LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rente

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
arend
Berichten: 58
Lid geworden op: 07 nov 2003 04:12

Re: rente

Ongelezen bericht door arend »

Valt het jullie ook op, dat Dubio het altijd voor DEXIA opneemt of ligt dat aan mij?

Groet Arend

Mieke D.
Berichten: 108
Lid geworden op: 21 nov 2003 16:50

Re: rente

Ongelezen bericht door Mieke D. »

Ik ben onmiddellijk gaan lezen, zoals je kunt zien.
Dáág!
Na Lissabon ga ik onmiddellijk kijken of er zich meer mensen bij jouw "Albertfonds" willen aansluiten.

Mieke

Mieke D.
Berichten: 108
Lid geworden op: 21 nov 2003 16:50

Re: rente

Ongelezen bericht door Mieke D. »

Nenita, heel veel sterkte gewenst!
Ik kan me goed voorstellen, dat de spanning je te veel werd en wie weet komt er snel een uitspraak waarmee jij ook van je maandelijkse betalingen af bent. Laten we het hopen...

Groeten,
Mieke

Toos van der Heuvel
Berichten: 76
Lid geworden op: 15 nov 2003 14:50

Re: rente

Ongelezen bericht door Toos van der Heuvel »

Hoezo een Albertfonds, we hebben payback toch ?

Mieke D.
Berichten: 108
Lid geworden op: 21 nov 2003 16:50

Re: rente

Ongelezen bericht door Mieke D. »

Dag Toos,

Lees de topic "Solidair zijn".

Mieke

Mieke D.
Berichten: 108
Lid geworden op: 21 nov 2003 16:50

Re: rente

Ongelezen bericht door Mieke D. »

Eind september had Dexia een bedrag van 3,6 miljard euro uitstaan aan overeenkomsten .(Website Adviesverlies),
Met die niet aan de klanten doorberekende winst op de rente, moet het toch mogelijk zijn de klanten terug te betalen.

Mieke

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: rente

Ongelezen bericht door croosjes »

allemaal,jullie mogen wel uitkijken misschien komt dexia wel met een fonds voor afrika en daar gaat al je geld en de restschuld die je nog moet betalen.niet mij idee!.vrgr.andre de croos en de rente komt er nog boven op.

Raregast
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 nov 2003 17:36

Re: rente

Ongelezen bericht door Raregast »

Misschien is het een goed idee als jezelf naar Zuidafrika gaat. Ze komen daar nogal wat dichters te kort.

Volgende vraag!

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: rente

Ongelezen bericht door croosjes »

allemaal,naar zuid-afrika toe wil ik wel overigs een mooi land maar dan neem ik liever zelf mijn eigen geld mee omdat uit te geven aan de mensen die het echt nodig hebben,vrgr.andre de croos

Raregast
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 nov 2003 17:36

Re: rente

Ongelezen bericht door Raregast »

andre je hangt constant de lolbroek uit op het forum. Wanneer ga jij met Arag/D naar de rechter of moet je met zo'n verzekering ook eerst afwachten, tot dat je een dagvaarding krijgt van Dexia en je vervolgens naar de slachtbank laat afvoeren.

Je gedichten zijn beter dan die loze zooi die je constant neerzet.

vgr.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: rente

Ongelezen bericht door croosjes »

raregast,ten eerste wie ben jij;dan heb je pas recht van spreken en ten tweede als jij verstand van zaken hebt en de goede info.dan had je al geweten dat ik allllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll zo lang wacht op een dagvaarding.Je weet het vast wel eerst de onzekere en dan pas de beschermende gedupeerde rara hoe was hij ook alweer.vrgr.andre de croos

Raregast
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 nov 2003 17:36

Re: rente

Ongelezen bericht door Raregast »

Met zo'n verzekering moet je altijd wachten, omdat ze jouw zaak zelf niet aankaarten. Dus ben je afhankelijk van ze en dat is mijn inziens een zwakke schakel. Aanvallen is de beste verdediging. Groetjes voor jou en wacht maar lekker af.

CU

Gesloten