Re: KPN contract
Geplaatst: 23 jan 2013 16:21
2 weken???? opzeggen die hap.
Eerste dag aanmelding voor de dienstenBob Schurkjens schreef:Al vele malen heb ik onderstaande uitleg op dit forum gepost. Hoop dat jij er ook wat aan hebt:
http://www.consuwijzer.nl/nieuws/lezers ... etprovider
KPN heeft 30 dagen de tijd om een werkende verbinding op te leveren. Daarna kun je opzeggen.
Je kan een geschil openen tegen KPN bij http://www.sgc.nl
Vergeet niet om 100 euro schadevergoeding te vragen.
hove60 schreef:Op 14 juni 2012 heb ik een schriftelijk contract gesloten voor glasvezel van KPN, nadat ik het officiële contract binnen kreeg zag ik dat ze de toevoeging -1 van mijn huisnr vergeten waren.
Ik heb erover opgebeld en ik zou een nieuw contract toegestuurd krijgen met het juiste huisnummer en gelijk een afspraak voor de monteur. Nu blijkt het dat ze niet alleen het huisnummer hebben veranderd maar ook de datum van het contract ingaande op 1 oktober 2012, daar kwam ik vandaag pas achter nadat ik gebeld werd door een medewerker van KPN na aanleiding van het schriftelijk opzeggen van mijn contract, na veel toestanden en het niet nakomen van afspraken van KPN o.a. van monteurafspraken. Hierbij heb ik ook art 4.1. van de alg voorwaarden van KPN.( die waarschijnlijk niet gelden voor KPN zelf) genoemd.
Mijn vraag is welk contract is nu daadwerkelijk geldig de 1ste die ik persoonlijk heb ondertekend en een kopie in bezit heb, of degene waar ze buiten het huisnr ook de datum hebben veranderd, deze was bevestigd aan de zoveelste afspraakbrief voor een monteur.
Wie kan mij hier een antwoord op geven. Zij beroepen zich op de 1 oktober.
P.s. ik heb mijn opzeggingsbrief met alle kopieen van KPN( en dat waren er heel veel) aangetekend naar hun opgestuurd.