

Ongelezen bericht door Har06 »

Teunbosseman schreef:
Har06 schreef:
40jaar schreef:Wat ben ik blij dat ik nog net op tijd tot inkeer ben gekomen. Overigens moet ik vertellen dat ik wel door Monique van de klantenservice goed ben geholpen. Zij was de uitzondering.

waarmee heeft Monique geholpen?, heeft zij een telefoonnummer ? :wink:
Das vragen naar de bij jou wel heeeeeel bekende weg. Antwoord van niks dus.

Mn buren hebben horizon, heb ze tot nu toe nog niet horen tieren......

hoor je dat dan vaker ????????

benhetbeu
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 dec 2012 10:43

Re: UPC Horizon box

Ongelezen bericht door benhetbeu »

RECTIFICATIE!!!!!!

De beloofde mindering op mijn factuur vanwege MAAND geen tv-zenders door fout in horizon box is nergens op de maandfactuur te bekennen.
Of ik even €112.70 voor maand geen tv, slechte service etc etc (zie bericht hierboven) wil overmaken.
En dat doe je dan maar braaf, omdat je verder geen poot heb om op te staan en als je niet betaal worden al je diensten afgesloten.

Helaas is er bij mij alleen maar upc :S

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC Horizon box

Ongelezen bericht door Har06 »

benhetbeu schreef:RECTIFICATIE!!!!!!

De beloofde mindering op mijn factuur vanwege MAAND geen tv-zenders door fout in horizon box is nergens op de maandfactuur te bekennen.
Of ik even €112.70 voor maand geen tv, slechte service etc etc (zie bericht hierboven) wil overmaken.
En dat doe je dan maar braaf, omdat je verder geen poot heb om op te staan en als je niet betaal worden al je diensten afgesloten.

Helaas is er bij mij alleen maar upc :S
Of ik even €112.70 voor maand wat voor pakket is dat wel niet, ik betaal de helft p/mnd :wink:

jean ducrot

Re: UPC Horizon box

Ongelezen bericht door jean ducrot »

Ik heb UPC 2 jaar geleden al opgezegd maar ik kijk nog steeds TV voor noppes. Die lui zijn best wel slim :D

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC Horizon box

Ongelezen bericht door Har06 »

jean ducrot schreef:Ik heb UPC 2 jaar geleden al opgezegd maar ik kijk nog steeds TV voor noppes. Die lui zijn best wel slim :D

Dat noppes kijken zal nu wel vlug voorbij zijn en de aanvullende nota zal in zicht zijn :)

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC Horizon box

Ongelezen bericht door ciske »

Har06 schreef:
jean ducrot schreef:Ik heb UPC 2 jaar geleden al opgezegd maar ik kijk nog steeds TV voor noppes. Die lui zijn best wel slim :D

Dat noppes kijken zal nu wel vlug voorbij zijn en de aanvullende nota zal in zicht zijn :)
:lol: :lol:

jean ducrot

Re: UPC Horizon box

Ongelezen bericht door jean ducrot »

ciske schreef:
Har06 schreef:
jean ducrot schreef:Ik heb UPC 2 jaar geleden al opgezegd maar ik kijk nog steeds TV voor noppes. Die lui zijn best wel slim :D

Dat noppes kijken zal nu wel vlug voorbij zijn en de aanvullende nota zal in zicht zijn :)
:lol: :lol:
Ik heb bewijzen van opzegging en een paar keer een mailtje gestuurd dat het signaal nog aktief is
dus ze komen maar :D

UPC Webcare
verified
Berichten: 118
Lid geworden op: 18 okt 2010 13:34

Re: UPC Horizon box

Ongelezen bericht door UPC Webcare »

@benhetbeu,

Ik heb een reactie geplaatst op één van je berichten in een ander Horizon topic. We ontvangen graag je gegevens zodat we je verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,
Marcel

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC Horizon box

Ongelezen bericht door Har06 »

UPC Webcare schreef:@benhetbeu,

Ik heb een reactie geplaatst op één van je berichten in een ander Horizon topic. We ontvangen graag je gegevens zodat we je verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,
Marcel
Marcel, alles lezende zowel op dit forum als andere forums lijkt het meer een landelijk probleem te zijn dan een 1 persoons probleem, aangezien ik in een upc area woon hoor ik veel aanmerkingen op het vlg jullie :de wonder box:, waarom geen algemeen verhaal van UPC om iedereen te helpen en vergoeden ? :!: :?: :idea:

Teunbosseman
Berichten: 4378
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: UPC Horizon box

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Har06 schreef:
UPC Webcare schreef:@benhetbeu,

Ik heb een reactie geplaatst op één van je berichten in een ander Horizon topic. We ontvangen graag je gegevens zodat we je verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,
Marcel
Marcel, alles lezende zowel op dit forum als andere forums lijkt het meer een landelijk probleem te zijn dan een 1 persoons probleem, aangezien ik in een upc area woon hoor ik veel aanmerkingen op het vlg jullie :de wonder box:, waarom geen algemeen verhaal van UPC om iedereen te helpen en vergoeden ? :!: :?: :idea:

Lijkt me simpel Har, opdat niet iedere UPC gebruiker dit probleem heeft, ik heb mijn buren nog niet horen tieren op deze box waarbij op andere UPC materiaal dit wel het geval was....heb je ook meteen antwoord op je vorige onzinnige antwoord.

Het algemene verhaal bestaat trouwens reeds.... :roll: :roll: UPC geeft al aan dat er aanloopproblemen zijn.

BTW, denk niet dat bij Jean de nota binnenkort inzicht zal komen als UPC na 2 jaar dit nog niet weet.

Renske99
Berichten: 263
Lid geworden op: 19 dec 2011 13:00

Re: UPC Horizon box

Ongelezen bericht door Renske99 »

En toch teunbosseman zou het netjes van upc zijn als ze eens in het algemeen hier op de diverse topics reageren en kunnen uitleggen waarom het altijd aan jou bedrading, tv, pc of telefoon ligt.
Waarom zij door dezelfde bedrading niet bij je binnen kunnen komen terwijl bv kpn (of noem een ander) het wel kunnen, dat dan je telefoon werkt, je internet werkt en je tv het gewoon doet.

Het gaat niet enkel om de horizon, maar ook de eerdere mediabox geeft bij veel mensen problemen.
Mijn snap is gewoon weg, het enige wat ik snap is dat upc niet levert wat ze beloven en men toch gewoon moet betalen terwijl ucp in gebreke blijft.
Upc medewerker Marcel reageert hier en te vragen of er even gemaild kan worden.
Nou bij deze marcel als je boel niet werkt kan met je niet bellen of mailen, handiger zou het zijn als jij contact opneemt met deze mensen (al begrijp ik ook wel dat mensen niet zomaar hun telefoonnummer hier neer willen zetten), en nog fijner zou het zijn als je met een verklaring kan komen waarom jullie diensten/spulllen niet werken, waarom ligt het altijd aan de bedrading bij mensen thuis?
Ja ik snap ook dat er inkomsten moeten komen en die krijg je zo, maar het ligt niet aan de kabels bij de mensen in huis.

Sommige mensen hebben anders geen keus als upc, ik heb echt met deze mensen te doen, die zijn dus afhankelijk van upc betalen zich scheel en krijgen net niks, behalve veel ergernis.

Als ik medewerker van upc zou zijn, zou ik nu heel snel onder mijn steen kruipen om me te schamen want het is niet van de laatste tijd dat upc zo slecht bekend staat, het is al jaren zo en niet op 1 plek maar eigenlijk op heel veel plaatsen, het is dus ook niet een plaatselijk probleem maar een landelijk probleem.
Nog even (hoop ik) en upc kan in zijn geheel opdoeken

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC Horizon box

Ongelezen bericht door ciske »

Sommige mensen hebben anders geen keus als upc, ik heb echt met deze mensen te doen, die zijn dus afhankelijk van upc betalen zich scheel en krijgen net niks, behalve veel ergernis
Ik heb sinds kort upc , alles draait hier prima.

Over horizon hoor ik niks dan problemen, ook op vele forums lees je dat. Op dat gebied ben ik het dus met je eens en ook met Har.
Dat horizon moeten ze gewoon terughalen zover dat kan dan.

TheLD
Berichten: 544
Lid geworden op: 23 dec 2006 13:12

Re: UPC Horizon box

Ongelezen bericht door TheLD »

De box is gemaakt door Samsung. Ik zie veel mensen die tientallen keren met UPC bellen/mailen.

Ik zou ook een paar mailtjes/belletjes richting Samsung doen. Zij zullen samen met UPC de nieuwe software aan het schrijven zijn. Een beetje stalken kan geen kwaad :)

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC Horizon box

Ongelezen bericht door Har06 »

TheLD schreef:De box is gemaakt door Samsung. Ik zie veel mensen die tientallen keren met UPC bellen/mailen.

Ik zou ook een paar mailtjes/belletjes richting Samsung doen. Zij zullen samen met UPC de nieuwe software aan het schrijven zijn. Een beetje stalken kan geen kwaad :)
De leverancier verkopende partij is UPC, het heeft totaal geen toegevoegde waarde om Samsung te contacten.

De pr campagnes van UPC inzake de Horizon box blijven doorgaan op tv en radio alsof er niets mis mee is :)

Gesloten