Ik heb huurtoeslag aangevraagd op 17 maart 2015. Dit mag 8 weken duren voordat je iets krijgt.
Het is inmiddels al meer dan 3 maanden geleden en nog steeds niks gehoord. Zit op dit moment aan de lijn met de belastingdienst. Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben. Ik zit in de budgettering en kom helaas ook in de schuldsanering. Maar omdat de belastingdienst zo langzaam is krijg ik deze week geen weekgeld. Er is geen budget. Tis toch werkelijk schandalig dat het zo lang duren moet. Nou er is ietsje meer duidelijkheid nu. Er zit een blokkade op de beschikking. Als ik niet gebeld had dan had het nog wel maanden geduurd. Ben benieuwd of ze zich aan hun afspraak houden en mij binnen 5 dagen terug bellen om te kijken of ze die blokkade (wat ik overigens niet snap) eraf kunnen halen zodat ik wel toeslag krijg.
Nog even een aanvulling op dit bericht. Het is inmiddels bijna een half jaar geleden en de huurtoeslag is nog niet rond. Heb nu de ombudsman ingeschakeld.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |