LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HP monitor kapot na 10-14 maanden

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: HP monitor kapot na 10-14 maanden

Ongelezen bericht door Gast »

Toen ik het net aan het lezen was, merkte ik op dat er na het dreigen, NIET meer gereageerd werdt. Dreigen en schreeuwen helpt niet meer dezer dagen.

Gast

sipsma
Gast

Geplaatst op 30 Jan 2004 02:18 door sipsma

--------------------------------------------------------------------------------

Meneer stelt hier onterecht dat Dunnet niets wil doen. Normaliter willen wij graag kijken naar een oplossing die voor beide bevredigend is. Helaas vond meneer het nodig om een bedreiging per fax te uiten aan de gehele ondernemen. Meneer zou diverse mensen meenemen en wel eens langskomen. Op basis van dit onredelijke standpunt is besloten niet verder met meneer te communiceren
U heeft volkomen gelijk, met zulke mensen zou ik ook niet verder communiceren.
Maar ja, we leven nu eenmaal in een tijdperk dat het normaal lijkt te zijn dat mensen als ze ergens niet mee eens zijn, gaan dreigen om de tent te verbouwen en erger.
Het zal wel met de vooruit gang temaken hebben.

Gast

Als zo'n figuurtje gaat lopen dreigen etc, kan je idd beter niet meer verder communiceren. Sterker nog laat m die muizen daar steken waar het ligt niet schijnt...............

Als je nou eens als een beschaaft mens de winkel binnenkomt, en netjes de winkel de kans geeft het op te lossen, dan komen we een heel eind verder.

Gesloten