In werkelijkheid is het heel moeilijk om de "vandaag besteld morgen in huis " garantie te kunnen geven aan je klanten want Dat vergt veel tijd en een hele goeie team om alles dagelijks optijd te kunnen verwerken en opsturen.
Bij grotere webwinkels (waar de producten 3 keer duurder zijn) is dat vaak goed geregeld maar bij kleinere webwinkels kan het helaas soms mis gaan .maar ik persoonlijk denk dat je als klant toch bereid bent om wat langer te wachten als een artikel 3 keer goedkoper is dan bij anderen
Ik heb zelf in verleden ook paar bestellingen gedaan voor mezelf en mijn vrienden bij vanoutlet en ik moet zeggen dat ik niet kan klagen .het werd allemaal optijd geleverd en sommige producten zijn zo goedkoop dat je soms niet gelooft of het wel echt is
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ik denk dat het belangrijker is hoe een bedrijf een klacht oplost ,en zoals ik het bij iedereen hier lees is hun klacht wel goed opgelost
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)