LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat kan de politiek doen?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: Wat kan de politiek doen?

Ongelezen bericht door Joshua »

:shock:

Beste Sydny

heb vermoeden waarom jij mij een meid noemde
wellicht sprrek je meer over jezelf
Waar gaat het in dit forum over?

een foto zegt meer dan duizend woorden
http://www.pay-back.nl/Images/DemoDHG/DSC00262.jpg
kijk goed neem je tijd ...dit zijn de mensen waar het over gaat ...met een jacht aan de middellandse zee met drie huizen over de hele wereld de mensen met dollars in de ogen ja toch!
Velen wij mogelijk ook, moeten alles verkopen en kunnen na dertig jaar opnieuw beginnen en dat vanwege een studie plan voor de kinderen. Goed he de financieele planners.


De statistiek laat zien dat je de volgende posting hebt gedaan:

Legio Lease Aandelen lease schuld van de politiek ?
[ Ga naar Pagina: 1, 2 ] Joost van Egmond 17 10 Jun 2004 00:00
Legio Lease Woensdag 16 juni 2004 Demonstratie Den Haag
[ Ga naar Pagina: 1 ... 3, 4, 5 ] Payback 67 09 Jun 2004 23:58
Legio Lease Wat kan de politiek doen?
[ Ga naar Pagina: 1, 2 ] Henk Wester 19 09 Jun 2004 23:22
Verzekeraars hamburg-mannheimer
[ Ga naar Pagina: 1 ... 51, 52, 53 ] Annemieke 782 09 Jun 2004 22:59
Legio Lease Mag ik even braken ? Dank u !
[ Ga naar Pagina: 1, 2 ] Joost van Egmond 20 09 Jun 2004 21:29

Opmerkelijk dat je al direct wilt weten wie wie is en je heb een ongezouten mening over hetgeen anderen willen delen

Maar zelf draag je NIETS aan.

Slaap zacht moge de Heer je behoeden

......en ons allemaal

Hans2
Berichten: 617
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Wat kan de politiek doen?

Ongelezen bericht door Hans2 »

Mededelingen
27-08-2003 In memoriam Henk Wester(veld)

mieneke

Re: Wat kan de politiek doen?

Ongelezen bericht door mieneke »

Hollander
Geplaatst op 09 Jun 2004 16:05 door Hollander
--------------------------------------------------------------------------------
De realiteit is natuurlijk dat Tweede-Kamerleden niets kunnen en mogen doen aan een zaak die onder de rechter is. Ook de SP doet niets anders dan mooie mailtjes sturen. Daar komen wij ook niks verder mee. Het CDA zegt tenminst eerlijk dat ze niks mogen doen. De SP weet dat ook; ze houden de schijn op dat ze wat kunnen betekenen, terwijl dat niet zo is.
Sydny

Geplaatst op 09 Jun 2004 23:02 door Sydny
--------------------------------------------------------------------------------
Onsmakelijk om een Poll naar boven te halen van iemand die niet meer onder ons is.
Onderwerp: Wat kan de politiek doen?
Hans2
Reacties: 22
Bekeken: 364
Categorie: Legio Lease Geplaatst op: 11 Jun 2004 23:27 Onderwerp: Wat kan de politiek doen?
Mededelingen
27-08-2003 In memoriam Henk Wester(veld)
Onderwerp: NIEUWE UITSPRAAK DEN HAAG BIJNA GEHEEL VERLIES DEXIA
Hans2
Reacties: 37
Bekeken: 2490
Categorie: Legio Lease Geplaatst op: 10 Jun 2004 21:23 Onderwerp: NIEUWE UITSPRAAK DEN HAAG BIJNA GEHEEL VERLIES DEXIA
Joshua
Hierbij nog even voor Bruneel de juiste Homepage :
http://www.mkbase.nl/verkopen.asp
Als muzikanten doen wij natuurlijk nooit meer zaken via deze webside
http://www.dexia.be/cultur ...
Onderwerp: Woensdag 16 juni 2004 Demonstratie Den Haag
Hans2
Reacties: 93
Bekeken: 4171
Categorie: Legio Lease Geplaatst op: 10 Jun 2004 20:18 Onderwerp: Woensdag 16 juni 2004 Demonstratie Den Haag
Joshua als mzll zou ik ook graag meedoen achter de piano.
(mooie website heb je trouwens)
Ben er ook in Den haag met of zonder mijn piano's
Hans2
Onderwerp: NIEUWE UITSPRAAK DEN HAAG BIJNA GEHEEL VERLIES DEXIA
Hans2
Reacties: 37
Bekeken: 2490
Categorie: Legio Lease Geplaatst op: 10 Jun 2004 20:07 Onderwerp: NIEUWE UITSPRAAK DEN HAAG BIJNA GEHEEL VERLIES DEXIA
De 13 hoofdpunten van de rechter uit den Haag, deze gaan dus in wezen op voor bijna alle gedupeerden!!
De kantonrechter is van oordeel dat in de aan [gedaagde] verstuurde brochure inzake de WinstVe ...
Onderwerp: Dexia en wanprestatie/ toerekenbare tekortkoming in het BW
Hans2
Reacties: 21
Bekeken: 1702
Categorie: Legio Lease Geplaatst op: 10 Jun 2004 19:40 Onderwerp: Dexia en wanprestatie/ toerekenbare tekortkoming in het BW
Bewezen de raad van bestuur in België is een criminele organisatie.
Zie bovenstaand artikel.
Nu nog wat meer bewijslast voor de raad van bestuur in Nederland!!
Dexiabank een criminele bank, ongelov ...
Onderwerp: Dexia en wanprestatie/ toerekenbare tekortkoming in het BW
Hans2
Reacties: 21
Bekeken: 1702
Categorie: Legio Lease Geplaatst op: 10 Jun 2004 19:12 Onderwerp: Dexia en wanprestatie/ toerekenbare tekortkoming in het BW
En zowaar!!!
Wanprestatie als rechtsgrond tot deelvernietiging en
het begrip wanprestatie als hoofdargument door de advokaat gebruikt in de rechtzaak 10 juni in Den Haag
Geplaatst op 11 Jun 2004 23:27 door Hans2
--------------------------------------------------------------------------------
Mededelingen
27-08-2003 In memoriam Henk Wester(veld)
Je was er gisteren ook, dat had dus wel wat eerder gemogen Hans.! Nu is het onsmakelijk! Lijkt me! :!:

Hans2
Berichten: 617
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Wat kan de politiek doen?

Ongelezen bericht door Hans2 »

Ik heb vorig jaar persoonlijk met Henk Wester langdurig buiten het forum gecorrespondeerd.

Hij was een van Brabant belangrijste ontwikkelingskinderspychologen en deskundige in dienst van de schoolbegeleidingsdiensten.

Hij was zelf gedupeerde en zeer begaan met wat er soms aan ellende op dit forum kwam.

Ik was inderdaad gisteren op het forum.
Heb toen al getwijfeld of ik zou reageren op dit opnieuw openen door .......Hollander.en mijn ???vraagtekens gehad

Ik denk dat als Henk nu nog geleefd had hij nog treuriger zou worden van wat er hier soms op het forum verschijnt.

Hij is toen hij nog leefde vele malen geschoffeerd op dit forum.
Heeft zich toen meerder malen voorgenomen niet meer te reageren.
Bleef tot het laatst toe zich inzetten.
Een van zijn laatste acties was een ingezonden brief naar Het Parool
13 mei 2003, die ook geplaatst is.

Als je mij de afgelopen 2 jaar op het forum (ook in mijn forumdicussies met Henk) hebt gevolgd is je misschien niet ontgaan dat ik net als Henk zeer verontwaardigd blijf reageren..

Mijn inzet is ook: Maak een einde aan het onrechtvaardige harde optreden van Dexia die alle schuld afwimpeld op gedupeerden zonder enig bezef dat de bank mede zelf schuldig is aan de ontstane ellende.

Ik las de correspondentie vanavond die ik had met Henk nog eens door en kon plotseling niets anders dan gewoon deze korte mededeling nog maar eens neer te zetten, in alle respect en eerbied die ik voor hem heb gehad.
Er is nu een jaar later gewoon nog niets veranderd in de opstelling van de Dexiabank
Mijn mededeling was eigenlijk bedoeld om deze rubriek kort en zakelijk te beeindigen, als dat verkeerd wordt begrepen, het zei zo.

Hans2

mieneke

Re: Wat kan de politiek doen?

Ongelezen bericht door mieneke »

Ok respect!

Gesloten