Pagina 2 van 3
Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl
Geplaatst: 04 sep 2014 15:37
door Kevin H
Het is wel vervelend dat je soms onverwachts langer moet wachten op een bestelling wat je eigenlijk heel snel nodig heeft,dat is eigenlijk de nut van online bestellen dat het zonder gezeur snel bezorgd wordt .
In werkelijkheid is het heel moeilijk om de "vandaag besteld morgen in huis " garantie te kunnen geven aan je klanten want Dat vergt veel tijd en een hele goeie team om alles dagelijks optijd te kunnen verwerken en opsturen.
Bij grotere webwinkels (waar de producten 3 keer duurder zijn) is dat vaak goed geregeld maar bij kleinere webwinkels kan het helaas soms mis gaan .maar ik persoonlijk denk dat je als klant toch bereid bent om wat langer te wachten als een artikel 3 keer goedkoper is dan bij anderen
Ik heb zelf in verleden ook paar bestellingen gedaan voor mezelf en mijn vrienden bij vanoutlet en ik moet zeggen dat ik niet kan klagen .het werd allemaal optijd geleverd en sommige producten zijn zo goedkoop dat je soms niet gelooft of het wel echt is
Ik denk dat het belangrijker is hoe een bedrijf een klacht oplost ,en zoals ik het bij iedereen hier lees is hun klacht wel goed opgelost
Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl
Geplaatst: 08 okt 2014 13:41
door Powerpack
Ik heb een powerpack (soort externe batterij, behoorlijk zwaar) besteld en via de post gekregen. Het ding is echter in een envelop door de brievenbus gepropt en uiteraard kapot gevallen. Kan een kind verzinnen. Omdat ik heel binnenkort op vakantie ga en het ding nodig heb wil ik dit snel afhandelen en probeer te bellen, nummer niet beschikbaar. Retourzenden kan alleen als je zelf de port betaald, en dat vertik ik. Ik heb hier een heel slecht gevoel over. De beoordelingen op de site zijn echter zeer positief. Kan het me nauwelijks voorstellen als je er niet eens voor kunt zorgen dat je telefonisch bereikbaar bent.
Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl
Geplaatst: 08 okt 2014 19:07
door Julie4444
Powerpack schreef:De beoordelingen op de site zijn echter zeer positief. Kan het me nauwelijks voorstellen als je er niet eens voor kunt zorgen dat je telefonisch bereikbaar bent.
Beoordelingen op sites van bedrijven zijn nooit betrouwbaar, vaak nep, en negatieve reviews worden in veel gevallen verwijderd. Dat weet toch iedereen?
U kunt het altijd schriftelijk proberen of later de verzendkosten proberen terug te krijgen. Of dat dan ook daadwerkelijk gebeurt is een ander verhaal.
Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl
Geplaatst: 02 jan 2015 01:44
door jubo1961
[ongefundeerde bewering verwijderd] wel betalen,sturen ze ook nog dingen die kapot zijn,terug gestuurd,na 3 weken nog geen nieuw product,op mails reageren ze niet,ook niet op telefoon,ze dragen wel het Thuiswinkel Keurmerk,moeten die is niet ingrijpen,maar die reageren ook nergens op
Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl
Geplaatst: 03 jan 2015 10:06
door stofzuigertje
Als ik als webshop van mijn retour af wil, vaak beschadigd of zichtbaar geopende....
En ik heb weinig ruimte dan kom ik bij opkopers waaronder je ook Van Outlet kunt rekenen....
Deze kopen vaak partijen op, ik heb vaak retour goederen maar ook partijen die teveel garantie
claims opleverden worden gedumpt.
Dus goede nieuwe die te vaak wegens slechte kwaliteit retour kwamen....
Ja, ik probeer het goed te doen maar afval storten kost geld en als zij in de buurt van mijn inkoop zitten dus geen verlies kun je dit soort handelaren en handel verwachten.
Dus er zitten goede dingen tussen maar ook rommel die zelfs de Action niet wilde hebben!
Action is mijn buurman, iets groter, dat wel, maar ook zelfde industrie terrein.....
Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl
Geplaatst: 26 jan 2015 06:21
door jarnts53
Vanoutlet maakt hun beloften absoluut niet waar.
Ik bestelde een zwarte Ipad cover op 31 december, op 6 januari maar eens gebeld, want nog steeds niks ontvangen. Produkt was uitverkocht, maar inmiddels weer leverbaar en zou voor 9 januari worden geleverd. Op 15 januari maar eens gemaild, want nog steeds niks ontvangen en de telefoon werd niet opgenomen. Ik schreef: indien een zwarte Ipadcover niet leverbaar, dan kunt U evt. een donkerbruine of donkerblauwe sturen. Op 24 januari ontving ik een WITTE Ipadcover. Ik hou em maar want ik denk terug sturen en geld terug, dat wordt ook weer een drama. Waarom worden artikelen aangeboden die uitverkocht zijn? Met een webshop moet je wel via het web kunnen communiceren, maar dat is bij Vanoutlet hopeloos. Voor mij de eerste maar ook de laatste keer!
Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl
Geplaatst: 05 mar 2015 16:22
door robbie1978
Ik heb een tablet besteld.speciaal gebeld.als ik een blauwe zou pakken was ie de volgende dag binnen.een week later pas binnen.geprobeerd, nou was tien keer niks.terug gestuurd. .... krijg ik een mail. Hij kon niet terug genomen worden want stonden foto s op..oke prima stuur m maar terug dan.zoude ze doen.nu 6 weken verder en nog niks terug na 100 telefoons/mails. net even gedreigd en nu zou hij snel.binnen zijn.dus wacht maar af nog anders ga ik er even zelf persoonlijk langs.dan maar op die manier.
Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl
Geplaatst: 16 mar 2015 14:29
door KeesRombout
Ik ben positief over vanoutlet, maandag besteld, vrijdag geleverd, omdat hun mail in mijn spambox terecht kwam. De kleur van mijn bestelde telefoonhoesje was niet meer voorradig, ik kreeg een keus tussen andere kleuren, telefonisch doorgegeven (eenvoudig te bereiken) en de volgende dag in huis, perfect.
Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl
Geplaatst: 23 jun 2015 16:37
door hethof
Ik kan beamen, dat het een verschrikkelijk slechte webshop is. Ik heb een artikel binnen de garantieperiode geretourneerd, maar was zo stom om het verzendbewijs kwijt te raken. Ik heb enkele malen gebeld, maar steeds kreeg ik te horen, dat het artikel niet was aangekomen. Na ca. drie weken nam ik mijn verlies en kocht elders een ander artikel. Prompt kreeg ik twee weken later het bericht, dat het artikel na vier weken (!) toch nog was bezorgd en men wilde het omruilen. Maar uiteraard had ik de niet defecte onderdelen toen al weg gegooid. Men zou mij dan toch nog de verzendkosten ad EUR 4,95 vergoeden. Ik kan bellen en mailen wat ik wil, er gebeurt helemaal niets.
Om het amateurisme van deze webshop te onderstrepen: meer dan eens hoorde ik op de achtergrond een huilend kind, een beetje onprofessioneel vanuit huis werken dus.
Ik kan moeilijk een ander advies geven dan "Nooit iets kopen hier"; en ik sluit mij dus eigenlijk aan bij de meeste schrijvers hier.
Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl
Geplaatst: 24 jun 2015 13:22
door Frantic2
nee, maar hethof, gelukkig was jij wel professioneel met het weggooien van het verzendbewijs.....en de defecte onderdelen... ( vreemd dat je die niet had opgestuurd met de retourzending trouwens)
Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl
Geplaatst: 24 jun 2015 13:43
door hethof
Dat laatste is heel simpel: men had mij gevraagd die onderdelen niet mee te sturen. En jij raakt kennelijk nooit iets kwijt, Frantic2?
Overigens schrijf je dus dat ik de defecte onderdelen niet had meegestuurd, maar dat zal een vergissing zijn van je. Net als dat het een vergissing van mij was om het verzendbewijs niet goed op te bergen.
Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl
Geplaatst: 17 jul 2015 19:39
door Maras123
Bij vanoutlet.nl een sj4000 actioncam besteld voor 69,95euro. Mooie aanbieding dacht ik... Krijg ik een paar dagen later een Chinees namaak actioncam opgestuurd met belabberde specificaties. Totaal niet het product wat ik heb besteld op de website. Het pakketje met ongeopende actioncamverpakking aangetekend retour gestuurd. Krijg ik 1,5 week later mijn pakketje teruggestuurd van post.nl omdat vanoutlet.nl het niet heeft aangenomen of het adres niet bestaat. Telefonisch zijn ze niet te bereiken. Vanoutlet.nl gemaild maar tot op heden geen reactie gehad. Dit voelt als pure misleiding!
Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl
Geplaatst: 11 dec 2015 12:06
door sarah_31
Op 21/10 bestelling geplaatst van Frozen jurkje, en meteen betaald (24 euro), daags erna verzendbevestiging. 27/10 mailtje gestuurd waar de bestelling bleef, geen reactie. Op 30/10 nog eens gemaild, weer zonder reactie, op 31/10 ’s avonds dan maar eens gebeld, en afgescheept met de boodschap ‘Ach ja, het kan wel eens zo lang onderweg zijn met de post, wacht nog maar even af’. Op 3 november een mailtje ontvangen ‘Beste klant
De artikel is al 10 dagen geleden opgestuurd
Hopelijk ontvangt u deze snel binnen
Met vriendelijke groeten
vanoutlet.nl’.
Absolute onzin natuurlijk.
Op 6/11 bericht gestuurd dat ik mijn geld teruggestort wil zien, aangezien ik het jurkje intussen elders had gekocht, waarop geen enkele reactie meer kwam. Tot op heden, 6/12, nog geen enkele reactie, en geen geld teruggestort gekregen. Dit is geen webshop, [ongefundeerde bewering verwijderd]!
Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl
Geplaatst: 23 dec 2015 06:57
door Bev Bardney
Betrouwbaar en goedkoop
Ik bestel vaker bij Vanoutlet.nl en ik heb nooit meegemaakt dat ik een andere artikel krijg of dat ik geen reactie krijg van hun.Fouten komen altijd voor ook bij bedrijven en het gaat toch om hoe deze fouten opgelost worden .Mijn ervaring is positief met deze webshop en ik blijf ook bij hun bestellen .
Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl
Geplaatst: 26 dec 2015 07:59
door sjonniesicco
Ik dacht ook via marktplaats snel een kado te kunnen bestellen via vanoutlet.nl. Ik kwam via marktplaats op de site van hun winkel en bestelde een zwarte powerbank (om een telefoon op te laden als je onderweg bent) Ik kreeg gelijk een bevestigingsmail en de zwarte powerbank zou binnen 1 dag geleverd worden. Na 8 dagen heb ik gemaild wanneer ze zouden gaan leveren. Daar kreeg ik zo'n automatische mail op terug dat er binnen 24 uur kontakt word opgenomen.
De dag daarop werd er een pakket van vanoutlet afgeleverd. Hier zat echter een roze powerbank in. Ik heb hen terug gemaild, gevraagd of ze de goede powerbank willen sturen en een retourbon voor de roze kunnen mailen en kreeg vervolgens weer deze automatische mail terug.
Ik zit nu nog te wachten op hun reactie. Bij de bestelling stond een telefoonnummer. Dit nummer is echter niet bereikbaar. Op de site van de politie kun je kijken of er meldingen zijn over internet winkels. Vanoutlet.nl staat in het bestand van internetwinkels waar meldingen van zijn. Kortom ik denk niet dat het verstandig is om daar iets te bestellen en even verder te kijken als je iets via internet wil bestellen.
Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl
Geplaatst: 26 dec 2015 15:52
door stofzuigertje
Als je bij een onbekende winkel wilt bestellen?
Dan eerst zoeken en dan pas bestellen, of neem je liever geen risico?
Ik zoek altijd eerst met wie ik zaken ga doen.
Zowel bekende winkels als nieuwe hoef ik niet na enige ervaring.
Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl
Geplaatst: 26 dec 2015 20:46
door newmikey
stofzuigertje schreef:Als je bij een onbekende winkel wilt bestellen?
Dan eerst zoeken en dan pas bestellen, of neem je liever geen risico?
Ik zoek altijd eerst met wie ik zaken ga doen.
Zowel bekende winkels als nieuwe hoef ik niet na enige ervaring.
+1
Algemene Voorwaarden staan vol spelfouten en voldoen niet aan de wettelijke regels voor wat betreft levering, terugzending, betaling en garantie. Als je hier dus bestelt, krijg je dus gewoon wat je verdient.
Wanneer gaan mensen nou potverdorie eens gewoon met die computer doen waar hij voor bedoeld is: even doorklikken en een paar simpele testjes op zo'n website uitvoeren.
Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl
Geplaatst: 27 dec 2015 13:16
door stofzuigertje
Taalfouten, maakt me niets uit maar ik weet dat "Geert Wilders" wegens hun afkomst nooit iets zou
bestellen als hij weet wie de eigenaren zijn!
Verder, als ik iets te veel retour kreeg en/of garantie claims doe ik gehele partij weg en haal deze
uit de verkoop, dan krijg je naast nieuwe in doos ook retouren en defecten er tussen....
En ja, ik verkoop deze partijen aan hoogste bieder en weet dat er enkele naar hun zijn gegaan!
Ja, voordeel moet ergens vandaan komen en hun inkoop is erg voordelig, liever met verlies naar andere handelaar dan moeilijk claimen en wachten op Chinees....
Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl
Geplaatst: 21 apr 2016 12:27
door josefrederiks
Op 3 april 2016 heb ik 8 Gillette scheermesjes besteld en betaald. Ik ontving er echter maar 4! Direct gemaild, waarop ik een auto reply kreeg met de melding dat zij binnen 24 uur zouden reageren. Niet dus! Opnieuw gemaild, weer een auto reply met dezelfde boodschap. Opnieuw geen reactie. Vervolgens geprobeerd te bellen (dinsdag 12 april om 12.15 uur), maar ik kreeg het antwoordapparaat wat meldde dat de openingstijden van 9.00 tot 18.00 uur zijn en dat ze momenteel gesloten waren???!!! Tevens geven zij op de website aan dat je bestelling de volgende dag wordt bezorgd, maar ik heb toch echt drie dagen moeten wachten. Foute zaak met zeer dubieuze handelswijze!!
Re: Winkelen bij Vanoutlet.nl
Geplaatst: 02 mei 2016 11:05
door Marianne01
Slechte klantenservice heb beamer gekocht die niet voldoet. Retourzending aangevraagd maar geen reactie op mail noch telefonisch geheel niet bereikbaar ,,,,!!!!