LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VW dealer v.d. Udenhout

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Fam.Balk
Berichten: 21
Lid geworden op: 04 mei 2007 10:59

Re: VW dealer v.d. Udenhout

Ongelezen bericht door Fam.Balk »

Ik heb zeer goede ervaring met de vwgarage in Oirschot Industrieweg 29a. Aangezien je in de buurt van Eindhoven zit is dat een goede optie.
Ik kom daar al jaren en nooit een klacht gehad.

joostenpeter
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 feb 2014 23:45

Re: VW dealer v.d. Udenhout

Ongelezen bericht door joostenpeter »

Van Udenhout?????????????
Nooit meer !!
Wilde een nieuwe VW Up voor mijn vriendin te kopen bij van Udenhout Veghel.
( met in gedachten ook een NIEUWE PASSAT voor mezelf aan te schaffen.
Netjes een afspraak gemaakt, en ik was op tijd daar voor een proefrit.
Kreeg geen hand van de verkoper.
Hij gaf me een sleutel en vertelde dat de proefrit auto buiten stond en wees naar de deur.
( je zou verwachten dat hij mee zou lopen, en een en ander over de auto vertellen )
nee hoor, ik kwam aan het zoeken, geen auto dus.
Terug naar binnen en netjes gevraagd waar de auto wel niet stond, antwoord DAAR buiten.
Ik om de bouw gelopen ........niets dus.
Weer terug naar binnen, wederom gevraagd naar de auto, antwoord , ik moest beter kijken en als ik deze houding vol hield , wilden hij geen zaken met me doen.
Ik gaf hem gelijk en zei dat ik dat ook niet meer wilden,toen werd de verkoper onbeschoft, en zei dat hij blij was geen zaken met me te hoeven doen.
Hij had de proefrit auto speciaal voor mij geleend bij een ander bedrijf ( dubbele afspraak gepland ).
dus werk "zat "voor me gedaan, zei hij.
IK liep richting deur en de verkoper smeet me nog wat verwensingen na.
Na zijn baas gebeld te hebben, was de reaktie...nee dat mag een verkoper niet zeggen, punt basta.
Dat is van UDENHOUT Veghel.
NOOIT geen auto meer van hen of reparatie bij hen.
van UDENHOUT mag wat mij betreft heel vlug op de fles.
Ik heb nu bij DRIESSEN in Helmond een nieuwe Fiat 500 gekocht, super bedrijf met super service en personeel.
Daar krijg je nog service zoals het hoort.
Zonder afspraak een proefrit met een nieuwe auto, bakje koffie en een bekwame zeer vriendelijke verkoper.
Daar kan van Udenhout nog zeer veel van leren.
Alle lof voor de Fa. Driessen in Helmond.

peteroo
Berichten: 844
Lid geworden op: 05 apr 2011 23:51

Re: VW dealer v.d. Udenhout

Ongelezen bericht door peteroo »

Heel bizar verhaal. Het lijkt er soms op dat een narcistisch karakter bij autodealers een pré is.

Ik heb zoiets ook wel eens meegemaakt, toen ik ging kijken voor een oudere tweedehands wagen die was ingeruild. Meneer de dealer gaf geen hand, bleef gewoon achter z'n bureautje zitten en ik moest als het ware op audiëntie. Goed, ik was geen topklant die voor een nieuwe auto kwam, maar met beleefdheid kom je veel verder. Stel voor dat ik later wel geld heb voor een nieuwe auto?

Ze wilden me ook niks vertellen over de historie van de wagen, tenzij ik 'm kocht. Met zulke mensen doe je toch geen zaken? Dat is vier jaar geleden en ik rij nog steeds stik tevreden in zo'n zelfde oudere Audi, maar die ik wel elders heb gekocht.

madfred
Berichten: 333
Lid geworden op: 13 mei 2011 21:48

Re: VW dealer v.d. Udenhout

Ongelezen bericht door madfred »

Ik heb zoiets ook meegemaakt bij een VW/Audi dealer. Ik had een twee jaar oude Audi A4 en wilde een nieuwe aanschaffen. Ik zet de auto op de parkeerplaats en loop naar binnen. De verkoper bleef me negeren, tot dat ik hem aansprak en vertelde dat ik een andere auto zocht. Zijn antwoord was; de tweedehands Golfjes staan daar buiten.
Dat was voor mij einde gesprek, wat een arrogantie.

166
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 feb 2014 21:59

Re: VW dealer v.d. Udenhout

Ongelezen bericht door 166 »

Ook ik heb geen positieve ervaring met van Udenhout, in mijn geval Den Bosch. Maar dat maakt voor het concern niet uit.
Ik heb een Crafter ( heeft overigens achterwielaandrijving... :wink: ) en van de hele grote berg beloftes vooraf aan de koop bleven er na de koop nog maar heel weinig ( lees geen!!! ) over.
Duidelijke afspraken, gemaakt achter het welbekende kopje koffie, waren achteraf niet bekend. Dus duidelijk alles op papier zetten en naderhand nogmaals 3x nalezen!!! zo wilde ik graag een radio in mijn bus. werd netjes op de offerte gezet. de radio wel ja......maar het inbouwen ( is toch plug en play...) mocht ik ruim 100 euro aftikken. discussies over garantiegevallen, steeds weer discussies. Ik ga nu naar een andere dealer. Perfect en garantie wordt steeds netjes opgelost.

E.Pat
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 feb 2014 20:49

Re: VW dealer v.d. Udenhout

Ongelezen bericht door E.Pat »

Schijnt merkeigen te zijn de genoemde arrogantie. In Hengelo bij Huiskes Kokkeler dezelfde arrogantie bij de Audi divisie. Op de VW afdeling wel respons en een vriendelijke groet. Probleem is dat de mannen weinig hoeven doen voor verkoop occasions omdat 80% de export in gaat. Op de jonge auto's wordt de BPM teruggevraagd dus dan wordt het betaalbaar. Tel daarbij een onbeschofte benadering wanneer er iets aan de auto mankeert en je hebt echt het gevoel dat je met Audi de juiste keus hebt gemaakt.
Het gaat nog lang niet slecht genoeg in de autobranche. Omdat Duitsland naast de deur is zoek ik mijn heil daar maar, in ieder geval wordt je daar als klant benaderd.

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: VW dealer v.d. Udenhout

Ongelezen bericht door bokkel »

Maar euh.. Audi is het enige merk in Europa dat totaal niets heeft gemerkt van de crisis. Sterker nog, ze verkochten juist meer, en dan..inderdaad.. de duurdere uitvoeringen. Vooralsnog onverklaarbaar, en dat verklaart wellicht de vreselijke houding van die verkopers. ik heb er overigens ook last van, ook al kom ik aanrijden in mijn S500..

Quark
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: VW dealer v.d. Udenhout

Ongelezen bericht door Quark »

Wilde 1 van de nieuwe drieling kopen Up , Mii of Citigo.
Kom bij de VW dealer in Assen binnen, heb hier een kwartier uitgebreid de UP's bekeken, maar de verkoper bleef gezellig achter zijn bureau zitten ouwe ****** met een vrouwelijke receptioniste.
Komt er een bejaard stel binnen, hij weet niet hoe snel hij ze ter woord moest staan.
Ik wilde net weggaan toen er een jongere verkoper van buiten kwam die mij wel wilde helpen.
Bij de kleinere Seat / Skoda dealer kreeg ik direct koffie aangeboden omdat ik even moest wachten en hierna een uitgebreide voorlichting en vergelijking van Mii en Citigo gekregen.
Het is de Mii geworden.

Gesloten