Pagina 2 van 2

Re: Ziggo en opzeggen.

Geplaatst: 06 dec 2012 17:29
door sandra56
bprosman schreef:
ja......omdat ik mijn rechten als consument kent! Is dat erg????
Mijn inschatting is meer omdat je de gave hebt om iedere helpdeskmedewerker binnen 3 minuten tegen de haren in te strijken.

Ooww......is dat zoooo???? Dan weet jij meer dat mij :lol:

Re: Ziggo en opzeggen.

Geplaatst: 06 dec 2012 17:31
door sandra56
Waar gaaaaaaat dit over mensen????? :mrgreen: :lol:

Re: Ziggo en opzeggen.

Geplaatst: 06 dec 2012 19:00
door tenormin
sandra56 schreef:Waar gaaaaaaat dit over mensen????? :mrgreen: :lol:
Wat dacht je zelf. Jij draait aan het wiel en wij willen geluid blijven horen, dus draaien wij door.....

Re: Ziggo en opzeggen.

Geplaatst: 06 dec 2012 19:25
door plankvoordekop
sandra56 schreef:
vogels schreef::lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ja, ik lach me idd kapot om jouw geklooi! En wie het laatst lacht, weet je wel?

Lacht het best, weet je wel? :lol: :lol: :lol:
Laten die Ziggo aanhangers maar lekker laten doen wat Ziggo van ze verlangt.

Hoe zo de klant is koning :wink:

Re: Ziggo en opzeggen.

Geplaatst: 06 dec 2012 21:01
door ciske
Laten die Ziggo aanhangers maar lekker laten doen wat Ziggo van ze verlangt
Hoezo ziggo aanhangers?? Ik heb geen ziggo maar jij doet moeilijk. :mrgreen:

Re: Ziggo en opzeggen.

Geplaatst: 07 dec 2012 12:09
door sandra56
tenormin schreef:
sandra56 schreef:Waar gaaaaaaat dit over mensen????? :mrgreen: :lol:
Wat dacht je zelf. Jij draait aan het wiel en wij willen geluid blijven horen, dus draaien wij door.....


Jullie doen je best maar..... :lol: :lol: :lol:

Re: Ziggo en opzeggen.

Geplaatst: 07 dec 2012 12:11
door sandra56
plankvoordekop schreef:
sandra56 schreef:
vogels schreef::lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ja, ik lach me idd kapot om jouw geklooi! En wie het laatst lacht, weet je wel?

Lacht het best, weet je wel? :lol: :lol: :lol:
Laten die Ziggo aanhangers maar lekker laten doen wat Ziggo van ze verlangt.

Hoe zo de klant is koning :wink:


Juist! :wink:

Re: Ziggo en opzeggen.

Geplaatst: 15 dec 2012 12:36
door JcmGerritse
Misschien had ik eerst deze berichten moeten lezen. Dan had ik het misschien niet gedaan. Maar ik heb er toch voor gekozen om over te sluiten van Online naar Ziggo.

Via Ziggo de oversluitservice gebruikt. Wat denk je. Alles van Ziggo is binnen en werkt. Maar mijn abonnement was nog niet opgezegd bij Online.

Benieuwd over ik die maand extra kosten van Ziggo terug krijg.....

Wat denken jullie?

Re: Ziggo en opzeggen.

Geplaatst: 15 dec 2012 12:39
door ciske
Benieuwd over ik die maand extra kosten van Ziggo terug krijg.....

Wat denken jullie?



Wat dacht je zelf? :lol:

Re: Ziggo en opzeggen.

Geplaatst: 15 dec 2012 14:28
door tenormin
ciske schreef:
Benieuwd over ik die maand extra kosten van Ziggo terug krijg.....

Wat denken jullie?



Wat dacht je zelf? :lol:
Ik denk dat hij zelf denkt dat hij die extra kosten van Ziggo terugkrijgt. Laat ik dat dan maar voor hem hopen.

Re: Ziggo en opzeggen.

Geplaatst: 17 dec 2012 15:34
door Ziggowebteam
JcmGerritse schreef:Misschien had ik eerst deze berichten moeten lezen. Dan had ik het misschien niet gedaan. Maar ik heb er toch voor gekozen om over te sluiten van Online naar Ziggo.

Via Ziggo de oversluitservice gebruikt. Wat denk je. Alles van Ziggo is binnen en werkt. Maar mijn abonnement was nog niet opgezegd bij Online.

Benieuwd over ik die maand extra kosten van Ziggo terug krijg.....

Wat denken jullie?
Hallo JcmGerritse,

Zou je via een privébericht je postcode en huisnummer willen sturen? Dan ga ik voor je kijken of de overstapdesk ook een opdracht heeft gekregen. Als dit zo is dan zullen we samen kijken naar een passende oplossing.

Alvast bedankt,
Ziggo webteam Alex

Re: Ziggo en opzeggen.

Geplaatst: 18 dec 2012 21:47
door JcmGerritse
Ik heb inmiddels met Ziggo gesproken.

Ze hebben 50% van de extra kosten vergoed.

Toch best netjes.