LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TELE2 stuurt een trouwe klant naar het incasso bureau voor 5
-
Re: TELE2 stuurt een trouwe klant naar het incasso bureau voor 5
Een update: ik ben nog steeds niet aangesloten. Hoogste tijd om verder stappen te nemen, zoals de geschillencommissie.
MVG,
Boomsma1982
MVG,
Boomsma1982
Je kan ook nog naar het juridisch loket in je woonplaats.
Pardon Renegade? En jij zegt dat je CSS-monteur bent geweest? Mailservers van UPC staan lekker dichtbij in Zwitserland... niet Swifterband nee. En daar zijn zoveel/zovaak problemen mee, dat het inmiddels de normaalste zaak is dat de ene mailserver de andere overneemt tot-ie zelf crasht en wordt overgenomen door de derde...renegade66 schreef: Mailserver van upc heb ik nog geen probleem over gehoord.
Maar je kan natuurlijk ook de webmail gebruiken..
Outlook servers zeker .En daar zijn zoveel/zovaak problemen mee, dat het inmiddels de normaalste zaak is dat de ene mailserver de andere overneemt tot-ie zelf crasht en wordt overgenomen door de derde...
Maakt toch niet veel uit waar die dingen ergens (in Europa) staan ?
ja en nee.
Het meest handige is dat de mail net als je signaal van hetzelfde apparaat af komt. Maar UPC heeft speciaal voor mail enorm veel servers met een heel vreemd eigen netwerk ( Bluebone oid ). Herstellen van deze bende is geen doen. Pappen en nathouden gaat best goed en is behoorlijk goedkoop. dwz De apparaten gaan voorlopig niet stuk....
Het meest handige is dat de mail net als je signaal van hetzelfde apparaat af komt. Maar UPC heeft speciaal voor mail enorm veel servers met een heel vreemd eigen netwerk ( Bluebone oid ). Herstellen van deze bende is geen doen. Pappen en nathouden gaat best goed en is behoorlijk goedkoop. dwz De apparaten gaan voorlopig niet stuk....
-
@devious,
Waar heb ik gezegd dat ik css-monteur ben geweest?
Daarbij ik geef toch aan dat de problemen mij niet bekend zijn?
Wat is daar verkeerd aan? Ik weet het momenteel echt niet omdat ik momenteel niet voor upc werk.
Trouwens, ik werkte altijd buiten dus heb ik hiermee weinig tot niets te maken gehad.
Iets minder blazen dus.
Daarbij ik geef toch aan dat de problemen mij niet bekend zijn?
Wat is daar verkeerd aan? Ik weet het momenteel echt niet omdat ik momenteel niet voor upc werk.
Trouwens, ik werkte altijd buiten dus heb ik hiermee weinig tot niets te maken gehad.
Iets minder blazen dus.
bprosman schreef:Outlook servers zeker .En daar zijn zoveel/zovaak problemen mee, dat het inmiddels de normaalste zaak is dat de ene mailserver de andere overneemt tot-ie zelf crasht en wordt overgenomen door de derde...
Maakt toch niet veel uit waar die dingen ergens (in Europa) staan ?
Nee hoor ook de mail van UPC zelf is naadje bprosman.
Oh nee he? Ik ga het niet opzoeken! Heb je nou weer je oude berichten aangepast? Voor de zoveelste keer? Pfff....renegade66 schreef:@devious,
... omdat ik momenteel niet voor upc werk.
... ik werkte altijd buiten ...
Ik beloof minder te blazen dus.
Bovendien geef je het gewoon toe tussen de regels door...dus tja...
-
Tja het is maar hoe je wilt lezen.
Jij lekker je zin jongen.....
Wees er gelukkig mee.
Jij lekker je zin jongen.....
Wees er gelukkig mee.