LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollandsnieuwe Samsung Galaxy S Advance 275/500 mb

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Klaas01

Re: Hollandsnieuwe Samsung Galaxy S Advance 275/500 mb

Ongelezen bericht door Klaas01 »

.
Laatst gewijzigd door Klaas01 op 28 jan 2013 22:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Wil Kooy

Ongelezen bericht door Wil Kooy »

Ben nu ook maar begonnen deze berichten op mijn Facebook te plaatsen. Misschien helpt het, waarschijnlijk niet, te beoordelen naar hoe dat ik de afgelopen 7 weken ben behandeld.

Wil Kooy

hollandsnieuwe reageerde op januari 22nd, 2013 at 11:29
Beste klant,
Wij hebben meer informatie nodig om dit op te kunnen lossen.
Graag ontvangen wij je antwoorden en de bijbehorende vragen. Als je dit gedaan hebt, zullen wij proberen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Zonder de antwoorden kunnen wij het niet oplossen.
Met vriendelijke groeten,
hollandsnieuwe

Waar gaat dit over. Welke vragen?? Meer antwoorden?? Volgens mij zijn ze het spoor bijster van HN

Klaas01

.
Laatst gewijzigd door Klaas01 op 28 jan 2013 22:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Wil Kooy

HN wat een immens slecht bedrijf zijn jullie. Al zo vaak mijn klacht kenbaar gemaakt ook met iemand van de klantenservice gesproken.
Jullie weten heel goed wat er aan de hand is maar kunnen het niet oplossen. Kom daar eerlijk voor uit en ga het oplossen of kom met een compromis. Vorige week donderdag voor het laatst met HN gesproken. Notabene door jullie zelf gebeld op mijn mobiele nr. Mw. ik bel vandaag 17-1 uiterlijk morgen terug inmiddels is het dinsdag nooit meer iets gehoord.
Is het niet triest????

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Wil Kooy schreef:Bedankt Klaas voor je steun, zoals je zelf al schreef het is nog steeds niet opgelost. Heb sinds 11 januari wel mijn rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld en HN in gebreke gesteld. Ik heb begrepen van mijn verzekering dat ik na 14 dagen het contract kan ontbinden.
Check of dat klopt die 14 dagen of dat een redelijke termijn is, zo ja, dan hoef je nog maar een paar dagen te wachten en kun je het contract ontbinden.

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Wil Kooy schreef:Het is maandag 21 januari voor het laatst op 17 januari iets van HN gehoord. Mijn profiel bestaat niet meer????? Ik heb een telefoon van HN met een telefoonnr. wat bekend is bij HN. Waarom word ik niet gebeld?? Heb ook geen mail gehad. Schrijven maar wat op de site. Ongeloofwaardig bedrijf
Men is blij bij HN dat ik nu wel sms kan ontvangen. Ik ben helemaal niet blij want ik kan ze nu niet meer versturen en van HN hoor ik niets meer. Ik heb er geen woorden meer voor. Ik kan niet wachten tot ik het contract kan verbreken. Wat een klantonvriendelijk handelen. Ik begreep ook deze week dat er iemand is bij HN die deze forums afspeurt. Waar moet je terecht?? Als je al sinds 10 december aan het klagen bent. Ik zoek zoveel mogelijk publiciteit voor dit probleem dus als er iemand nog iets weet??
Beste klant,

Van de week hebben we geprobeerd om je een prive bericht te sturen op deze site. Echter is dit niet gelukt omdat er werd aangegeven dat je geen account meer hebt, hier op deze website. Overigens hebben we het net weer geprobeerd en dit is tevens niet gelukt, vandaar dat wij het via deze weg proberen.

Voor het versturen van SMS kunnen wij je het onderstaande adviseren:

- Let erop dat je voldoende beltegoed heeft om een SMS bericht te kunnen versturen
- Zorg ervoor dat je inbox en outbox leeg is, zodat je SMS kunt blijven versturen
- Probeer opnieuw een update te maken op het netwerk, kiest hiervoor handmatig eerst het netwerk KPN, hierna het netwerk Vodafone/hollandsnieuwe.
- Dit kun je doen door via instellingen naar netwerk te gaan. Hierin vind je de optie ‘handmatig zoeken’ kiest deze optie. Wanneer dan de netwerken zijn gevonden, kies dan voor KPN. Je wordt hiervoor niet toegelaten. Kies hierna voor Vodafone/hollandsnieuwe. Je wordt toegelaten. De nieuwe update is een feit.
- Indien bovenstaande niet helpt, zet dan je toestel niet uit. Haal de batterij en de simkaart uit het toestel. Hierdoor krijgt het toestel een reset. Je raakt geen gegevens kwijt, maar zult opnieuw de datum en tijd in moeten stellen zodra je de simkaart en batterij terugplaatst.
- Zorg ervoor dat ‘automatisch antwoorden via dezelfde centrale’ uitstaat of op nee
- Heb je het nummer van de berichtencentrale +316540998002 in deze vorm in je toestel staan? (wil je het nummer verwijderen en opnieuw in uw toestel zetten?)

- Schakel je toestel hierna uit en zet je toestel weer aan.

Mocht je problemen blijven ondervinden, wil je dan onderstaande vragen beantwoorden?
Meer gegevens over het versturen van de SMS?

Je telefoonnummer is: 06******16

- Zijn de laatste 4 cijfers van je simkaart: 7970?
- Datum en tijdstip
- Het nummer waar je naar toe probeert te SMSen
- Indien mogelijk de provider waar het andere nummer van is.
- Is dit bij één nummer of bij meerdere nummers?
- Verlaat het bericht je toestel? Zo niet, wat ziet je in de display?

We stellen je deze vragen omdat je geen sms berichten meer kunt versturen.

hollandsnieuwe

Klaas01

.
Laatst gewijzigd door Klaas01 op 28 jan 2013 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Wil Kooy

Hollandsnieuwe

Het is wederom weer allemaal niet gelukt.

doei.

Ik heb nog wel een verzoek. Ik wil het afkoopbedrag weten incl. nummerbehoud.
U kunt mij bellen op het bekende nr. of bestaat dit profiel ook niet meer??

Wil Kooy

Hollandsnieuwe,

Ik wil graag weten wat de totale kosten zijn incl. nummerbehoud.

Wil Kooy
06.........16

----- Original Message -----
From: [email protected]
To:
Sent: Wednesday, January 23, 2013 11:53 AM
Subject: Het antwoord op je vraag Ticketnummer:575412

Beste Klant,

Vandaag is er een aanvraag voor u gedaan om uw abonnement bij hollandsnieuwe op te zeggen. Ik zie echter dat u een toestel + sim only abonnement heeft. Het abonnement kan worden geannuleerd op voorwaarde dat u uw toestel afkoopt.

Robbert Panday
Laatst gewijzigd door Wil Kooy op 24 jan 2013 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Wil Kooy

Jullie lezen dit forum beter dan de mails die ik stuur.

Ik wil graag antwoord!!!!!

Afkopen wat kost dit?? incl. nummerbehoud.

Klaas01

.
Laatst gewijzigd door Klaas01 op 28 jan 2013 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Klaas01

.

Gesloten