LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jaarbijdrage Giropas met 21% verhoogd!

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
m.willems

Re: Jaarbijdrage Giropas met 21% verhoogd!

Ongelezen bericht door m.willems »

Van de zeer kleine postbank rekening van mijn zoon (18 jaar) is ook 8,50 euro afgeschreven. Er staat dus nu nog maar een paar euro op. Hij heeft niet kunnen kiezen tussen een basispas en een giropas. De papieren om de rekening om te heffen zijn al binnen! Ook mijn dochters rekening (17 jaar) heffen wij op. Wij gaan wel naar een andere bank, waar men tijdig de juiste voorlichting krijgt en er niet zomaar geld van de rekening wordt gehaald, zonder dat je weet dat dat gaat gebeuren en dat er ook de mogelijkheid is van een basispas.

thuisbankier

Re: Jaarbijdrage Giropas met 21% verhoogd!

Ongelezen bericht door thuisbankier »

Wat een gezeur over de Giropas. Postbank voert een vriendelijk beleid om de pas gratis om te zetten in de basispas. 3 weken voor de vakantie vraag je desnoods een gewone pas kost je 5 euri. begin december herhaal je de cyclus.

Ennne alles kost geld. Niemand is filantroop ook de Postbank niet

Gast

Re: Jaarbijdrage Giropas met 21% verhoogd!

Ongelezen bericht door Gast »

Postbank is geen filantroop, maar wel - voor zover ik weet - de goedkoopste van allemaal.

(Van mijn ABN-Amro rekening werd begin 2002 ook ineens 10 euro afgeschreven voor de kosten van de pas. Nooit bericht daarover gehad. En dus nog duurder dan de Postbank.)

grutto
Berichten: 30
Lid geworden op: 23 feb 2004 23:43

Re: Jaarbijdrage Giropas met 21% verhoogd!

Ongelezen bericht door grutto »

Beste Trebu,

Ga je dan ook elke maand even met je bruine zakje bij je crediteuren langs? Wel lopen hoor, anders kost het teveel.

De Hypothecryt.

spambam
Berichten: 113
Lid geworden op: 12 mar 2004 08:46

Re: Jaarbijdrage Giropas met 21% verhoogd!

Ongelezen bericht door spambam »

@m.willems: gelijk opzeggen en hier klagen? Not done.
Bel dan met ze om je ongenoegen te uiten; in de regel wordt gewoon de pas teruggenomen en krijg je je geld terug. Foutjes kunnen worden gemaakt, en als je dan gelijk zo moeilijk doet... :cry:

ABN-Amro is tikkie erger, mijn vrogere gratis pas ging vroegah 5 gulden per jaar kosten; meen dat ie vorig jaar 5 euro was en dit jaar ineens 10 euro. Zonder duidelijke melding. Noem ik geen inflatiecorrectie.

Gesloten