Heb een tijdje bij een tankstation gewerkt met wasstraat. dit was een wasstraat met zo'n kaartje die om de auto heen werkt.
Ik adviseerde de mensen altijd om niet in de auto te blijven zitten.
Want eigenlijk werd de wasstraat zo slecht onderhouden dat hij gevaarlijk was. Dit apparaat werkte met een soort ogen(sensoren), als deze vuil waren, kon het wel eens zijn dat er een sierstrip, spoilertje of bumpertje meetrok, ik gaf dan inderdaad altijd het advies om het tankstation aansprakelijk te stellen, maar in de benzinewereld ging (gaat) het erg slecht, dus iedere cent winst is er een.
In eerste instantie probeerde mijn chef het altijd af te wimpelen met dat bordje, dan duurde het weken voordat het schadeformulier op het hoofdkantoor lag, dan was het weer zoek.
Ik wil niet suggereren dat iedere "tankbaas" zo met zijn klanten omgaat, maar deze was echt een etter.
Dus als advies kan ik meegeven, probeer altijd het adres van een hoofdkantoor te krijgen, stuur daar je schadeformulier heen, maak foto's, en probeer de naam te krijgen van degene die achter de toonbank staat, laat deze ook de schade zien, zodat je een getuige hebt.