Met een beetje geluk zit er nu misschien wel een deal in met Dexia de advocaat stuurt eerst een sommatie. Goed hé, na al die positieve geluiden van vandaag !!
Er verschijnen soms berichten alsof ik een deal met Dexia gemaakt zou hebben.
Er zijn vast wel meer mensen die de strijd naar zich toetrekken, persoonlijk weet ik van nog enkele anderen, maar voor vele is het niet zo eenvoudig om dat op het forum te schrijven.
Eerlijkheid gebied mij om vast te moeten stellen dat de fora’s vaak vol zitten met leedvermaak, en dat kunnen veel mensen er nu net niet bij hebben, dus doen ze wat de meerderheid doet; wel lezen en volgen maar geen commentaar.
Waarom denken jullie dat de meeste forum schrijvers annoniem willen zijn?
Slechts enkele hebben de moed en staminee hun naam te vermelden.
Het spreekwoord zegt dan ook; spreken is zilver, zwijgen is goud.
Tja Fred daar heb jij gelijk in, toch vind ik dat ik voor mijn rechten vecht en dat zoiets eerlijk kan, ik ben absoluut niet van plan me ergens voor te verbergen,
Waarom? Wat heb ik verkeerd gedaan? Waarom zou ik mijn ellende niet ventileren?
Toch heeft Fred wel een punt Dexia kent ook jouw achternaam en weet dus, dat je bezig bent met een rechtszaak tegen ze. Wat als ze jou eerder dagvaarden dan jouw advocaat Dexia.
Tenzij jullie dagvaarding al de deur uit is. Zo niet dan zou ik dat met de grootste spoed doen.
albert en allemaal,ik vindt namelijk dat wat jullie zeggen over als een proces aangespannen is je moet uit kijken wat je zegt!""ONZIEN VINDT IK DIT"",alles wat je zegt op dit form moet je zelf een goede afweging van maken maar ga geen verstoppert spellen de waarheid moet gezegd worden.En trouwens wat kan DEXIA doen met de info. van deze site.ze kunnen namelijk dit volgens mij niet aanvoeren tijdens een proces.Ik zie de nut er niet van in,vanwege omdat het meeste wat hier geschreven wordt al bekend is.vrgr.andre de croos
André het gaat erom dat Dexia meeleest en zeker heb je gelijk in bepaalde zaken. Maar als je Dexia dagvaardt en als ze je dan een slag voor zijn, zit je met 2-rechtszaken. Het is alleen maar een advies aan Ton.
Wij overwegen ook tot procederen over te gaan (eegalease met meerdere contracten) en ik vind ook dat je voorzichtig moet zijn met wat je op het forum plaatst. Dexia leest mee.
albert,dit is een onderwerp naar waarheid;ik bedoelde dat wat je hier op het form neer zet daar ook moet achter staan en niet anders.vrgr.andre de croos