Wil Kooy schreef:Het is maandag 21 januari voor het laatst op 17 januari iets van HN gehoord. Mijn profiel bestaat niet meer????? Ik heb een telefoon van HN met een telefoonnr. wat bekend is bij HN. Waarom word ik niet gebeld?? Heb ook geen mail gehad. Schrijven maar wat op de site. Ongeloofwaardig bedrijf
Men is blij bij HN dat ik nu wel sms kan ontvangen. Ik ben helemaal niet blij want ik kan ze nu niet meer versturen en van HN hoor ik niets meer. Ik heb er geen woorden meer voor. Ik kan niet wachten tot ik het contract kan verbreken. Wat een klantonvriendelijk handelen. Ik begreep ook deze week dat er iemand is bij HN die deze forums afspeurt. Waar moet je terecht?? Als je al sinds 10 december aan het klagen bent. Ik zoek zoveel mogelijk publiciteit voor dit probleem dus als er iemand nog iets weet??
Beste klant,
Van de week hebben we geprobeerd om je een prive bericht te sturen op deze site. Echter is dit niet gelukt omdat er werd aangegeven dat je geen account meer hebt, hier op deze website. Overigens hebben we het net weer geprobeerd en dit is tevens niet gelukt, vandaar dat wij het via deze weg proberen.
Voor het versturen van SMS kunnen wij je het onderstaande adviseren:
- Let erop dat je voldoende beltegoed heeft om een SMS bericht te kunnen versturen
- Zorg ervoor dat je inbox en outbox leeg is, zodat je SMS kunt blijven versturen
- Probeer opnieuw een update te maken op het netwerk, kiest hiervoor handmatig eerst het netwerk KPN, hierna het netwerk Vodafone/hollandsnieuwe.
- Dit kun je doen door via instellingen naar netwerk te gaan. Hierin vind je de optie ‘handmatig zoeken’ kiest deze optie. Wanneer dan de netwerken zijn gevonden, kies dan voor KPN. Je wordt hiervoor niet toegelaten. Kies hierna voor Vodafone/hollandsnieuwe. Je wordt toegelaten. De nieuwe update is een feit.
- Indien bovenstaande niet helpt, zet dan je toestel niet uit. Haal de batterij en de simkaart uit het toestel. Hierdoor krijgt het toestel een reset. Je raakt geen gegevens kwijt, maar zult opnieuw de datum en tijd in moeten stellen zodra je de simkaart en batterij terugplaatst.
- Zorg ervoor dat ‘automatisch antwoorden via dezelfde centrale’ uitstaat of op nee
- Heb je het nummer van de berichtencentrale +316540998002 in deze vorm in je toestel staan? (wil je het nummer verwijderen en opnieuw in uw toestel zetten?)
- Schakel je toestel hierna uit en zet je toestel weer aan.
Mocht je problemen blijven ondervinden, wil je dan onderstaande vragen beantwoorden?
Meer gegevens over het versturen van de SMS?
Je telefoonnummer is: 06******16
- Zijn de laatste 4 cijfers van je simkaart: 7970?
- Datum en tijdstip
- Het nummer waar je naar toe probeert te SMSen
- Indien mogelijk de provider waar het andere nummer van is.
- Is dit bij één nummer of bij meerdere nummers?
- Verlaat het bericht je toestel? Zo niet, wat ziet je in de display?
We stellen je deze vragen omdat je geen sms berichten meer kunt versturen.
Met vriendelijke groeten,
hollandsnieuwe